Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ProToStreet
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.09.2013
- Пол: Мъж
Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Здравейте, колата ми е с М50Б20 двигател и инсталация от М52Б20 Siemens, преди няколко дни купих инсталация, дебитомер с компютър BOSCH за М50Б20 и датчиците, смених я, но колата не иска да запали... Възможно ли е да не съм закачил буксите на правилните датчици ?
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Според мен двете инсталации са незаместими. Компютърът сигурен ли си, че е за този мотор изобщо? С неработещ датчик колянов вал, не можеш да я запалиш.
Вържи я на една диангностика да видиш дали изобщо си разпознава компонентите.
Вържи я на една диангностика да видиш дали изобщо си разпознава компонентите.
- ProToStreet
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Аз преди бях с М52Б20, но двигателя се прецака и я закарах на майстор и ми смениха двигателя, но оставиха старата инсталация. Сега махнах Siemens инсталацията и сложих тази за М50Б20, свалена от работеща кола я всичките датчици. Закачих всички букси, но има много еднакви и не съм сигурен дали са на правилните датчици закачени. Има ли някаква схема, за да проверя ? Другото което е, че не съм закачил буксата за ламбда сондата, защото съм с 2 от М52, но не мисля, че проблема идва от това. Възможно ли е да е и от EWS-а ? Него не съм го пипал.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Lenco написа:M50b20 има ли ЕВС?
нищо няма... поне моето нямаше
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
И аз така съм чувал.
Ако стои буксата на ЕВС-а от м52, дали е направен мост за стартера?
Ако стои буксата на ЕВС-а от м52, дали е направен мост за стартера?
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Има М50В20 с ЕВС. Поне в Е34. Мисля, че и в Е36 също. Ако това М50 е с ванос, то трябва да е със Сименс електроника.
Ако е без ванос(съмнява ме да мине колегата от М52 към М50 без ванос, ама знае ли човек) е с Бош.
Ако е без ванос(съмнява ме да мине колегата от М52 към М50 без ванос, ама знае ли човек) е с Бош.
- ProToStreet
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Старият двигател беше с ванос, а сегашният е без, както и инсталацията. Не съм сменял EWS-a и се опитвам да я запаля с стария ключ. Пак казвам, че буквите не бяха записани и съм ги слагал на тото. Има ли някаква схема, да ги проверя по цветовите на кабелите ?
P.S. Току-що бях при колата и опитах да я запаля отново, не стана. Стартера си върти, извадих маркуча, който влиза в рейката на дюзите и когато започне да върти и хвърля бензин. След това извадих една бобина, сложих свеща на самата бобина и я опрях в двигателя, но ток нямаше...
P.S. Току-що бях при колата и опитах да я запаля отново, не стана. Стартера си върти, извадих маркуча, който влиза в рейката на дюзите и когато започне да върти и хвърля бензин. След това извадих една бобина, сложих свеща на самата бобина и я опрях в двигателя, но ток нямаше...
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Новата инсталация за М50, оригинално с ЕВС ли е. Ако е с ЕВС, няма да запалиш с със стария и новия компютър.
Ако е без ЕВС, кабела клейма (50) от контактния ключ трябва да отиде да отиде директно до стартера.
Ако е без ЕВС, кабела клейма (50) от контактния ключ трябва да отиде да отиде директно до стартера.
- ProToStreet
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Какво е нужно да взема от другата кола ? Само ЕВСа или ринга около ключа с ключа и другите неща?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Ринга и транспондера (баси думата) са еднакви, ЕКУ-то върви с ЕВС-а и чипчето.
Ако сегашното ЕКУ не е било с ЕВС, трябва да направиш мост на линията за стартера или от ключа нов кабел към стартера.
Ако сегашното ЕКУ не е било с ЕВС, трябва да направиш мост на линията за стартера или от ключа нов кабел към стартера.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
M50b20 s1 с евс няма, брах го тоя *** . правиш мост на буксата под жабката жълта е на цвят и махаш кутийката.

- ProToStreet
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Да, но стартера си върти, как да разбера дали е било с EWS?
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Пин 7 на х20 твоята инсталация е зелен на инсталацията на мотора на м50б20 с1 не мисля, че е зелен и трябва да е лилав.

- ProToStreet
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Махнах го тоя EWS и вече има ток по бобините, но сега се опитва да запали, но не успява... Докато върти и ако му подам гас и гърми нещо...



24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани