Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Преди време сменях клапана на картерните газове и имаше подобни грешки за ламбдите. Как да я проверя с диагностика, че е за смяна, а не е нещо друго ?


Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Manuel написа:Колеги помагайте, след диагностика мотора е м43:c
33 error Togglebit ( не ми работи автопилота),
17 Supply voltage,
32 soundgenerator rear off,
49 Wiper switch (Potentiometer): Open circuit or Short circuit to batt+,
2 Central locking system: Fuse,
66 Anti-theft alarm system: Interior protection. Ако може малко обяснение ще съм много благодарен!

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mumford написа:Преди време сменях клапана на картерните газове и имаше подобни грешки за ламбдите. Как да я проверя с диагностика, че е за смяна, а не е нещо друго ?
Подобни може но не и същата грешка нали?
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:mumford написа:Преди време сменях клапана на картерните газове и имаше подобни грешки за ламбдите. Как да я проверя с диагностика, че е за смяна, а не е нещо друго ?
Подобни може но не и същата грешка нали?
За жалост даваше същата + Signal Lambda probe after-Kat 1
Напрежението си стой все 0,41V независимо дали е загряла
Ето още 2 снимки, ако може да се каже дали в нея е проблема със сигурност и да я сменям, ако не как

студена

загряла

- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:mumford написа:Преди време сменях клапана на картерните газове и имаше подобни грешки за ламбдите. Как да я проверя с диагностика, че е за смяна, а не е нещо друго ?
Подобни може но не и същата грешка нали?
За жалост даваше същата + Signal Lambda probe after-Kat 1
Напрежението си стой все 0,41V независимо дали е загряла
Ето още 2 снимки, ако може да се каже дали в нея е проблема със сигурност и да я сменям, ако не как

студена

загряла

- acho-bacho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 30.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги,
дава ми следната грешка:
4560 (3002) rail pressure plaus. amount controlled
снимка
Колата е Е46 320d, 150кс, автомат. Най-вече когато се изкачвам по наклон и рязко натисна газта, точно след като автомата свали една предавка надолу и оборотите рязко скочат над 3000 ми светва лампата DDE и колата влиза в авариен режим. Като изгася и пак запаля лампата угасва. Сменихме горивен филтър, но проблема остава. Майстора казва, че следва да сменяме горивна помпа за високо нялягане под шофьорската седалка и ако не помогне после датчик на комънрейла.
Вие какво мислите?
дава ми следната грешка:
4560 (3002) rail pressure plaus. amount controlled
снимка
Колата е Е46 320d, 150кс, автомат. Най-вече когато се изкачвам по наклон и рязко натисна газта, точно след като автомата свали една предавка надолу и оборотите рязко скочат над 3000 ми светва лампата DDE и колата влиза в авариен режим. Като изгася и пак запаля лампата угасва. Сменихме горивен филтър, но проблема остава. Майстора казва, че следва да сменяме горивна помпа за високо нялягане под шофьорската седалка и ако не помогне после датчик на комънрейла.
Вие какво мислите?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
COUNTACH написа:Ivo_Borisov написа:Пробвах само с махане на бушона в багажника но не стана, махнах и управлението на климата без ефект. Трябва да откача буксата на печката нали?
Да
Изключих печката и същата работа

Свързвам се само с мотор, скорости и дсц-то. В дсц пише грешка кан табло, но таблото го изключвах от буксите и пак не мога да направя диагностика, няма връзка с модулите и това е.
п.п. И с чейнджъра се свързва, нищо друго. Радиото го намира, но само до там, не влиза в чете на грешки или идентификация. Изключвах и радиото, същата работа /бм24/. А чейнджъра се изключва отвреме на време, явно блокира шината ли и аз не знам, просто минава на радио. А чейнджър нямаше колата, вчера го сложихме, но не е от него.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ivo_Borisov написа:COUNTACH написа:Ivo_Borisov написа:Пробвах само с махане на бушона в багажника но не стана, махнах и управлението на климата без ефект. Трябва да откача буксата на печката нали?
Да
Изключих печката и същата работа![]()
Свързвам се само с мотор, скорости и дсц-то. В дсц пише грешка кан табло, но таблото го изключвах от буксите и пак не мога да направя диагностика, няма връзка с модулите и това е.
п.п. И с чейнджъра се свързва, нищо друго. Радиото го намира, но само до там, не влиза в чете на грешки или идентификация. Изключвах и радиото, същата работа /бм24/. А чейнджъра се изключва отвреме на време, явно блокира шината ли и аз не знам, просто минава на радио. А чейнджър нямаше колата, вчера го сложихме, но не е от него.
Пробвай с друго табло без табло няма да имаш диагностика

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Manuel написа:Колеги помагайте, след диагностика мотора е м43:c
33 error Togglebit ( не ми работи автопилота),
17 Supply voltage,
32 soundgenerator rear off,
49 Wiper switch (Potentiometer): Open circuit or Short circuit to batt+,
2 Central locking system: Fuse,
66 Anti-theft alarm system: Interior protection. Ако може малко обяснение ще съм много благодарен!

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Иво, съедини пинове номер 7 и 8 в буксата на кабела и ще виждаш всичко друго.Ivo_Borisov написа:Колеги някой сблъсквал ли се е със следния проблем? На Е39 с М57 автомат, не мога да вляза никъде освен мотора и скоростите. С другите модули не се свързва, няма връзка и това е. С ОБД букса е вътре в купето. В скоростите даваше грешка кан шина с ИКЕ или нещо подобно, но от вчера не я изкарва, в мотора също имаше подобна грешка. Откачах таблото, същата работа.
Даже тук един виж как го е направил
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=672940
Аз да питам, някой прави ли диaгностика с новите ISTA-D/P? Направи ми впечатление, че D-то дава много добра информация.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Elesar74 написа:Иво, съедини пинове номер 7 и 8 в буксата на кабела и ще виждаш всичко друго.Ivo_Borisov написа:Колеги някой сблъсквал ли се е със следния проблем? На Е39 с М57 автомат, не мога да вляза никъде освен мотора и скоростите. С другите модули не се свързва, няма връзка и това е. С ОБД букса е вътре в купето. В скоростите даваше грешка кан шина с ИКЕ или нещо подобно, но от вчера не я изкарва, в мотора също имаше подобна грешка. Откачах таблото, същата работа.
Даже тук един виж как го е направил
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=672940
Аз да питам, някой прави ли диaгностика с новите ISTA-D/P? Направи ми впечатление, че D-то дава много добра информация.
С тоя кабел досега съм нямал никакви проблеми, връзвам се с други коли без проблем.

Иначе много хитро го е направил пича. Ще пробвам дали ще стане с пиновете и ако стане ще му сложа едно ключе за да си го имам занапред.
п.п. Не стана. При мен на буксата са си на късо двата пина. И за инпа-та и за скенера. Имам и друг кабел който е с копче за превключване Д и К. При него на Д не са на късо, при К са на късо и пак не стана. Явно трябва да пробвам таблото или нещо друго.

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Съжалявам, явно проблема е другаде.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ivo с какъв софтуер четеш. Твоята кола ли е?

Ако нема у глава, има у Google.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
С инпа и скенер.
Не е моята кола, на един приятел е, сега си я взе, нов внос. Иначе се връзвам с кабелите във всякакви коли.
Не е моята кола, на един приятел е, сега си я взе, нов внос. Иначе се връзвам с кабелите във всякакви коли.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани