Въпрос при демонтиран ДПФ
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос при демонтиран ДПФ
Филтъра в момента ми е демонтиран профилактично без да е създавал проблеми, просто визуално да се види състоянието му. Колата по километраж е на 200000км. Ще препоръчате ли някаква профилактика или да не го пипам при положение че за момента е добре. Не съм мерил налягания преди демонтажа понеже той е вследствие от профилактика на турбината поради открит аксиален луфт. За отзиви от рециклирането и ще пиша в последствие. Луфта на турбината е аксиален около 3-4 мм, който според майстора ми, а и фирмата която ще я рециклира бил недопустим и извън всякакви норми. Колата нито гори масло нито има течове около турбината. Както се казва без никакви симптоми. Луфта се откри след смяна на термостатите и навика на майстора да проверява профилактично турбината.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Въпрос при демонтиран ДПФ
Луфта е абсурден, той трябва да е под милиметър, а докато е свален дпф-а го напълни с индустриален обезмаслител и затапи единия вход, остави го така да пренощува и послед с водоструйка от изхода към входа докато водата не стане чиста, на 200к 100% е заталачен поне на 50%
Re: Въпрос при демонтиран ДПФ
Погледнат от страната на турбото питата цяла ли е?
Аз бих отишъл на някоя автомивка с (стотинки/жетони) и да пръсна малко в него безконтактно след което да го продухам с водоструйката като се мие от посоката на изходящите газове- смисъл пръскаш само от страната на гърнетата.
Моята на 240к усетих ,че стана много плавна нямаше го това залепване на 2000 оборота и реших да го махам ,като го свалих видях ,че питата е прогорена и с нарушена цялост.
Аз бих отишъл на някоя автомивка с (стотинки/жетони) и да пръсна малко в него безконтактно след което да го продухам с водоструйката като се мие от посоката на изходящите газове- смисъл пръскаш само от страната на гърнетата.
Моята на 240к усетих ,че стана много плавна нямаше го това залепване на 2000 оборота и реших да го махам ,като го свалих видях ,че питата е прогорена и с нарушена цялост.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Въпрос при демонтиран ДПФ
1во от страната на турбото е питата на катализатора цяла нецяла няма особено значение.
2ро не се пръска от страната на турбото, за да не се изрони гореспоменатата пита - тя е по-крехка, виждал съм повредена такава заради водоструйка
3то по-добре с накисване ако иска ефекта да е по-пълен, защото ако не се прави ултразвук е трудно да падне гнязтта от силиката иначе
2ро не се пръска от страната на турбото, за да не се изрони гореспоменатата пита - тя е по-крехка, виждал съм повредена такава заради водоструйка
3то по-добре с накисване ако иска ефекта да е по-пълен, защото ако не се прави ултразвук е трудно да падне гнязтта от силиката иначе
Re: Въпрос при демонтиран ДПФ
Може да измерите с програма за диагностика какво е обратното налягане на газовете. Ще кача една снимка за да видиш горе-долу какви стойности трябва да бъдат и на твоята кола при работа на място и при 2000 оборота. На тези снимки филтъра е даже в перфектно състоние. На място може и 10mbar да ти е - не е проблем.



Re: Въпрос при демонтиран ДПФ
Питата на катализатора е цяла, без видими разрушавания, но е черна на цвят. За съжаление не се усетихме да замерим наляганията преди демонтажа, а сега вече няма как да стане. Какъв е този индустриален обезмаслител, нещо като марка може ли да кажеш?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Въпрос при демонтиран ДПФ
На Mafra има има и други в bricolage
Re: Въпрос при демонтиран ДПФ
За сега се въздържах от манипулации по филтъра понеже не е давал каквито и да е индикации, а и съм на принципа нещо кото работи да не го пипам. Дано не съм сгрешил. Иначе турбината визуално е като нова, а и като работа е като предишната, но без грам аксиален луфт. На отворен прозорец я чувам точно като старата. Нормално ли е да се чува работата турбината имайки предвид подмяната на цялата вътрешна част с ос и перки. Чувам я точно като старата с луфта. Ремонта го направих поради опасност от рънауай дизел и следващи доста по сериозни ремонти.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Въпрос при демонтиран ДПФ
Турбината на 2.0 дизел си е шумна, но на затворен прозорец не трябва дасе чува въобще
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани