Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
doktorabg написа:ivailo0 написа:SRS : side airbag front left door resistance too high - Това има ли оправия с това съпротивление?
IKE: Data-filing difference to central light module (LCM). - Това възможно ли е да е от врътнатите километри на таблото или да търся "хардуерен" проблем.
1. ДА
2. НЕ
2-то се получава,при връщане на километри и несъотвествие или неправилно кодиране,на таблото..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
До колкотто четох и аз до този извод стигнах. Километрите не съм ги връщал аз. Може да мина таблото през DIS-а, да видим дали ще се оправи.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Преди две страници бях помолил за помощ .Нямам газово ,катализатор също ,но съм сложил втулка и задната сонда дава 0.46в.
Грешката се натрупва когато е студена колата.
Грешката се натрупва когато е студена колата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- junglism
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 10.07.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318
- Мечтае да кара: M5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
junglism написа:Колеги имам следния проблем, на е46 318 '99та сменявах повдигача на шофьорската врата, но направих грешката да вържа акумулатора без да съм закачил еърбега.
Лампата свети, на диагностика през два софтуера не показва грешка и въобще няма достъп до системата на беговете. Четох из английските форуми, че може би проблема е в OBD връзката и би следвало да се закачи компа към букса в двигателя. Някой знае ли нещо такова или решението е друго?
Решено! Пробвахме през буксата на двигателя и стана от раз.
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Сменен е клапана на картерните газове
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mumford написа:
Сменен е клапана на картерните газове

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mumford написа:mumford написа:
Сменен е клапана на картерните газове
имаш ли катализатори???
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да. Те ли са запушени и за смяна или да сменям ламбда сондата ?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mumford написа:Да. Те ли са запушени и за смяна или да сменям ламбда сондата ?
След втория катализатор сондата няма сигнал или е повредена или има прекъснат кабел, а другата отчита стойности извън нормата което ще рече че този катализатор е свършил.
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Третата е за смяна , броят се от пред на зад.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
olegvn написа:Колеги от къде се броят дюзите? Аз ги броя от бронята към купето. Смених 2 от дюзите ( 2 и 4 целиндър) 1-ва и 3-та са старите ми. Когато ги монтирах излизат тези стойности... и като давам рязко газ се чува леко чукане при движение.. Преди колата пушеше , а сега не. Проблема дали е в 3-та?
Общо взето те компенсират една друга,но 3тата определено си е за смяна и та чука,при мен беше така миналата година,дори по-висока стойности изпратиха ми друга,проверена и колата заспа дори стана по-тиха.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
- niko8926
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.11.2015
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318и
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги, искам да ви попитам нормални ли са стойностите на КВ (на мене ми се струва,че не са) при размяна на датчиците на КВ стойностите остават същите, колата е е46 N42B20
Благодаря предварително !!!
Благодаря предварително !!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- niko8926
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.11.2015
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318и
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, вчера закачих колцата и имаше натрупани следните грешки:
272А CDKFRAU - Adaptation multipl. area1
27F8 CDKFP2p - Pedal - travel Poti2
27F6 CDKFPP- Pedal - travel
2783 CDKLM - Hot film air mass meter
2866 CDKDVAN - VVT stop leaning necessary
2852 CDKDVFRS - VVT ref. sensor
2850 CDKDVFFS - VVT guiding sensor
Сменял съм само датчика на РВ (изпускателния)
Колата когато е студена работи нормално, но когато загрее започва да притриса и оборотите на пх са доста ниски малко над 550
Изчетох доста теми свързани с притрисането на този двигател.
Как мога да проверя темп. датчик който е на блока на двигателя ?
272А CDKFRAU - Adaptation multipl. area1
27F8 CDKFP2p - Pedal - travel Poti2
27F6 CDKFPP- Pedal - travel
2783 CDKLM - Hot film air mass meter
2866 CDKDVAN - VVT stop leaning necessary
2852 CDKDVFRS - VVT ref. sensor
2850 CDKDVFFS - VVT guiding sensor
Сменял съм само датчика на РВ (изпускателния)
Колата когато е студена работи нормално, но когато загрее започва да притриса и оборотите на пх са доста ниски малко над 550
Изчетох доста теми свързани с притрисането на този двигател.
Как мога да проверя темп. датчик който е на блока на двигателя ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани