Е34 инсталация

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Е34 инсталация

Мнение от The Heartlistener » 26 Авг 2015, 15:02

Ако щуцерите на тръбите към компресора с клиновиден ремък са винтови - ще има драма. Компресорите на М50 са с "бъбречетата". Мисля че бяха и различни като позициониране отгоре.
...Механичното табло ако си бачка читаво, може да си остане.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Е34 инсталация

Мнение от The Heartlistener » 26 Авг 2015, 20:49

....И...да...ще има други драми..."кабелни"... :lol: М50-то с компа от кола с климатик ли са?
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Е34 инсталация

Мнение от TheStorm » 26 Авг 2015, 21:08

Да, имала е климатик донора.

Сега видях обаче, че M50ката е ваносова :D

Сега ще потърся схеми .. да видим дали ще намеря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Е34 инсталация

Мнение от The Heartlistener » 26 Авг 2015, 22:03

Ванос - добре, но друго имам предвид - запазването на климатичното окабеляване отвън при релетата във вида му от М20 няма да стане. При М1.3 /старото М20 окабеляване/ има съществена разлика в начина на пускане на компресора, перката, инфото от датчика за налягане как стига до компа. Едно от релетата на М20 инсталацията отпада - т.н. ac system relay...промяна трябва да има и в кабелните връзки на компресорното реле, реле ниска скорост....
При М50-ката с фабричен климатик, компа е с активен 48-ми пин за пуск на компресора именно от него. Такъв пин естествено няма при М1.3 на М20, а при М50 без климатик този пин е неактивен - това е до версията на епромския чип вътре. При М20 релето на компресора се задейства пряко от климатичния модул, кабелите отвън минават по друг начин /не през Х20/, съотв. има разлики в цветовете и функциите на някои кабели.
П.П. За да не се пипа начина на клим.окабеляване при смяна на М20 с М50 е нужен базов М3.1 мотроник от кола без фабричен климатик, пр. 0261200400 /черния етикет/. В неговия епром има само два нужни пина за климатика /както е при М20/ и те са си активни като заготовка: 85-за датчик налягане и 86-за климатичен модул. Тогава само ще се премахне ас релето, като се направи връзката между еку-то и клим.модул директна.
Ако М50-то е без ванос може и само чипа да се смени с такъв от 400-лесно е, на гнездо са.
В случая обаче ваносовия чип бърка работата- компа е с номер 0261200413 /ако въобще е Бош/. Той почти задължително ще е за клима и активен 48 пин. И не може просто да се щракне такъв от ......400 без ванос.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Е34 инсталация

Мнение от TheStorm » 27 Авг 2015, 8:21

Благодаря за отговора :yes:

Мисля че за първо време ще се насоча просто да я запаля ... без климатика .. а по-натам вече да го боря и него.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook