За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от KPETEH » 05 Авг 2015, 11:37

28-ца та излиза с едно 50 и едно 48. Защо смяташ, че 60мм ще е по-добре?! Как я огъна тая 60-тка?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от ogata » 05 Авг 2015, 12:39

KPETEH написа:28-ца та излиза с едно 50 и едно 48. Защо смяташ, че 60мм ще е по-добре?! Как я огъна тая 60-тка?!

Ползвам колена, както казах. Колена, прави тръби, заварки и нещата се случват. :mhihi:

60.3 според мен е оптимален размер, щом ще се ползва сингъл пайп.
При е46 2.8 от средното до крайното гърне е една тръба и тя е 55 вътрешно. Слагаме по 2.7 стени и става към 60.3 външно.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от KPETEH » 05 Авг 2015, 13:23

Чета и гледам и не видех заварки и затфа... :mhihi: б28 в е36 е с двойни грънци и м50б25 и то от край до край... Аз си купих 2х50 тръби за мойта и ще творя тия дни, ма май ще ги огъвам, че мноо заварки ще станат.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от ogata » 05 Авг 2015, 13:36

KPETEH написа:Чета и гледам и не видех заварки и затфа... :mhihi: б28 в е36 е с двойни грънци и м50б25 и то от край до край... Аз си купих 2х50 тръби за мойта и ще творя тия дни, ма май ще ги огъвам, че мноо заварки ще станат.

Аааа, неее .. тва е снимка от нета. Просто ми хареса изпълнението и реших аз да си направя същото.
Иначе аз съм с черни тръби на първо време, че чакам да купят във фирмата аргон. Хем ще имам готов модел, по който да копирам после :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от KPETEH » 05 Авг 2015, 16:12

Бе да заваряш неръжда не ти тряя аргон... ма ти си знаеш :yes:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от ogata » 06 Авг 2015, 0:45

KPETEH написа:Бе да заваряш неръжда не ти тряя аргон... ма ти си знаеш :yes:

Бе и то и евтиния шпер се прави с CO2, ма не е работа :mhihi:

Ето до къде го докарах тази вечер. Чакам само гърнетата другата седмица.

Добре изглежда на първо четене. Снощи четох в някои от чуждите форуми разни размисли и страсти за конверсията от дуъл към сингъл пайп и имаше една теория, че диаметъра на сингъл пайп-а, трябва да между 20% и 25% по-голям от диаметъра на едната от тръбите на системата с две дула.

Та без да искам съм го уцелил. :mhihi: . Колекторите на м52то вътрешно са 44 мм, 25% са 11мм. Тъкмо 55 мм - точно колкото е вътрешният размер на 60.3 тръбата.

Изображение

Нямах друго под ръка и най-добрата опция беше да го фъсна с цинк, че да няма кариеси утре.

Изображение
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от Делян » 06 Авг 2015, 10:17

Карал съм с крайно гърне от Е46, със същият мотор(М52Б28ТУ) и там генерацията е на една тръба, с вътрешен диаметър 63мм(мерил съм го от към входа на гърнето)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от ogata » 06 Авг 2015, 10:32

Делян написа:Карал съм с крайно гърне от Е46, със същият мотор(М52Б28ТУ) и там генерацията е на една тръба, с вътрешен диаметър 63мм(мерил съм го от към входа на гърнето)


Сигурен ли си, че не си мерил външният размер ? Щото 63 мм вътрешно си е 67 (минимум) външно, а това е голямо и не заводско :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от Делян » 06 Авг 2015, 11:06

100% мерих вътрешният, външният беше 65 и нещо.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от Lenco » 06 Авг 2015, 11:26

Използвайте математика, 2х44мм са си 1х63, а тунингистките фирми използват 2х50 към 1х70.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от ogata » 06 Авг 2015, 21:11

Имаме в предвид, че оригиналните генерации разполагат с катализатори, които малко или много (дори и здрави) ограничават потока.Та това до някаква степен се компенсира с по-голям диаметър. Да не говорим, че оригиналните гърнета не са проходни, което също дави и бави :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от Делян » 06 Авг 2015, 21:34

Без да звучи като заяждане, обмисли добре как я правиш и се постарай, че преди време от опит осъзнах колко е важно всичко по генерацията да е сметнато добре и как се отразява на вървежа и поведението в различни обороти.
Само махането на оригинално крайно гърне и замяната му с менташко-проходно(FK) ми костваше загуба на мощност в ниските и повишен разход с около 2/100. Това на м43б16. След слагането на оригинално, макар и от по-голям мотор(Е46 328i), всичко си дойде на мястото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от ogata » 06 Авг 2015, 21:54

Не го приемам като заяждане. Това което правя в момента е просто единственият вариант за момента.
Както виждате 2та модела са в окаяно състояние. Да ги възстановявам - тъпо. Още по-тъпо като имаме предвид, че вътрешният диаметър на малките тръби е 35мм :mhihi:
Да правя генерация от тъпи гърнета и черни тръби на 70 мм - още по-тъпо :mhihi:

Все пак тая кола след някои друг ден ще трябва да ходи на стенд, на ГТП и няма как да се движа из града на колектори само :mhihi:

Може би генерацията ще се доизмисли за зимата, че вече наближаваме почти 1 година от началото на проекта и ми се кара 131313131313.
Все пак гледам да доизпипвам нещата, но няма как да не остане нещо за доработване. :bchug:

ПП. Мисля си след всичките доработки по мотора , дори и с тази генерация в момента да я кача на едно дино и да видим какво ще се получи.
Имам някакви очаквания и ако се доближава до тях, изобщо няма да пипам нищо повече.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от Делян » 06 Авг 2015, 22:17

Мога само да си представям, колко много ти се дава газ :lol:
Успех, дано всичко мине по план :yes:
А относно генерацията, ако ни те хареса какво се е получило, можеш да пробваш да припаснеш цялат генерация от Е46 328i. Хубавото и е, освен че е точно за мотора, това, че гърнетата и са от неръждавейка(може би и самата тръба, не съм сигурен) и се намират в перфектно състояние за смешни пари.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

Мнение от kdl » 06 Авг 2015, 22:40

Да, гърнетата от Е46 са от неръждавейка.
Преди време слагахме на приятел от някаква нафтова с един вход (доста дебела тръба) и един изход. Стана феноменално добре.
Както се сещаш, нямаше точица корозия (дори и неръждавейките се изтърбушват), понеже нафтата няма конденз.

Средно гърне каквото дойде, даже можеш да си наредиш 2 едно след друго.
Ще стане като трамвай и без катализатори с този кротък мотор.

Само си правиш тръбите до гърнетата, те не корозират... Само отвън, но със сигурност можеш да ги обработиш добре, така че да няма драма.

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook