Проблем с чип туниг
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Brezel написа:Номера ми требват и на компа и на чипа. И двата номера.
Партидния номер на компа е 12141748259(мотриник 1.3), а на чипа е 1267356202
Мерси

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Brezel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Пол: Мъж
ge_a написа:Brezel написа:Номера ми требват и на компа и на чипа. И двата номера.
Партидния номер на компа е 12141748259(мотриник 1.3), а на чипа е 1267356202
Мерси
на компа ми требва BOSCHномера! Почва с 0260.... или 0261.... или 0281...
Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Brezel написа:ge_a написа:Brezel написа:Номера ми требват и на компа и на чипа. И двата номера.
Партидния номер на компа е 12141748259(мотриник 1.3), а на чипа е 1267356202
Мерси
на компа ми требва BOSCHномера! Почва с 0260.... или 0261.... или 0281...
Ок, ама ще трябва да я розглобя, че го нямам записан

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Brezel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Пол: Мъж
ge_a написа:Brezel написа:ge_a написа:Brezel написа:Номера ми требват и на компа и на чипа. И двата номера.
Партидния номер на компа е 12141748259(мотриник 1.3), а на чипа е 1267356202
Мерси
на компа ми требва BOSCHномера! Почва с 0260.... или 0261.... или 0281...
Ок, ама ще трябва да я розглобя, че го нямам записанИ ще стане малко по късно.
Нема нужда аз го намерих на по номера на чипа. Прати ми на лични точен пощенски адрес да ти го пратя и след около седмица ще е при теб. А и ако имаш как да си го запишеш мога да пратя директно оригиналните фаилове стига да имаш човек с програматор. Така хем няма да се бавим, щото иначе от Германия от БГ ппътува 1 седмица

Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.
BMW lover написа: За това как се променя разхода на двигателя ме интересува и дали като цяло самия мотор работи по добре и по уверено ме интересува![]()
Момчета не се зачтох много в темата ,но някой пробва ли да ресне системата с компютърчето дето е точно за тая цел да чисти грешки
при мен на М20Б20 ми даде по малко разход около кило - две на кротко каране с чип на Мотроник 172 отколкото с предишния компютър който не беше сток , но пък с този влизаше в 7500





- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Е то аз ако имах с кво да го прочета или ресетна до ся да съм го направилShondy написа:Момчета не се зачтох много в темата ,но някой пробва ли да ресне системата с компютърчето дето е точно за тая цел да чисти грешки

Shondy написа:при мен на М20Б20 ми даде по малко разход около кило - две на кротко каране с чип на Мотроник 172 отколкото с предишния компютър който не беше сток , но пък с този влизаше в 7500което е яко ,ама да не откъснеш съединителя
аз доколкото знам новото ЕСU променя сместа на богато само в високите обороти
Как така с чип от мотроник 1.72 я обясни малко по подробно, цялото ЕКУ-ли си сменил или само чипа

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Я вземи посети този линк http://www.autoelectric.ru/diag.html.Свали си програмата "Car scanner version 1.0 beta".Тя е за този тип Мотроници и занулява и чете грешки-лично съм я изпробвал и гарантирам че работи.Вътре в файла,който ще свалиш има и схемата на електрониката между компютъра и колата.Елементите се намират на нашия пазар и са ефтини(общо максимум около 5 лв.).
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
valentino написа:Я вземи посети този линк http://www.autoelectric.ru/diag.html.Свали си програмата "Car scanner version 1.0 beta".Тя е за този тип Мотроници и занулява и чете грешки-лично съм я изпробвал и гарантирам че работи.Вътре в файла,който ще свалиш има и схемата на електрониката между компютъра и колата.Елементите се намират на нашия пазар и са ефтини(общо максимум около 5 лв.).



Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
В настройките има функция "ECU-auto detect" или задаваш модела на блока ръчно.Имаш избор от- Мотроници: 1.1; 1.2; 1.3; 1.7; 3.1; 3.3; 3.3.1;Пише че става и за MS 40,MS 41.0,MS 41.1(тия май са на Сименс за Е 36-не съм запознат точно).Пише че става и за DDE1 и DDE2(дизели).Програмата е на английски език,малко е опростена но върши работа.Аз съм я пробвал на Мотроници-1.3(мойто М20Б20),на Е30 318 и на Е30 316.Пише че става и за зануляване на ойлсървиса и инспекшъна,обаче тази функция не работи защото в схемата(хардуера) който трябва да направиш няма връзка към този пин на буксата за зануляване.Ще трябва да си зануляваш ръчно.
Поздрави на Самоков-едно време(през 84-85 година) служех там в едно поделение 46100.
Поздрави на Самоков-едно време(през 84-85 година) служех там в едно поделение 46100.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
valentino написа:В настройките има функция "ECU-auto detect" или задаваш модела на блока ръчно.Имаш избор от- Мотроници: 1.1; 1.2; 1.3; 1.7; 3.1; 3.3; 3.3.1;Пише че става и за MS 40,MS 41.0,MS 41.1(тия май са на Сименс за Е 36-не съм запознат точно).Пише че става и за DDE1 и DDE2(дизели).Програмата е на английски език,малко е опростена но върши работа.Аз съм я пробвал на Мотроници-1.3(мойто М20Б20),на Е30 318 и на Е30 316.Пише че става и за зануляване на ойлсървиса и инспекшъна,обаче тази функция не работи защото в схемата(хардуера) който трябва да направиш няма връзка към този пин на буксата за зануляване.Ще трябва да си зануляваш ръчно.
Поздрави на Самоков-едно време(през 84-85 година) служех там в едно поделение 46100.
Благодаря за изчерпателната информация

Поздравите са приети



Та поздрави и на Враца от Самоков

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
а това може ли да чете показанията на датчиците в реално време ? до колкото си спомням мотроника има и такава екстра...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Не може да чете(поне не при мен) показанията на датчиците.
Чете,показва какви са грешките и може да ги занулява.За без пари толкова.
Чете,показва какви са грешките и може да ги занулява.За без пари толкова.
ge_a - ей ша та баш - що ми обсъждаш работите публично без да си ме питал а?
ниските обороти ги няма заради адаптацията на ецуто или деемето както щеш го наречи към горивните таблици и стойностите на въртящия момент в чип`а.Оригиналният чип си е здрав ако толкова държиш ще ти дам и оригиналния дъмп.Колата я направих със два чипа които се превключват и няма никакъв проблем.Моля те за в бъдеще да ме попиташ преди да ми обсъждаш публично работата 


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
ppl написа:ge_a - ей ша та баш - що ми обсъждаш работите публично без да си ме питал а?ниските обороти ги няма заради адаптацията на ецуто или деемето както щеш го наречи към горивните таблици и стойностите на въртящия момент в чип`а.Оригиналният чип си е здрав ако толкова държиш ще ти дам и оригиналния дъмп.Колата я направих със два чипа които се превключват и няма никакъв проблем.Моля те за в бъдеще да ме попиташ преди да ми обсъждаш публично работата
Братче не съм ти обсъждал работата, а проблема като цяло, щото е интересен случай и адаптацията би трябвало да мине доста по бързо, а че чипа работи тва ни стана ясно още веднага


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани