Е34 инсталация
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Е34 инсталация
Ако щуцерите на тръбите към компресора с клиновиден ремък са винтови - ще има драма. Компресорите на М50 са с "бъбречетата". Мисля че бяха и различни като позициониране отгоре.
...Механичното табло ако си бачка читаво, може да си остане.
...Механичното табло ако си бачка читаво, може да си остане.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Е34 инсталация
....И...да...ще има други драми..."кабелни"...
М50-то с компа от кола с климатик ли са?

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е34 инсталация
Да, имала е климатик донора.
Сега видях обаче, че M50ката е ваносова
Сега ще потърся схеми .. да видим дали ще намеря
Сега видях обаче, че M50ката е ваносова

Сега ще потърся схеми .. да видим дали ще намеря
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Е34 инсталация
Ванос - добре, но друго имам предвид - запазването на климатичното окабеляване отвън при релетата във вида му от М20 няма да стане. При М1.3 /старото М20 окабеляване/ има съществена разлика в начина на пускане на компресора, перката, инфото от датчика за налягане как стига до компа. Едно от релетата на М20 инсталацията отпада - т.н. ac system relay...промяна трябва да има и в кабелните връзки на компресорното реле, реле ниска скорост....
При М50-ката с фабричен климатик, компа е с активен 48-ми пин за пуск на компресора именно от него. Такъв пин естествено няма при М1.3 на М20, а при М50 без климатик този пин е неактивен - това е до версията на епромския чип вътре. При М20 релето на компресора се задейства пряко от климатичния модул, кабелите отвън минават по друг начин /не през Х20/, съотв. има разлики в цветовете и функциите на някои кабели.
П.П. За да не се пипа начина на клим.окабеляване при смяна на М20 с М50 е нужен базов М3.1 мотроник от кола без фабричен климатик, пр. 0261200400 /черния етикет/. В неговия епром има само два нужни пина за климатика /както е при М20/ и те са си активни като заготовка: 85-за датчик налягане и 86-за климатичен модул. Тогава само ще се премахне ас релето, като се направи връзката между еку-то и клим.модул директна.
Ако М50-то е без ванос може и само чипа да се смени с такъв от 400-лесно е, на гнездо са.
В случая обаче ваносовия чип бърка работата- компа е с номер 0261200413 /ако въобще е Бош/. Той почти задължително ще е за клима и активен 48 пин. И не може просто да се щракне такъв от ......400 без ванос.
При М50-ката с фабричен климатик, компа е с активен 48-ми пин за пуск на компресора именно от него. Такъв пин естествено няма при М1.3 на М20, а при М50 без климатик този пин е неактивен - това е до версията на епромския чип вътре. При М20 релето на компресора се задейства пряко от климатичния модул, кабелите отвън минават по друг начин /не през Х20/, съотв. има разлики в цветовете и функциите на някои кабели.
П.П. За да не се пипа начина на клим.окабеляване при смяна на М20 с М50 е нужен базов М3.1 мотроник от кола без фабричен климатик, пр. 0261200400 /черния етикет/. В неговия епром има само два нужни пина за климатика /както е при М20/ и те са си активни като заготовка: 85-за датчик налягане и 86-за климатичен модул. Тогава само ще се премахне ас релето, като се направи връзката между еку-то и клим.модул директна.
Ако М50-то е без ванос може и само чипа да се смени с такъв от 400-лесно е, на гнездо са.
В случая обаче ваносовия чип бърка работата- компа е с номер 0261200413 /ако въобще е Бош/. Той почти задължително ще е за клима и активен 48 пин. И не може просто да се щракне такъв от ......400 без ванос.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е34 инсталация
Благодаря за отговора
Мисля че за първо време ще се насоча просто да я запаля ... без климатика .. а по-натам вече да го боря и него.

Мисля че за първо време ще се насоча просто да я запаля ... без климатика .. а по-натам вече да го боря и него.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани