Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mumford » 13 Юни 2015, 20:25

Преди време сменях клапана на картерните газове и имаше подобни грешки за ламбдите. Как да я проверя с диагностика, че е за смяна, а не е нещо друго ?

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Manuel » 15 Юни 2015, 9:25

Manuel написа:Колеги помагайте, след диагностика мотора е м43:c
33 error Togglebit ( не ми работи автопилота),
17 Supply voltage,
32 soundgenerator rear off,
49 Wiper switch (Potentiometer): Open circuit or Short circuit to batt+,
2 Central locking system: Fuse,
66 Anti-theft alarm system: Interior protection. Ако може малко обяснение ще съм много благодарен! :dunno:

:help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 15 Юни 2015, 20:17

mumford написа:Преди време сменях клапана на картерните газове и имаше подобни грешки за ламбдите. Как да я проверя с диагностика, че е за смяна, а не е нещо друго ?

Изображение

Подобни може но не и същата грешка нали?

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mumford » 15 Юни 2015, 22:20

oci написа:
mumford написа:Преди време сменях клапана на картерните газове и имаше подобни грешки за ламбдите. Как да я проверя с диагностика, че е за смяна, а не е нещо друго ?

Изображение

Подобни може но не и същата грешка нали?



За жалост даваше същата + Signal Lambda probe after-Kat 1

Напрежението си стой все 0,41V независимо дали е загряла

Ето още 2 снимки, ако може да се каже дали в нея е проблема със сигурност и да я сменям, ако не как :help:

студена
Изображение

загряла
Изображение

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mumford » 15 Юни 2015, 22:22

oci написа:
mumford написа:Преди време сменях клапана на картерните газове и имаше подобни грешки за ламбдите. Как да я проверя с диагностика, че е за смяна, а не е нещо друго ?

Изображение

Подобни може но не и същата грешка нали?



За жалост даваше същата + Signal Lambda probe after-Kat 1

Напрежението си стой все 0,41V независимо дали е загряла

Ето още 2 снимки, ако може да се каже дали в нея е проблема със сигурност и да я сменям, ако не как :help:

студена
Изображение

загряла
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 30.09.2013
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от acho-bacho » 17 Юни 2015, 10:08

Колеги,

дава ми следната грешка:
4560 (3002) rail pressure plaus. amount controlled

снимка

Колата е Е46 320d, 150кс, автомат. Най-вече когато се изкачвам по наклон и рязко натисна газта, точно след като автомата свали една предавка надолу и оборотите рязко скочат над 3000 ми светва лампата DDE и колата влиза в авариен режим. Като изгася и пак запаля лампата угасва. Сменихме горивен филтър, но проблема остава. Майстора казва, че следва да сменяме горивна помпа за високо нялягане под шофьорската седалка и ако не помогне после датчик на комънрейла.
Вие какво мислите?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ivo_Borisov » 17 Юни 2015, 13:48

COUNTACH написа:
Ivo_Borisov написа:Пробвах само с махане на бушона в багажника но не стана, махнах и управлението на климата без ефект. Трябва да откача буксата на печката нали?

Да

Изключих печката и същата работа :dunno:
Свързвам се само с мотор, скорости и дсц-то. В дсц пише грешка кан табло, но таблото го изключвах от буксите и пак не мога да направя диагностика, няма връзка с модулите и това е.

п.п. И с чейнджъра се свързва, нищо друго. Радиото го намира, но само до там, не влиза в чете на грешки или идентификация. Изключвах и радиото, същата работа /бм24/. А чейнджъра се изключва отвреме на време, явно блокира шината ли и аз не знам, просто минава на радио. А чейнджър нямаше колата, вчера го сложихме, но не е от него.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 320ci `04

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от COUNTACH » 17 Юни 2015, 17:45

Ivo_Borisov написа:
COUNTACH написа:
Ivo_Borisov написа:Пробвах само с махане на бушона в багажника но не стана, махнах и управлението на климата без ефект. Трябва да откача буксата на печката нали?

Да

Изключих печката и същата работа :dunno:
Свързвам се само с мотор, скорости и дсц-то. В дсц пише грешка кан табло, но таблото го изключвах от буксите и пак не мога да направя диагностика, няма връзка с модулите и това е.

п.п. И с чейнджъра се свързва, нищо друго. Радиото го намира, но само до там, не влиза в чете на грешки или идентификация. Изключвах и радиото, същата работа /бм24/. А чейнджъра се изключва отвреме на време, явно блокира шината ли и аз не знам, просто минава на радио. А чейнджър нямаше колата, вчера го сложихме, но не е от него.

Пробвай с друго табло без табло няма да имаш диагностика
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ivo_Borisov » 17 Юни 2015, 19:59

Ясно. Ще пробвам с моето табло и ще пиша резултата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Manuel » 18 Юни 2015, 8:47

Manuel написа:Колеги помагайте, след диагностика мотора е м43:c
33 error Togglebit ( не ми работи автопилота),
17 Supply voltage,
32 soundgenerator rear off,
49 Wiper switch (Potentiometer): Open circuit or Short circuit to batt+,
2 Central locking system: Fuse,
66 Anti-theft alarm system: Interior protection. Ако може малко обяснение ще съм много благодарен! :dunno:

:help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Elesar74 » 18 Юни 2015, 15:05

Ivo_Borisov написа:Колеги някой сблъсквал ли се е със следния проблем? На Е39 с М57 автомат, не мога да вляза никъде освен мотора и скоростите. С другите модули не се свързва, няма връзка и това е. С ОБД букса е вътре в купето. В скоростите даваше грешка кан шина с ИКЕ или нещо подобно, но от вчера не я изкарва, в мотора също имаше подобна грешка. Откачах таблото, същата работа. :help:
Иво, съедини пинове номер 7 и 8 в буксата на кабела и ще виждаш всичко друго.
images 2.jpg

Даже тук един виж как го е направил
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=672940

Аз да питам, някой прави ли диaгностика с новите ISTA-D/P? Направи ми впечатление, че D-то дава много добра информация.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ivo_Borisov » 18 Юни 2015, 16:18

Elesar74 написа:
Ivo_Borisov написа:Колеги някой сблъсквал ли се е със следния проблем? На Е39 с М57 автомат, не мога да вляза никъде освен мотора и скоростите. С другите модули не се свързва, няма връзка и това е. С ОБД букса е вътре в купето. В скоростите даваше грешка кан шина с ИКЕ или нещо подобно, но от вчера не я изкарва, в мотора също имаше подобна грешка. Откачах таблото, същата работа. :help:
Иво, съедини пинове номер 7 и 8 в буксата на кабела и ще виждаш всичко друго.
images 2.jpg

Даже тук един виж как го е направил
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=672940

Аз да питам, някой прави ли диaгностика с новите ISTA-D/P? Направи ми впечатление, че D-то дава много добра информация.

С тоя кабел досега съм нямал никакви проблеми, връзвам се с други коли без проблем. :dunno: Чудя се дали да не направя временен мост в кабела а след това да го махна че да не пречи на нормалната работа на кабела. Или и така да го оставя няма да има проблем?
Иначе много хитро го е направил пича. Ще пробвам дали ще стане с пиновете и ако стане ще му сложа едно ключе за да си го имам занапред.

п.п. Не стана. При мен на буксата са си на късо двата пина. И за инпа-та и за скенера. Имам и друг кабел който е с копче за превключване Д и К. При него на Д не са на късо, при К са на късо и пак не стана. Явно трябва да пробвам таблото или нещо друго.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Elesar74 » 19 Юни 2015, 9:18

Съжалявам, явно проблема е другаде.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bgpavlp » 20 Юни 2015, 18:49

Ivo с какъв софтуер четеш. Твоята кола ли е?
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ivo_Borisov » 20 Юни 2015, 19:28

С инпа и скенер.
Не е моята кола, на един приятел е, сега си я взе, нов внос. Иначе се връзвам с кабелите във всякакви коли.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook