Проблема е и при е34
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблема е и при е34
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
идеята е супер ама как шесе направи захващането на крушки Н4 примерно, а също така в фаровете за къси има метална пластина която пречупва светлината за да не заслепяваш отсрещните автомобили 

Добре де, поне да се направят вътрешните да светят и на къси.
Щото за дългите не съм чул някой да се оплаква. 


Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Айде пичове, включвайте се, че проблема май може да се реши... 

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
---Не знам какви модификаций могат да се нправят с фаровете.Освен да се сложат къси фарове от Е30-ка тесен стоп.Светят доста прилично.Вярно че когато няма лупи се разваля визията на Е34-ката,но крайната цел е добри светлини.Аз лично се отказах(за момента)от тази идея,защото си разглобих фаровете за късите,почистих хубаво рефлекторите(ако не са изгорели),лупите и стъклата и ефекта беше поразителен.Сега имам перфектни къси светлини.AGT(Ангел)може да потвърди това.И той направи същото на неговата Е36-ца и е много доволен.Нека да видим и други мнения. 

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Цялата тази операция е много безмислена.
Проблема при късите на е34-та е че се зацапват лупите и рефлектора, а понякога неправилно регулирани фарове и крушки ментета.
За да се изкара рефлектора с лупата(номер 3 на схемата) се развъртат точно 3 болчета(номер14) с кръстата отверка.Преди това се откача буксата за захранване на самия фар и се махат предпазните пластмаси.
След като изкарате рефлектора сваляте крушката и почиствате лупата и рефлектора с влажен и мек парцал, като за препоръчване е да си вземете от тези хартиените кухненски кърпи.
При почистването трябва много да се внимава и да не се натиска особенно при почистването на рефлектора който се драска много лесно.
След като сте почистили всичко се сглобява в обратен ред.
Ако крушките ви са измислени сменете ги с Осрам или Филипс.
Ако фаровете ви светят много надолу идете в някой сервиз да ги регулират,защото това също е важно, особенно за тези с които се разминавате нощно време.

Проблема при късите на е34-та е че се зацапват лупите и рефлектора, а понякога неправилно регулирани фарове и крушки ментета.
За да се изкара рефлектора с лупата(номер 3 на схемата) се развъртат точно 3 болчета(номер14) с кръстата отверка.Преди това се откача буксата за захранване на самия фар и се махат предпазните пластмаси.
След като изкарате рефлектора сваляте крушката и почиствате лупата и рефлектора с влажен и мек парцал, като за препоръчване е да си вземете от тези хартиените кухненски кърпи.
При почистването трябва много да се внимава и да не се натиска особенно при почистването на рефлектора който се драска много лесно.
След като сте почистили всичко се сглобява в обратен ред.
Ако крушките ви са измислени сменете ги с Осрам или Филипс.
Ако фаровете ви светят много надолу идете в някой сервиз да ги регулират,защото това също е важно, особенно за тези с които се разминавате нощно време.

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
На е34 рефлектора е май повече декоративен, цялата работа е в лупите, Брайтъна ви го каза. И не се занимавайте с разни други глупости: фарове то двоен стоп и т.н. Изчистете си всичко както трябва, а ако намеритре някой да ви полира стъклата ще стане супер. Само полировачът да разбита, че миналия месец гледах как един "разабирач" полира стъклото на Е39ка. За резултата се досетете сами 


- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
аз също съм на мнение ,че рефлекторите на късите при Е-34 не играят никаква роля.(ми то реално светлината,не може да мине през лупата и същевременно да се отрази от рефлектора)
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Аз и на двете Е34-ки ги измих рефлекторите и лупите и резултата беше поразителен много хубави фарове си имат калиците 

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
the_gate написа:аз също съм на мнение ,че рефлекторите на късите при Е-34 не играят никаква роля.(ми то реално светлината,не може да мине през лупата и същевременно да се отрази от рефлектора)
Рефлектора не е лъскавата част до стъклото а е зад лупата.Това до стъклото е да отразва светлината от габарита и с декоративна цел.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани