Въпрос при демонтиран ДПФ

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 25.05.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Въпрос при демонтиран ДПФ

Мнение от babun » 09 Ное 2015, 21:25

Филтъра в момента ми е демонтиран профилактично без да е създавал проблеми, просто визуално да се види състоянието му. Колата по километраж е на 200000км. Ще препоръчате ли някаква профилактика или да не го пипам при положение че за момента е добре. Не съм мерил налягания преди демонтажа понеже той е вследствие от профилактика на турбината поради открит аксиален луфт. За отзиви от рециклирането и ще пиша в последствие. Луфта на турбината е аксиален около 3-4 мм, който според майстора ми, а и фирмата която ще я рециклира бил недопустим и извън всякакви норми. Колата нито гори масло нито има течове около турбината. Както се казва без никакви симптоми. Луфта се откри след смяна на термостатите и навика на майстора да проверява профилактично турбината.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Въпрос при демонтиран ДПФ

Мнение от Taruno » 10 Ное 2015, 7:57

Луфта е абсурден, той трябва да е под милиметър, а докато е свален дпф-а го напълни с индустриален обезмаслител и затапи единия вход, остави го така да пренощува и послед с водоструйка от изхода към входа докато водата не стане чиста, на 200к 100% е заталачен поне на 50%

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Въпрос при демонтиран ДПФ

Мнение от 2707E91 » 10 Ное 2015, 7:57

Погледнат от страната на турбото питата цяла ли е?
Аз бих отишъл на някоя автомивка с (стотинки/жетони) и да пръсна малко в него безконтактно след което да го продухам с водоструйката като се мие от посоката на изходящите газове- смисъл пръскаш само от страната на гърнетата.
Моята на 240к усетих ,че стана много плавна нямаше го това залепване на 2000 оборота и реших да го махам ,като го свалих видях ,че питата е прогорена и с нарушена цялост.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Въпрос при демонтиран ДПФ

Мнение от Taruno » 10 Ное 2015, 9:39

1во от страната на турбото е питата на катализатора цяла нецяла няма особено значение.

2ро не се пръска от страната на турбото, за да не се изрони гореспоменатата пита - тя е по-крехка, виждал съм повредена такава заради водоструйка

3то по-добре с накисване ако иска ефекта да е по-пълен, защото ако не се прави ултразвук е трудно да падне гнязтта от силиката иначе

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 30.01.2008
Кара: Е90 320D

Re: Въпрос при демонтиран ДПФ

Мнение от Mys7Ic » 10 Ное 2015, 15:16

Може да измерите с програма за диагностика какво е обратното налягане на газовете. Ще кача една снимка за да видиш горе-долу какви стойности трябва да бъдат и на твоята кола при работа на място и при 2000 оборота. На тези снимки филтъра е даже в перфектно състоние. На място може и 10mbar да ти е - не е проблем.

Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 25.05.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Въпрос при демонтиран ДПФ

Мнение от babun » 10 Ное 2015, 15:46

Питата на катализатора е цяла, без видими разрушавания, но е черна на цвят. За съжаление не се усетихме да замерим наляганията преди демонтажа, а сега вече няма как да стане. Какъв е този индустриален обезмаслител, нещо като марка може ли да кажеш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Въпрос при демонтиран ДПФ

Мнение от Taruno » 10 Ное 2015, 21:12

На Mafra има има и други в bricolage

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 25.05.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Въпрос при демонтиран ДПФ

Мнение от babun » 18 Ное 2015, 21:06

За сега се въздържах от манипулации по филтъра понеже не е давал каквито и да е индикации, а и съм на принципа нещо кото работи да не го пипам. Дано не съм сгрешил. Иначе турбината визуално е като нова, а и като работа е като предишната, но без грам аксиален луфт. На отворен прозорец я чувам точно като старата. Нормално ли е да се чува работата турбината имайки предвид подмяната на цялата вътрешна част с ос и перки. Чувам я точно като старата с луфта. Ремонта го направих поради опасност от рънауай дизел и следващи доста по сериозни ремонти.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Въпрос при демонтиран ДПФ

Мнение от Taruno » 19 Ное 2015, 6:58

Турбината на 2.0 дизел си е шумна, но на затворен прозорец не трябва дасе чува въобще

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook