Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Gqbriel » 25 Окт 2015, 16:29

doktorabg написа:
ivailo0 написа:SRS : side airbag front left door resistance too high - Това има ли оправия с това съпротивление?
IKE: Data-filing difference to central light module (LCM). - Това възможно ли е да е от врътнатите километри на таблото или да търся "хардуерен" проблем.


1. ДА
2. НЕ

2-то се получава,при връщане на километри и несъотвествие или неправилно кодиране,на таблото..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 13.04.2014
Местоположение: Варна / Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от ivailo0 » 25 Окт 2015, 17:58

До колкотто четох и аз до този извод стигнах. Километрите не съм ги връщал аз. Може да мина таблото през DIS-а, да видим дали ще се оправи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Бургас

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от BMW740IL » 26 Окт 2015, 11:44

Преди две страници бях помолил за помощ .Нямам газово ,катализатор също ,но съм сложил втулка и задната сонда дава 0.46в.
Грешката се натрупва когато е студена колата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 10.07.2015
Пол: Мъж
Кара: e46 318
Мечтае да кара: M5

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от junglism » 27 Окт 2015, 14:04

junglism написа:Колеги имам следния проблем, на е46 318 '99та сменявах повдигача на шофьорската врата, но направих грешката да вържа акумулатора без да съм закачил еърбега.

Лампата свети, на диагностика през два софтуера не показва грешка и въобще няма достъп до системата на беговете. Четох из английските форуми, че може би проблема е в OBD връзката и би следвало да се закачи компа към букса в двигателя. Някой знае ли нещо такова или решението е друго?

Решено! Пробвахме през буксата на двигателя и стана от раз.

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mumford » 02 Ное 2015, 20:06

Изображение

Сменен е клапана на картерните газове

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mumford » 14 Ное 2015, 15:39

mumford написа:Изображение

Сменен е клапана на картерните газове

:wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 14 Ное 2015, 23:01

mumford написа:
mumford написа:Изображение

Сменен е клапана на картерните газове

:wave:


имаш ли катализатори???

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mumford » 14 Ное 2015, 23:58

Да. Те ли са запушени и за смяна или да сменям ламбда сондата ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 15 Ное 2015, 9:20

mumford написа:Да. Те ли са запушени и за смяна или да сменям ламбда сондата ?

След втория катализатор сондата няма сигнал или е повредена или има прекъснат кабел, а другата отчита стойности извън нормата което ще рече че този катализатор е свършил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: compact
Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от olegvn » 21 Ное 2015, 16:17

Колеги от къде се броят дюзите? Аз ги броя от бронята към купето. Смених 2 от дюзите ( 2 и 4 целиндър) 1-ва и 3-та са старите ми. Когато ги монтирах излизат тези стойности... и като давам рязко газ се чува леко чукане при движение.. Преди колата пушеше , а сега не. Проблема дали е в 3-та?



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 21 Ное 2015, 21:12

Третата е за смяна , броят се от пред на зад.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Gqbriel » 22 Ное 2015, 11:22

olegvn написа:Колеги от къде се броят дюзите? Аз ги броя от бронята към купето. Смених 2 от дюзите ( 2 и 4 целиндър) 1-ва и 3-та са старите ми. Когато ги монтирах излизат тези стойности... и като давам рязко газ се чува леко чукане при движение.. Преди колата пушеше , а сега не. Проблема дали е в 3-та?



Изображение


Общо взето те компенсират една друга,но 3тата определено си е за смяна и та чука,при мен беше така миналата година,дори по-висока стойности изпратиха ми друга,проверена и колата заспа дори стана по-тиха.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: compact
Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от olegvn » 26 Ное 2015, 15:43

Колеги, колата не се оправи след смяна на 3-та дюза ( пробвах 3 дюзи) , при ускорение тя прави страхотни корекции до 4+ , а 2 и 4-та все са на минус. Днеска докато карах излезе и тази грешка.Колата не пуши ,но се чува тракане при ускорение. Преди не съм имал проблеми с рейла.. някакви идеи ?




Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.11.2015
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е46 318и

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от niko8926 » 30 Ное 2015, 10:30

Здравейте колеги, искам да ви попитам нормални ли са стойностите на КВ (на мене ми се струва,че не са) при размяна на датчиците на КВ стойностите остават същите, колата е е46 N42B20
Благодаря предварително !!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.11.2015
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е46 318и

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от niko8926 » 04 Дек 2015, 9:46

Колеги, вчера закачих колцата и имаше натрупани следните грешки:
272А CDKFRAU - Adaptation multipl. area1
27F8 CDKFP2p - Pedal - travel Poti2
27F6 CDKFPP- Pedal - travel
2783 CDKLM - Hot film air mass meter
2866 CDKDVAN - VVT stop leaning necessary
2852 CDKDVFRS - VVT ref. sensor
2850 CDKDVFFS - VVT guiding sensor
Сменял съм само датчика на РВ (изпускателния)
Колата когато е студена работи нормално, но когато загрее започва да притриса и оборотите на пх са доста ниски малко над 550
Изчетох доста теми свързани с притрисането на този двигател.
Как мога да проверя темп. датчик който е на блока на двигателя ?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook