Проблема е и при е34
Модератор: Технически модератори
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Проблема е и при е34
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
		Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
идеята е супер ама как шесе направи захващането на крушки Н4 примерно, а също така в фаровете за къси има метална пластина която пречупва светлината за да не заслепяваш отсрещните автомобили  
			
		
Добре де, поне да се направят вътрешните да светят и на къси.   Щото за дългите не съм чул някой да се оплаква.
 Щото за дългите не съм чул някой да се оплаква.  
			 Щото за дългите не съм чул някой да се оплаква.
 Щото за дългите не съм чул някой да се оплаква.  
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
		Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Айде пичове, включвайте се, че проблема май може да се реши...  
			
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
		Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
---Не знам какви модификаций могат да се нправят с фаровете.Освен да се сложат къси фарове от Е30-ка тесен стоп.Светят доста прилично.Вярно че когато няма лупи се разваля визията на Е34-ката,но крайната цел е добри светлини.Аз лично се отказах(за момента)от тази идея,защото си разглобих фаровете за късите,почистих хубаво рефлекторите(ако не са изгорели),лупите и стъклата и ефекта беше поразителен.Сега имам перфектни къси светлини.AGT(Ангел)може да потвърди това.И той направи същото  на неговата Е36-ца и е много доволен.Нека да видим и други мнения. 
			
		
- Breyton
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Цялата тази операция е много безмислена.
Проблема при късите на е34-та е че се зацапват лупите и рефлектора, а понякога неправилно регулирани фарове и крушки ментета.
За да се изкара рефлектора с лупата(номер 3 на схемата) се развъртат точно 3 болчета(номер14) с кръстата отверка.Преди това се откача буксата за захранване на самия фар и се махат предпазните пластмаси.
След като изкарате рефлектора сваляте крушката и почиствате лупата и рефлектора с влажен и мек парцал, като за препоръчване е да си вземете от тези хартиените кухненски кърпи.
При почистването трябва много да се внимава и да не се натиска особенно при почистването на рефлектора който се драска много лесно.
След като сте почистили всичко се сглобява в обратен ред.
Ако крушките ви са измислени сменете ги с Осрам или Филипс.
Ако фаровете ви светят много надолу идете в някой сервиз да ги регулират,защото това също е важно, особенно за тези с които се разминавате нощно време.

			
		Проблема при късите на е34-та е че се зацапват лупите и рефлектора, а понякога неправилно регулирани фарове и крушки ментета.
За да се изкара рефлектора с лупата(номер 3 на схемата) се развъртат точно 3 болчета(номер14) с кръстата отверка.Преди това се откача буксата за захранване на самия фар и се махат предпазните пластмаси.
След като изкарате рефлектора сваляте крушката и почиствате лупата и рефлектора с влажен и мек парцал, като за препоръчване е да си вземете от тези хартиените кухненски кърпи.
При почистването трябва много да се внимава и да не се натиска особенно при почистването на рефлектора който се драска много лесно.
След като сте почистили всичко се сглобява в обратен ред.
Ако крушките ви са измислени сменете ги с Осрам или Филипс.
Ако фаровете ви светят много надолу идете в някой сервиз да ги регулират,защото това също е важно, особенно за тези с които се разминавате нощно време.

- TheBoss
- Полковника
- 
				  
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
На е34 рефлектора е май повече декоративен, цялата работа е в лупите, Брайтъна ви го каза. И не се занимавайте с разни други глупости: фарове то двоен стоп и т.н. Изчистете си всичко както трябва, а ако намеритре някой да ви полира стъклата ще стане супер. Само полировачът да разбита, че миналия месец гледах как един "разабирач" полира стъклото на Е39ка. За резултата се досетете сами 
			

- the_gate
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
аз също съм на мнение ,че рефлекторите на късите при Е-34 не играят никаква роля.(ми то реално светлината,не може да мине през лупата и същевременно да се отрази от рефлектора)
			
		- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Аз и на двете Е34-ки ги измих рефлекторите и лупите и резултата беше поразителен много хубави фарове си имат калиците 
			
		
- Breyton
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
the_gate написа:аз също съм на мнение ,че рефлекторите на късите при Е-34 не играят никаква роля.(ми то реално светлината,не може да мине през лупата и същевременно да се отрази от рефлектора)
Рефлектора не е лъскавата част до стъклото а е зад лупата.Това до стъклото е да отразва светлината от габарита и с декоративна цел.
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	










 
