Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
Привет на всички, и добре заварил!
С този пост бих искал да помоля за малко помощ за моята "нова" е 36-ца
Имам проблем със студения старт, както писах по-горе. Прегледах доста теми които успях да намеря за проблеми при студен старт но не можах да намеря този специфичен.
Ако веднъж запали след това пали всеки път от раз, но ако не е палена 1 вечер на сутринта трябва да въртя около 10 пъти най- малко...
Усещането е - все едно няма бензин в системата или има въздух.
За пръв път виждам подобно поведение.
След като запали от десетия път примерно и моторчето за празен ход заработи има известен период в който ако трябва да тръгна и реша да подам газ колата се опитва да загасне. И така около 30-40 секунди.
Двигателя е 1.8i с верига 115.
Сменихме бензиновата помпа и няма подобрение.
Ще кача клипче ако можете да придобиете по-добра представа.
Извинявам се за операторските умения.
Поздрави и благодарности!
https://www.youtube.com/watch?v=fxcj_j_Mf1c
С този пост бих искал да помоля за малко помощ за моята "нова" е 36-ца

Имам проблем със студения старт, както писах по-горе. Прегледах доста теми които успях да намеря за проблеми при студен старт но не можах да намеря този специфичен.
Ако веднъж запали след това пали всеки път от раз, но ако не е палена 1 вечер на сутринта трябва да въртя около 10 пъти най- малко...
Усещането е - все едно няма бензин в системата или има въздух.
За пръв път виждам подобно поведение.
След като запали от десетия път примерно и моторчето за празен ход заработи има известен период в който ако трябва да тръгна и реша да подам газ колата се опитва да загасне. И така около 30-40 секунди.
Двигателя е 1.8i с верига 115.
Сменихме бензиновата помпа и няма подобрение.
Ще кача клипче ако можете да придобиете по-добра представа.

Извинявам се за операторските умения.
Поздрави и благодарности!
https://www.youtube.com/watch?v=fxcj_j_Mf1c
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
да не пускам нова тема
от този датчик на хол може ли да претриса по време на работа на мотора?
от известно време ИС-а ми прави някакви мизерии. както си работи на бензин започва да губи обороти.. сякаш свършва бензина//. после се оправя и няма нищо..
с коя програма правите диагностика на Е36?
от този датчик на хол може ли да претриса по време на работа на мотора?
от известно време ИС-а ми прави някакви мизерии. както си работи на бензин започва да губи обороти.. сякаш свършва бензина//. после се оправя и няма нищо..
с коя програма правите диагностика на Е36?
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
Ами дори с проста програма като делфи би трябвало да излезне.. Не съм толкова наясно за да поставям такива диагностики.

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
В е36 такова жувотно "датчик на хол" няма.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
M10 написа:В е36 такова жувотно "датчик на хол" няма.
има има

А защо не опитате с друг термо датчик ?

Съвместим е с още една торба мотори и най-често той е виновник за подобни симптоми


- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
cod-cdbp написа:M10 написа:В е36 такова жувотно "датчик на хол" няма.
има има
А защо не опитате с друг термо датчик ?
Съвместим е с още една торба мотори и най-често той е виновник за подобни симптоми
Прав е.. Има датчик положение колянов вал и датчик положение разпределителен вал


- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
Въпроса е дали сензорите на кол.вал и разпр.вал са "датчик на Хол" или индукционни,като тези на АБС например,или индуктивни...Някъде дали има по-подробна информация?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
"Датчик на хол" има в старите делка, а тези с назъбените колела са индукционни, имат магнит и бобинка, мерят се с мултицет около 700-800-1500 ома обикновено, като на АБС точно.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
все съм си мислил, че са на един принцип..
интересно
интересно

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
Към колегата пуснал темата .... възможно е проблема да идва от датчика на коляновия вал , а може и клапана за налягане на горивото (на рейката с дюзите) да не работи добре (първия излиза на компютърна диагностика , за втория трябва да премерите налягането в рейката ).
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
при мен е възможно да е втория проблем.. все се каня да го меря и все няма време
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
ares2 написа:при мен е възможно да е втория проблем.. все се каня да го меря и все няма време
При тебе може и това да е , може и некой датчик да не бачка баш как требва .... ама това лесно може се види ....
По въпроса за диагностиката на Е36 - инпа , дис ....
Аз на Монтана съм ако не всеки ден то през ден , ама нали все съм служебно ангажиран и все няма време иначе може да я качнеме и да видиме за какво иде реч .... драсни едно ЛС или направо се обади като решиш , ще я видиме ....
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
Благодаря много за мненията колеги.
Ще пробваме с датчика на 1 приятел тези дни и ще поговорим за налягането в рейката.
Ще кажа резултати надявам се скоро скоро

Ще пробваме с датчика на 1 приятел тези дни и ще поговорим за налягането в рейката.
Ще кажа резултати надявам се скоро скоро
Re: Студен старт- пали от десетия път с доста зор 318i
В крайна сметка се оказа температурния датчик под смукателния колектор.
Като застудя времето понякога започна да пали от раз и ми направи впечатление, че когато го прави качва оборотите за момент на 1500+ след това сваля до към 1100. А когато има проблем припалва и се опитва да ги държи на 800 и така.
След смяната си пали от раз всеки път.


Като застудя времето понякога започна да пали от раз и ми направи впечатление, че когато го прави качва оборотите за момент на 1500+ след това сваля до към 1100. А когато има проблем припалва и се опитва да ги държи на 800 и така.
След смяната си пали от раз всеки път.

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани