M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
bum_bum написа:За къса писта като Калояново или Серес решаващи са уменията, окачването и спирачките. Ако щеш и 600 коня я направи като сложиш джома всичко отива в пикоча. Пък и ако мислиш, че редовно ще я караш на писта и поддръжката ще е евтина се лъжеш малко.
Повече от 4 трак уикенда на година, не мисля, че ще направя. Не знам как е за една кола, много или малко. За уменията си прав. Най-важен е шофьорът.
Обаче не виждам много хора да карат 318i (е36), изскубано на писта. Или примерно 320ки. Всеки от тези М43/М52 двигатели струва между 400 и 600лв. Самата кола е до 3000лв. Евтини са и все пак малко хора ги предпочитат.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
u`F`o написа:bum_bum написа:За къса писта като Калояново или Серес решаващи са уменията, окачването и спирачките. Ако щеш и 600 коня я направи като сложиш джома всичко отива в пикоча. Пък и ако мислиш, че редовно ще я караш на писта и поддръжката ще е евтина се лъжеш малко.
Повече от 4 трак уикенда на година, не мисля, че ще направя. Не знам как е за една кола, много или малко. За уменията си прав. Най-важен е шофьорът.
Обаче не виждам много хора да карат 318i (е36), изскубано на писта. Или примерно 320ки. Всеки от тези М43/М52 двигатели струва между 400 и 600лв. Самата кола е до 3000лв. Евтини са и все пак малко хора ги предпочитат.
Бум бум е много прав...имай предвид че тоя туч 330д тежи някъде 1550 кг ако си го караш с всичко вътре стоковите спирачки незнам до колко ще издържат...трябва ти и сериозно окачване и хубави гуми под 17 ки не стават....просто ти нахвърлям някои неща да се ориентираш...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

фокуса в такава кола трябва да е кг/окачване/спирачки като са доста свързани
Повера ... е хубаво нещо ама далеч не е най-важен ...
Вече го писах, други също ама

u`F`o написа:1. По-високо КПД
По-високо КПД за нещата дето говориш ... фън и трак кола ...
За мен - повече фън и тракдни с по-малко пари ...
Най-евтината БМВ платформа с прилична мощ в момента за това е е36 328,
следвана от е46 328 с оскъпяването заради липсата на шпер ...
Некви локуми за краш тестове ... ОК сигурно е така - все тая ...
Некви локуми за дизели ... ОК - всеки има право да си строши главата както прецени сам ...
Сега се сещам, че така започна и избора ти на ежедневна кола ... такава онакава ... бам Мондео нам си кво си ...
Да направиш състезателна и напомпана дизелова кола не е невъзможно,
но със сигурност не е най-рационалното решение според мен.
Успех ти желая искренно

Ако не завърши с Форд Пума историята ще е добре


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
u`F`o написа:Обаче не виждам много хора да карат 318i (е36), изскубано на писта. Или примерно 320ки. Всеки от тези М43/М52 двигатели струва между 400 и 600лв. Самата кола е до 3000лв. Евтини са и все пак малко хора ги предпочитат.
Всичко на БМВ- то е x2 и х3 на болшинството непълноценни марки коли и за това да правиш 20-ка за писта е бита работа (не, че няма направени заводски такива).
Купето е тежко и колкото и да не са важни конете на такава "писта" едно пИжо или Рено с много по-малко налети пари в него ще те прави крив с такъв двигател.
Отделно всеки, който се е заел да си прави кола за писта все ще отдели едни хиляда лева в повече за двигател, който е не толкова голяма част от общия разход ако си се заел да правиш качествена кола за писта.
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Баце, не си тормози дизелчето на Калояново. Направи и 1 хибридно турбо с ремап и се вози, а си направи някоя изрезка за Калояново (па било то и на предно). Дизела няма как да се развърта толкова бързо, колкото спрегнатите по-напред в темата японски изрезки. За тази писта Хондите почти винаги ще са отпред по ред причини 


Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Към автора: Топлата вода особено в тази сфера отдавна е открита и пътеката е утъпкана. Опитваш се да откриеш по-пряк път в страни, но имай предвид, че ако чакаш да се научиш от собствените си грешки, това ще ти коства доста време и пари и пак ще стигнеш до същият извод.
Както всяко нещо, се започва от основата. Ако тя не е здрава, в случая подходяща, нагоре каквото и да правиш, резултата ще е посредствен и няма да си струва. Е46 не е колата за това и особено дизела.
- Защото е тежка;
- Първоначалната и цена е по-висока;
- Слагането на шпер(нещо 100% задължително) е доста скъпо;
- Диапазонът, в който дизелът има въртящият си момент и конските сили е много малък и има лаг, оттам колата става рязка, по-трудна за владеене + честа смяна на скорости. Всичко това предвещава загуба на време и цялостна неудовлетвореност.
- Дизелът при продължително натоварване и по-ненадежден, особено напомпан.
- Удоволствието от шофирането на писта ти е убито от нескопосан звук от мотор, нисък редлайн и срамни, черни пушеци.
Със сигурност има и други, за тези се сещам на прима виста.
Успех
Както всяко нещо, се започва от основата. Ако тя не е здрава, в случая подходяща, нагоре каквото и да правиш, резултата ще е посредствен и няма да си струва. Е46 не е колата за това и особено дизела.
- Защото е тежка;
- Първоначалната и цена е по-висока;
- Слагането на шпер(нещо 100% задължително) е доста скъпо;
- Диапазонът, в който дизелът има въртящият си момент и конските сили е много малък и има лаг, оттам колата става рязка, по-трудна за владеене + честа смяна на скорости. Всичко това предвещава загуба на време и цялостна неудовлетвореност.
- Дизелът при продължително натоварване и по-ненадежден, особено напомпан.
- Удоволствието от шофирането на писта ти е убито от нескопосан звук от мотор, нисък редлайн и срамни, черни пушеци.
Със сигурност има и други, за тези се сещам на прима виста.
Успех

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
In_Memoriam написа:JTD написа:]
Добре, че се абонирах. Отдадена енергия, измерена в киловати![]()
![]()
Такъв капацитет чаках, за да ми вървят пуканките.
аз като гледам стилистиката на белетристиката, която е сътворил колегата, е по-вероятно да са киловолтове тея единици, които споменава така щедро

АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Хаос написа:In_Memoriam написа:JTD написа:]
Добре, че се абонирах. Отдадена енергия, измерена в киловати![]()
![]()
Такъв капацитет чаках, за да ми вървят пуканките.
аз като гледам стилистиката на белетристиката, която е сътворил колегата, е по-вероятно да са киловолтове тея единици, които споменава така щедро
Значи и от теб, г-н капацитет, чакам още мерната единица за свършена работа във времето в системата си.
Още си чакам отговор на зададения въпрос. Добре, че ми напомни. Благодаря.
За това просто искам една мерна единица да чуя. Ей така. Може и киловолтове да бъде. Знам ли.
Най ми е смешно като гледам някой, който е сигурен още, че земята е плоска и се смее на някой, който твърди, че земята е кръгла.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
JTD написа:Най ми е смешно като гледам някой, който е сигурен още, че земята е плоска и се смее на някой, който твърди, че земята е кръгла.
В смисъл?
Плоското е бензинова кола на писта, а дизел на писта е истината, до която още не сме достигнали, така ли?
Да знам просто че съм участвал в сътворяването на новата история на моторните спортове

Ако само си се заяждате на тема килоКВОТОТАМРЕШИТЕ се извинявам, че ви се меся ...


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
K_Ilkov написа:Плоското е бензинова кола на писта, а дизел на писта е истината, до която още не сме достигнали, така ли?
Не и не съм го казал, нали? А ако съм го казал, то ме цитирай, за да оправя недоразумението, ако си се подвел, или съм подвел някой друг.
Пак да се потретя, ако не си го прочел или пропуснал.
Дизела е възможно най-евтиния вариант, с най-малко инвестиция, и най-здравата комбинация за Калояново. А да счупиш 6 степенната скоростна кутия на е46, то трябва да си капацитет, за да го направиш.
То и БМВ по принцип въобще не е колата за там ама това е 3-та тема на разговор.
Та пак да попитам за дизела, щом не ставал за пистата. Ето, решихме, че искаме да караме на Калояново с дизелов автомобил. Направихме го. Имаме резултата, който съм поставил на предишната страница в тази тема.
Та някой може ли да сподели собствените резултати на бензиновите БМВ-та, за да видим колко толкова дизела не става за пистата. Просто ми е интересно.
Отделно - този дизел се кара постоянно на стъпка. Алтернативен бензинов турбиниран двигател ако го караш така, то ще го счупиш още на 10-тата обиколка. Въпроса ми е - защо дизела издържа, а бензина не издържа, пък накрая бензина бил по-здрав, а дизела се чупил? Визирам чисто любителските коли, които аз и вие караме и се съобразяваме с тях. Нека някой ми го обясни и да ми каже защо в реалността така се получава, както го описах.
3-ти пример - защо на последната сесия на Калояново имаше 3 издухали бензинки, а нито един дизел? Нека някой ми го обясни това. Нали дизела се чупил по принцип. Ама да не се окаже, че говорим на принципа на чух, така са ми казвали и т.н.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Не сравнявай правеняк турбо със заводски.
Масово тук нещата ги правим с китайски чарколяци и за това не се получават.
Но да твърдиш, че от заводски турбинирани мотори дизела ще понесе повече извращения не е сериозно просто.
Масово тук нещата ги правим с китайски чарколяци и за това не се получават.
Но да твърдиш, че от заводски турбинирани мотори дизела ще понесе повече извращения не е сериозно просто.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
JTD написа:Пак да се потретя, ако не си го прочел или пропуснал.
Дизела е възможно най-евтиния вариант, с най-малко инвестиция, и най-здравата комбинация за Калояново.
Припадам

JTD написа:Ето, решихме, че искаме да караме на Калояново с дизелов автомобил. Направихме го. Имаме резултата, който съм поставил на предишната страница в тази тема.
Аз само разбрах за някаква алфа с 1.9 мотор и време 1.17 ...
Това ли е информацията с която се изчерпва въпроса? Слаба работа да знаеш ...
Като сте направили нещо и искаш да се похвалиш поне го направи изцяло, а не с недомлъвки

JTD написа:Та някой може ли да сподели собствените резултати на бензиновите БМВ-та, за да видим колко толкова дизела не става за пистата. Просто ми е интересно.
Аз имам доста по-слабо време с едно старо БМВ (тази информация стига ли ти да направиш извод някакъв?)
JTD написа:Отделно - този дизел се кара постоянно на стъпка. Алтернативен бензинов турбиниран двигател ако го караш така, то ще го счупиш още на 10-тата обиколка.
Гледам си пръв дето зачеква бензиново турбо ...

Кви са тия турбо коли, как са направени и тн или все тая ...
JTD написа:3-ти пример - защо на последната сесия на Калояново имаше 3 издухали бензинки, а нито един дизел?
Ква е тая сесия, кви са тия дизели, бензинки ...
Боравиш с някакви известни само на теб факти, които явно са ти крайно достатъчни за заключение

Понеже по непонятни за мен причин си говорим за италфест, обясни ми класирането 2014
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
тука каква смехория настанала, направо скандално хахахахах
любимия ми форумен clown е "италиянеца", има капацитета и желанието да обясни на 10,000 човека, колко НЕ са прави
ontopic: дизел на писта - карал съм няколко пъти - не ме кефи
любимия ми форумен clown е "италиянеца", има капацитета и желанието да обясни на 10,000 човека, колко НЕ са прави

ontopic: дизел на писта - карал съм няколко пъти - не ме кефи

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
JTD написа:KPETEH написа:Мен ми е интересно времето на италянката на калояново. А това , че една кошница печели пред други кошници, не я прави автомобил за сравнение
Е, не я прави за сравнение, ама си е показано, че си става, нали?
Времето на новата конфигурация беше 1:14.233. Това от 1.9 дизелов двигател.
Последно официално засичане на старата отсечка е 57.267.
Ти какви времена и с каква кола даваш там на дългата конфигурация?
Както казах това не е кой знае какво, но на фона на всички любителски коли, дори и турбинирани такива, без някакви мощности от по 500 коня, не мисля, че е зле дизела в крайна сметка.
И както сам каза, а и каквато е тази тема, всички са "кошници" в този раздел. Въпроса е, че с 330д кошник въобще не е лош избор за засилване с минимални средства.
Най-добре погледни времената на БМВ купата, ама 1:16 за кола клас стриит до 2000 кубика е доста близо до най-бързата италянка, която може би е била доста модифицирана.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Аз не разбирам, ама да питам в тия 4К влизат ли първоначалното обслужване, което ще ти трябва само по дизеловия мотор за да го приведеш от вида в който ще го вземеш (400К км) та за трак кар - смяна демпферни шайби, евентуално маховик, тампони, термостати, съединители, рециклаж дюзи и турбо и вече към това нормалните неща масла филтри и т.н...? Или тях не ги броим 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани