M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Привет, колеги
Искам да сглобя weekend car. Обаче искам да е по-бърза от нормалните стрийт е46-ци, а за M-ка, смятам, че няма да стигнат финансите. Очаквам пробегът на годишна база да е между 5 и 10 000км.
Чудя се, дали мога в 4 000лв, да докарам 204 коньовия мотор на 260-290 к.с.? Колата ще се кара само уикенда и на Дракон понякога.
Въпросите са:
1) Как да ги докарам тези коне? Ще стигне ли ремап, генерация, dpf delete, EGR delete (не знам точно дали трябва) ?
2) Колко време ще кара скоростната кутия при повишената мощност? Коя е по-добър избор - 5 степенна или 6 ?
3) Кои са елементите, които се очаква да се чупят и колко струват? Дюзи, турбина, съединител с маховик, скоростна кутия. Изпускам ли нещо? Поддръжката трябва да влезе в 5 до 6 000лв годишно.
Поздрави,
Николай
Искам да сглобя weekend car. Обаче искам да е по-бърза от нормалните стрийт е46-ци, а за M-ка, смятам, че няма да стигнат финансите. Очаквам пробегът на годишна база да е между 5 и 10 000км.
Чудя се, дали мога в 4 000лв, да докарам 204 коньовия мотор на 260-290 к.с.? Колата ще се кара само уикенда и на Дракон понякога.
Въпросите са:
1) Как да ги докарам тези коне? Ще стигне ли ремап, генерация, dpf delete, EGR delete (не знам точно дали трябва) ?
2) Колко време ще кара скоростната кутия при повишената мощност? Коя е по-добър избор - 5 степенна или 6 ?
3) Кои са елементите, които се очаква да се чупят и колко струват? Дюзи, турбина, съединител с маховик, скоростна кутия. Изпускам ли нещо? Поддръжката трябва да влезе в 5 до 6 000лв годишно.
Поздрави,
Николай
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Какви 4000лв бягай към Варна при Тони Келеша и ще се върнеш с 275кс
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
"weekend car" и дизел в едно изречение
че и каране по писта..
интересно ми е защо си се спрял на тази концепция?

интересно ми е защо си се спрял на тази концепция?

- plamen_318
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.01.2012
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
- Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Виж тук https://youtu.be/130eZvRBwoM[url][/url] това е на колегата oleg16v прочети и коментарите и ако искаш му пиши
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Bavarcho написа:"weekend car" и дизел в едно изречениече и каране по писта..
интересно ми е защо си се спрял на тази концепция?
Не разбирам какво му е лошото на дизела? Виждам няколко предимства
1) Ще зареждам нормално гориво, без да слагам добавки. Просто OMV Maxx Motion или продобно
2) Има изградена турбо система. Не се налага добавяне на никакви нови изпускателни системи за турбо, турбо пътища, стойки за кулъри.
3) От т.2 имаме кулър и турбо, които можем да сменим с по-ефективни такива и печелим обезателно. Старите могат да се продадат да речем или изхвърлят, в зависимост от състоянието им.
4) Имах вече бензинова 325-ца. За да стане от 192к.с. на около 200 к.с. се направиха доста неща - ремап (350лв), цяла генерация с крайно гърне (300лв), спортен изпускател (300лв с монтаж) , лек маховик (около 350лв докато стане). Тотално само за подобрения по мотора 1300лв. Отделно си имаше цялото обслужване, гарнитури, водни помпи, свещи, бобини, тези как се казваха - гумените продължения на бубините?, гофрета, дебитомери. Ефекът от тях беше... meh... Колата вървеше като за 25ца. С е46 325ci и 330i съм се замервал, с 25цата вървях малко по-добре от е46 325i, а в сравнение с 330ката, значително по-бавно. Пробвах и 3 различни диференциала от 3.91 (къс) до 3.15 (голямо прасе) и пак нямаше съществена разлика.
И така, според мен, за да върви добре кола с 1300кг й трябват поне 260-280 к.с. на мотора. Ако избера 330ка бензин, не виждам от къде ще дойдат 50 коня отгоре.
Поздрави,
Николай
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
330ката също не много трудно става 260 коня
пп: М54Б30 имам предвид

пп: М54Б30 имам предвид

..Bayerische Motoren Werke..


- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
M-coupe написа:330ката също не много трудно става 260 коня![]()
пп: М54Б30 имам предвид
Как ?
Какъвто и да е начинът, имам чувството, че турбото винаги ще има 20-30% предимство в мощността. Чисто и просто, защото КПД-то на дизеловия двигател е по-високо.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Само така си мислиш,от там където дизела свършва бензина тръгва.По добре си инвестирай парите в м54б30
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
sas_88 написа:Само така си мислиш,от там където дизела свършва бензина тръгва.По добре си инвестирай парите в м54б30
Темата пак ще тръгне бензин срещу дизел...ама айде. Тоеа дето го казваш че там двто свършва дизела тръгва бензина е абсолютна безмислица...то тогава за кво правят предавателни кутии и диференциали не зная...просто сменял предавка и това е. Към колегата с темата този мотор прилично ремапнат подминава 260 коня и може да си го караш евридейка абсолютно спокойно...аз поне моя го карам 4 та година и не е проблем. Да ти каза колко ти е излязъл тунинга на 325 цата и тук няма да ти е по различно...сега има всякакви тунери на всякакви цени но си имаш един разход за ремап...както и за съединител след това. Тоеа е успех...

- plamen_318
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.01.2012
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
- Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Виж тук
https://www.youtube.com/channel/UCzg_aY ... Glw/videos[url][/url]
https://www.youtube.com/channel/UCzg_aY ... Glw/videos[url][/url]
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Ако мислиш за трак кола е доста по-важно да мислиш за кг, разпределение на маси, спирачки, окачване, шпер ...
Конете, не че не са важни ама ...
д30 е доста по-тежко от б30
отделно дизела има много преимущества пред бензина, но не мисля, че пистовото каране и тормозенето за фън е сред тях
не, че не става, ама рано или късно излиза по-скъпо си мисля
Ако се мисли за е46 трак кола за мен най-удачен вариант е 328 седан.
- мотора е доста масов и не толкова капризен като м54
- държи на модове разни
- 328 пре фейс седан може да се намери евтино
- седана е най-лекото и по-укрепено купе
Зависи какви са ти целите всъщност с тази кола ...
Конете, не че не са важни ама ...
д30 е доста по-тежко от б30

отделно дизела има много преимущества пред бензина, но не мисля, че пистовото каране и тормозенето за фън е сред тях
не, че не става, ама рано или късно излиза по-скъпо си мисля

Ако се мисли за е46 трак кола за мен най-удачен вариант е 328 седан.
- мотора е доста масов и не толкова капризен като м54
- държи на модове разни
- 328 пре фейс седан може да се намери евтино
- седана е най-лекото и по-укрепено купе
Зависи какви са ти целите всъщност с тази кола ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
u`F`o написа:Привет, колеги
Искам да сглобя weekend car. Обаче искам да е по-бърза от нормалните стрийт е46-ци, а за M-ка, смятам, че няма да стигнат финансите. Очаквам пробегът на годишна база да е между 5 и 10 000км.
Чудя се, дали мога в 4 000лв, да докарам 204 коньовия мотор на 260-290 к.с.? Колата ще се кара само уикенда и на Дракон понякога.
Въпросите са:
1) Как да ги докарам тези коне? Ще стигне ли ремап, генерация, dpf delete, EGR delete (не знам точно дали трябва) ?
2) Колко време ще кара скоростната кутия при повишената мощност? Коя е по-добър избор - 5 степенна или 6 ?
3) Кои са елементите, които се очаква да се чупят и колко струват? Дюзи, турбина, съединител с маховик, скоростна кутия. Изпускам ли нещо? Поддръжката трябва да влезе в 5 до 6 000лв годишно.
Поздрави,
Николай
Щом те влече дизела... Има едно червено е30 комби с м57д30 с две турбини - 330 коня. Участва в купата и му раздава бая газ. Ако успееш да намериш младежа, сигурно би споделил кво-що-колко. Мисля, че колегата кичоне го познава.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Привет колега,
Аз бих заложил на това и на ремап, за да ми държи на хладно мотора:
http://www.snowperformance.de/en/waterinjection-boostcooler/waterinjection-turbodiesel.html

Аз бих заложил на това и на ремап, за да ми държи на хладно мотора:
http://www.snowperformance.de/en/waterinjection-boostcooler/waterinjection-turbodiesel.html

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Дизел на Калояново...

Много торк, много лаг, много... - много грешки

Много торк, много лаг, много... - много грешки

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани