За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
28-ца та излиза с едно 50 и едно 48. Защо смяташ, че 60мм ще е по-добре?! Как я огъна тая 60-тка?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
KPETEH написа:28-ца та излиза с едно 50 и едно 48. Защо смяташ, че 60мм ще е по-добре?! Как я огъна тая 60-тка?!
Ползвам колена, както казах. Колена, прави тръби, заварки и нещата се случват.

60.3 според мен е оптимален размер, щом ще се ползва сингъл пайп.
При е46 2.8 от средното до крайното гърне е една тръба и тя е 55 вътрешно. Слагаме по 2.7 стени и става към 60.3 външно.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Чета и гледам и не видех заварки и затфа...
б28 в е36 е с двойни грънци и м50б25 и то от край до край... Аз си купих 2х50 тръби за мойта и ще творя тия дни, ма май ще ги огъвам, че мноо заварки ще станат.

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
KPETEH написа:Чета и гледам и не видех заварки и затфа...б28 в е36 е с двойни грънци и м50б25 и то от край до край... Аз си купих 2х50 тръби за мойта и ще творя тия дни, ма май ще ги огъвам, че мноо заварки ще станат.
Аааа, неее .. тва е снимка от нета. Просто ми хареса изпълнението и реших аз да си направя същото.
Иначе аз съм с черни тръби на първо време, че чакам да купят във фирмата аргон. Хем ще имам готов модел, по който да копирам после



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Бе да заваряш неръжда не ти тряя аргон... ма ти си знаеш 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
KPETEH написа:Бе да заваряш неръжда не ти тряя аргон... ма ти си знаеш
Бе и то и евтиния шпер се прави с CO2, ма не е работа

Ето до къде го докарах тази вечер. Чакам само гърнетата другата седмица.
Добре изглежда на първо четене. Снощи четох в някои от чуждите форуми разни размисли и страсти за конверсията от дуъл към сингъл пайп и имаше една теория, че диаметъра на сингъл пайп-а, трябва да между 20% и 25% по-голям от диаметъра на едната от тръбите на системата с две дула.
Та без да искам съм го уцелил.


Нямах друго под ръка и най-добрата опция беше да го фъсна с цинк, че да няма кариеси утре.



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Карал съм с крайно гърне от Е46, със същият мотор(М52Б28ТУ) и там генерацията е на една тръба, с вътрешен диаметър 63мм(мерил съм го от към входа на гърнето)
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Делян написа:Карал съм с крайно гърне от Е46, със същият мотор(М52Б28ТУ) и там генерацията е на една тръба, с вътрешен диаметър 63мм(мерил съм го от към входа на гърнето)
Сигурен ли си, че не си мерил външният размер ? Щото 63 мм вътрешно си е 67 (минимум) външно, а това е голямо и не заводско



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
100% мерих вътрешният, външният беше 65 и нещо.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Използвайте математика, 2х44мм са си 1х63, а тунингистките фирми използват 2х50 към 1х70.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Имаме в предвид, че оригиналните генерации разполагат с катализатори, които малко или много (дори и здрави) ограничават потока.Та това до някаква степен се компенсира с по-голям диаметър. Да не говорим, че оригиналните гърнета не са проходни, което също дави и бави 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Без да звучи като заяждане, обмисли добре как я правиш и се постарай, че преди време от опит осъзнах колко е важно всичко по генерацията да е сметнато добре и как се отразява на вървежа и поведението в различни обороти.
Само махането на оригинално крайно гърне и замяната му с менташко-проходно(FK) ми костваше загуба на мощност в ниските и повишен разход с около 2/100. Това на м43б16. След слагането на оригинално, макар и от по-голям мотор(Е46 328i), всичко си дойде на мястото.
Само махането на оригинално крайно гърне и замяната му с менташко-проходно(FK) ми костваше загуба на мощност в ниските и повишен разход с около 2/100. Това на м43б16. След слагането на оригинално, макар и от по-голям мотор(Е46 328i), всичко си дойде на мястото.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Не го приемам като заяждане. Това което правя в момента е просто единственият вариант за момента.
Както виждате 2та модела са в окаяно състояние. Да ги възстановявам - тъпо. Още по-тъпо като имаме предвид, че вътрешният диаметър на малките тръби е 35мм
Да правя генерация от тъпи гърнета и черни тръби на 70 мм - още по-тъпо
Все пак тая кола след някои друг ден ще трябва да ходи на стенд, на ГТП и няма как да се движа из града на колектори само
Може би генерацията ще се доизмисли за зимата, че вече наближаваме почти 1 година от началото на проекта и ми се кара 131313131313.
Все пак гледам да доизпипвам нещата, но няма как да не остане нещо за доработване.
ПП. Мисля си след всичките доработки по мотора , дори и с тази генерация в момента да я кача на едно дино и да видим какво ще се получи.
Имам някакви очаквания и ако се доближава до тях, изобщо няма да пипам нищо повече.
Както виждате 2та модела са в окаяно състояние. Да ги възстановявам - тъпо. Още по-тъпо като имаме предвид, че вътрешният диаметър на малките тръби е 35мм

Да правя генерация от тъпи гърнета и черни тръби на 70 мм - още по-тъпо

Все пак тая кола след някои друг ден ще трябва да ходи на стенд, на ГТП и няма как да се движа из града на колектори само

Може би генерацията ще се доизмисли за зимата, че вече наближаваме почти 1 година от началото на проекта и ми се кара 131313131313.
Все пак гледам да доизпипвам нещата, но няма как да не остане нещо за доработване.

ПП. Мисля си след всичките доработки по мотора , дори и с тази генерация в момента да я кача на едно дино и да видим какво ще се получи.
Имам някакви очаквания и ако се доближава до тях, изобщо няма да пипам нищо повече.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Мога само да си представям, колко много ти се дава газ
Успех, дано всичко мине по план
А относно генерацията, ако ни те хареса какво се е получило, можеш да пробваш да припаснеш цялат генерация от Е46 328i. Хубавото и е, освен че е точно за мотора, това, че гърнетата и са от неръждавейка(може би и самата тръба, не съм сигурен) и се намират в перфектно състояние за смешни пари.

Успех, дано всичко мине по план

А относно генерацията, ако ни те хареса какво се е получило, можеш да пробваш да припаснеш цялат генерация от Е46 328i. Хубавото и е, освен че е точно за мотора, това, че гърнетата и са от неръждавейка(може би и самата тръба, не съм сигурен) и се намират в перфектно състояние за смешни пари.
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Да, гърнетата от Е46 са от неръждавейка.
Преди време слагахме на приятел от някаква нафтова с един вход (доста дебела тръба) и един изход. Стана феноменално добре.
Както се сещаш, нямаше точица корозия (дори и неръждавейките се изтърбушват), понеже нафтата няма конденз.
Средно гърне каквото дойде, даже можеш да си наредиш 2 едно след друго.
Ще стане като трамвай и без катализатори с този кротък мотор.
Само си правиш тръбите до гърнетата, те не корозират... Само отвън, но със сигурност можеш да ги обработиш добре, така че да няма драма.
Преди време слагахме на приятел от някаква нафтова с един вход (доста дебела тръба) и един изход. Стана феноменално добре.
Както се сещаш, нямаше точица корозия (дори и неръждавейките се изтърбушват), понеже нафтата няма конденз.
Средно гърне каквото дойде, даже можеш да си наредиш 2 едно след друго.
Ще стане като трамвай и без катализатори с този кротък мотор.
Само си правиш тръбите до гърнетата, те не корозират... Само отвън, но със сигурност можеш да ги обработиш добре, така че да няма драма.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани