Въпрос за 3 грешки при диагностика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BorisBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: на изпарения
Въпрос за 3 грешки при диагностика
Здравейте, колеги, преди малко четохме колата и изкара 3 грешки. Като цяло аз се съмнявам в датчик разпределителен вал, възможно ли е останалите грешки да ги записва заради него и 2-рата грешка Детонационен датчик 1 дали показва точно този за разпределителния вал?
Гледах по стари теми, но не октрих инфо. Ако това е грешка за датчика за разпределителния вал да търся да купувам и тогава пак като е прочетем ще видим дали ще изкара останалите. Още един въпрос, че 1 път показваше и ламбда сондата като грешка, но после изчезна, като цяло стойностите и се въртяха около 350, а после паднаха на 300, въпросът ми е щом отчита стойности значи ли, че работи? Моторът е М42B18
Гледах по стари теми, но не октрих инфо. Ако това е грешка за датчика за разпределителния вал да търся да купувам и тогава пак като е прочетем ще видим дали ще изкара останалите. Още един въпрос, че 1 път показваше и ламбда сондата като грешка, но после изчезна, като цяло стойностите и се въртяха около 350, а после паднаха на 300, въпросът ми е щом отчита стойности значи ли, че работи? Моторът е М42B18
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
Датчик разпр. вал и детонационен са различни и като функции , тъй че грешка 2 не е за ДРВ . От причината за поява на грешка 1 може еку да прави грешни смеси и оттам и останалите грешки както и ламбдата със странните стойности. Това че тя променя стойности означава , че отчита ,но колко коректно и с достатъчна пъргавост ли е не може да се гадае освен преглед с осцилоскоп и последващо заключение. Грешка 1 е за тпс , виж него първо.
- BorisBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: на изпарения
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
А къде се намира този детонационен датчик? Значи утре ще извикам един приятел със същия двигател и ще пробвам с неговия тпс да видим какво ще стане.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
на блока се намира и са два броя.. има достъп, но са доста забити навътре по дколектора
в повечето случаи се чупят при демонтажа
в повечето случаи се чупят при демонтажа
- BorisBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: на изпарения
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
Благодаря, по-късно ще извикам моя приятел пак с диагностиката и ще сложим от друга кола тпс датчика и ще видим какво ще стане. Като цяло какво ви е мнението, нови ли да търся или 2-ра ръка оригинални, защото нали имаше колеги, които се оплакват от новите датчици, които не са оригинални, че не работят както трябва?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
Както вече ти казаха , двете грешки са независими една от друга (от различни компоненти се причиняват) , детонационните датчици хич не са достъпни , трябва да свалиш всмукателния колектор , за да можеш да стигнеш до тях ...... не е нужно да ги сменяш и двата (освен ако не ти дават грешка и двата) . Нови са цифра , втора ръка са голям риск .
Ламбда сондата я вижте на живи данни (ако тая (глупава за мен) програма Делфи, позволява ) , трябва да мени циклично м/у 0.2- 0.8 волта и трябва да го прави пъргавко .....
Ламбда сондата я вижте на живи данни (ако тая (глупава за мен) програма Делфи, позволява ) , трябва да мени циклично м/у 0.2- 0.8 волта и трябва да го прави пъргавко .....
- BorisBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: на изпарения
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
Пробрах с друг ТПС и нямаше никаква разлика в поведението на колата, а при диагностика пак си седят същите грешки.
Това ли е единия датчик, отстрани е спукан и има бая голяма цепка. Утре на светло ще поразгледам по-обстойно. Няма ли как да се смени без да се сваля колектора, че точно на ис-а е много гадно упражнение. Като цяло първо май ще трябва да намеря друг датчик и тогава ще мисля. Като цяло ще мога да го развия, но трябва да видя буксата къде се намира, а другия сигурно е от задния край.
Това ли е единия датчик, отстрани е спукан и има бая голяма цепка. Утре на светло ще поразгледам по-обстойно. Няма ли как да се смени без да се сваля колектора, че точно на ис-а е много гадно упражнение. Като цяло първо май ще трябва да намеря друг датчик и тогава ще мисля. Като цяло ще мога да го развия, но трябва да видя буксата къде се намира, а другия сигурно е от задния край.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
Другият е по-назад да. Мисля, че имаше значение и как се поставят. В смисъл виж как точно са разположени датчиците, за да сложиш после другите по същия начин. Въпреки, че това когато го правихме на М43 изобщо не сме го съобразявали това и да ти кажа нямаше проблем след това. По знаещите да изкажат мнение по въпроса. Успех!
Карам бавно! Стигам Бързо!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
Няма никакъв шанс да свалиш датчиците , без да махнеш колектора ..... буксите също са наврени , кабелите излизат от разпределителната кутия , която пак е под колектора , категорично ти казвам , че няма начин , без да махнеш поне горната част на всмукателния колектор .... Като махнеш горната част се отваря място и горе долу може да се борави (примерно без да махаш долната часа на колектора ). Монтажа на блока се прави така , че кабелите да ти паснат на посоката на буксите , които идват от разпределителната кутия .... иначе няма някакво гнездо/цокъл ....
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
Силата на затягане на захващащия болт ти е важна за правилното функциониране на датчика . Някъде гледах 20Nm го дават . Ама как ще навреш и динамометричен .....много тесничко ми се вижда .
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
vladobate написа:Силата на затягане на захващащия болт ти е важна за правилното функциониране на датчика . Някъде гледах 20Nm го дават . Ама как ще навреш и динамометричен .....много тесничко ми се вижда .
Ако сложи втора ръка и тия 20 нютона са им много и са се пукнали .... стягането аз бих препоръчал да е на ръка и на усет..... иначе опрат ли в блока са достатъчно чувствителни и ще отчитат , няма опасност да не си свършат работата ...
- BorisBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: на изпарения
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
Ще сваля горната част на колектора, ако не става ще го свалям целия. Ще взема втора употреба, нови са по 102лв.бройката на бош, малко много ми се виждат, а втора ръка ми обявяват някакви космически суми по 40лв. на датчик, намерих и за 20 в последствие, но сега ще изчакам един приятел, който има такъв мотор на части да провери дали ги има, защото от познат е най-сигурно. Дано се оправи от този датчик, ще сутрин пали много трудно и гасне, на бензин докато позагрее не може да тръгне, забива само препуква, ужас е.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
BorisBMW написа: Дано се оправи от този датчик, ще сутрин пали много трудно и гасне, на бензин докато позагрее не може да тръгне, забива само препуква, ужас е.
Съмнява ме това да е от детонационни датчици (само ) , но опитай ....
- BorisBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: на изпарения
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
Ами само това излиза на диагностика и чат пат излиза ламбда сондата и пак изчезва. Имам и друга оригинална на БОШ, ще е сложа и нея при смяната на датчиците и ще видим какво ще стане.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Въпрос за 3 грешки при диагностика
Пробвай с по-читава диагностика, че тая е дръвце.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани