M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
А аз като чеовек със саден мотор в е46 ти казвам че нема как просто да даеш 600лв и да вземеш удостоверение.
Както ти каза колегата имаш доста доста повърхностно инфо.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Чакайте бе. Става въпрос за кола да се изкара макс 4 пъти на дракона. Не я наричам дори писта, защото всъщност е жалко подобие нямащо нищо общо.
Какви В8, кви 5 лева? А за Серес, което е пак една малко по-голяма картинг писта какво трябва, В12 ли? А за една истинска писта?? Поне хиляда коня?
Въпроса е дизел или бензин или по-скоро защо не дизел.
Какви В8, кви 5 лева? А за Серес, което е пак една малко по-голяма картинг писта какво трябва, В12 ли? А за една истинска писта?? Поне хиляда коня?
Въпроса е дизел или бензин или по-скоро защо не дизел.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
E как тука всички сме от Льоб на горе ... с некви 200-250 коня за къде
Дизел за юркане - няма лошо ...
Но не е практичен избор просто.
Или иначе казано - скъп начин да си различен

Дизел за юркане - няма лошо ...
Но не е практичен избор просто.
Или иначе казано - скъп начин да си различен


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Темата като гледам се напъва в посока "4.4 и задни барабани" в едно изречение





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
bum_bum написа:...
Въпроса е дизел или бензин или по-скоро защо не дизел.
По-скоро, както колегата написа:
Stahlblau написа:...
П.П. и тука не говориме само за трак кола, а за комплексна машина, която да е стрийт легал и да носи удоволствие от шофирането...
Stahlblau - благодаря ти за добрите думи

Що се отнася до коланите и модификациите - някой до сега имал ли е случай да не спира на палка и да са го преследвали? Защото не съм чувал за такива. Даже не съм чувал и да са хващали някой. Преди 3 години един приятел с е34 520ка го бяха загащили и това е от всички БМВ-исти, които познавам единствен случай.
Ако може да се узакони колата, без значение от двиагателя - това променя уравнението.
b00st написа:Аз не разбирам, ама да питам в тия 4К влизат ли първоначалното обслужване, което ще ти трябва само по дизеловия мотор за да го приведеш от вида в който ще го вземеш (400К км) та за трак кар - смяна демпферни шайби, евентуално маховик, тампони, термостати, съединители, рециклаж дюзи и турбо и вече към това нормалните неща масла филтри и т.н...? Или тях не ги броим
Да, в тези 4к трябва влезнат. Маховик, май ще се слага лек. Съединител ще се смени, като се счупи. Дюзи - трябва да са здрави, че са по 600лв бройката. Все нещо по тази кола трябва да е здраво

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
u`F`o написа:не спира на палка и да са го преследвали? Защото не съм чувал за такива. Даже не съм чувал и да са хващали някой. Преди 3 години един приятел с е34 520ка го бяха загащили и това е от всички БМВ-исти, които познавам единствен случай.
Имам познат, беемвист. Тип "селски тарикат" от Орландовци. Опита го тоя номер, но попадна на тарикати полицаи. Хванаха го и му подхвърлиха меча лапа в багажника. Излишно е мисля да ти казвам как се наяде на хой.
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
най-малкото ще ти видят номера 

..Bayerische Motoren Werke..


- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
темата става все по-полезна 


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Не е като по филмите... ама не е тва смисъла на темата. И кво ся, има ли м57 260кс?
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
А първото мнение теб вълнува ли те освен заглавието?
Щото там има едни неща дето опорочават проблема поставен в заглавието ...
Ще ти ги конспектирам така както ти направи с цялата тема
- Каране на Калояново
- Каране 5-10к км на година
- Бюджет 4к за тунек ама включващ и обслужване както се оказва по-после
Това, че ти смяташ, че тук трябва да се коментира само тунек на м57д30 си е изцяло твой проблем ...
Аз, а както се оказва и доста други хора смятат, че концепцията генерално е сгрешена изначало.
Кое според теб е по-добре?
- Да си траем
- Да кажем това, което мислим по въпроса, макар и да не е за конкретния въпрос
Щото там има едни неща дето опорочават проблема поставен в заглавието ...
Ще ти ги конспектирам така както ти направи с цялата тема

- Каране на Калояново
- Каране 5-10к км на година
- Бюджет 4к за тунек ама включващ и обслужване както се оказва по-после
Това, че ти смяташ, че тук трябва да се коментира само тунек на м57д30 си е изцяло твой проблем ...
Аз, а както се оказва и доста други хора смятат, че концепцията генерално е сгрешена изначало.
Кое според теб е по-добре?
- Да си траем
- Да кажем това, което мислим по въпроса, макар и да не е за конкретния въпрос

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Са остава некой да каже, че тунинга ще стане за 4к и може да се заключва като важна!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Абе най-много 4023.50 да му легне 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Тъй като и аз съм с този мотор , говорих със известни тунери в София . Хората ми казаха , че този мотор търпи без никакви модове около 250 к.с. и около 530 нм въртящ момент . Към автора : ако те интересува , пиши ми на лично съобщение да те насоча към хората . Успех



- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
[quote="philipz"]Тъй като и аз съм с този мотор , говорих със известни тунери в София . Хората ми казаха , че този мотор търпи без никакви модове около 250 к.с. и около 530 нм въртящ момент . Към автора : ако те интересува , пиши ми на лично съобщение да те насоча към хората . Успех
[/quote
Държи и на доста повече без модове ...стойностите са на колелата...въпроса не е до това. Щом колегата желае тая конфигурация нека се пробва а не всички да го навикват че не става. Аз лично бих се радвал и би ми било интересно да видя тоя мотор с 350 коня и 700 нм на писта.


Държи и на доста повече без модове ...стойностите са на колелата...въпроса не е до това. Щом колегата желае тая конфигурация нека се пробва а не всички да го навикват че не става. Аз лично бих се радвал и би ми било интересно да видя тоя мотор с 350 коня и 700 нм на писта.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани