Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.09.2013
Пол: Мъж

Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от ProToStreet » 02 Юни 2015, 15:11

Здравейте, колата ми е с М50Б20 двигател и инсталация от М52Б20 Siemens, преди няколко дни купих инсталация, дебитомер с компютър BOSCH за М50Б20 и датчиците, смених я, но колата не иска да запали... Възможно ли е да не съм закачил буксите на правилните датчици ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от u`F`o » 02 Юни 2015, 17:50

Според мен двете инсталации са незаместими. Компютърът сигурен ли си, че е за този мотор изобщо? С неработещ датчик колянов вал, не можеш да я запалиш.

Вържи я на една диангностика да видиш дали изобщо си разпознава компонентите.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.09.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от ProToStreet » 03 Юни 2015, 3:42

Аз преди бях с М52Б20, но двигателя се прецака и я закарах на майстор и ми смениха двигателя, но оставиха старата инсталация. Сега махнах Siemens инсталацията и сложих тази за М50Б20, свалена от работеща кола я всичките датчици. Закачих всички букси, но има много еднакви и не съм сигурен дали са на правилните датчици закачени. Има ли някаква схема, за да проверя ? Другото което е, че не съм закачил буксата за ламбда сондата, защото съм с 2 от М52, но не мисля, че проблема идва от това. Възможно ли е да е и от EWS-а ? Него не съм го пипал.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от Lenco » 03 Юни 2015, 9:00

M50b20 има ли ЕВС?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от u`F`o » 03 Юни 2015, 16:36

Lenco написа:M50b20 има ли ЕВС?

нищо няма... поне моето нямаше

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от Lenco » 03 Юни 2015, 17:13

И аз така съм чувал.
Ако стои буксата на ЕВС-а от м52, дали е направен мост за стартера?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от dan-dam » 03 Юни 2015, 17:14

Има М50В20 с ЕВС. Поне в Е34. Мисля, че и в Е36 също. Ако това М50 е с ванос, то трябва да е със Сименс електроника.
Ако е без ванос(съмнява ме да мине колегата от М52 към М50 без ванос, ама знае ли човек) е с Бош.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.09.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от ProToStreet » 03 Юни 2015, 23:48

Старият двигател беше с ванос, а сегашният е без, както и инсталацията. Не съм сменял EWS-a и се опитвам да я запаля с стария ключ. Пак казвам, че буквите не бяха записани и съм ги слагал на тото. Има ли някаква схема, да ги проверя по цветовите на кабелите ?

P.S. Току-що бях при колата и опитах да я запаля отново, не стана. Стартера си върти, извадих маркуча, който влиза в рейката на дюзите и когато започне да върти и хвърля бензин. След това извадих една бобина, сложих свеща на самата бобина и я опрях в двигателя, но ток нямаше...

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от Lenco » 04 Юни 2015, 9:04

Новата инсталация за М50, оригинално с ЕВС ли е. Ако е с ЕВС, няма да запалиш с със стария и новия компютър.
Ако е без ЕВС, кабела клейма (50) от контактния ключ трябва да отиде да отиде директно до стартера.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.09.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от ProToStreet » 04 Юни 2015, 17:14

Какво е нужно да взема от другата кола ? Само ЕВСа или ринга около ключа с ключа и другите неща?

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от Lenco » 05 Юни 2015, 8:46

Ринга и транспондера (баси думата) са еднакви, ЕКУ-то върви с ЕВС-а и чипчето.
Ако сегашното ЕКУ не е било с ЕВС, трябва да направиш мост на линията за стартера или от ключа нов кабел към стартера.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от Haddess » 05 Юни 2015, 9:13

M50b20 s1 с евс няма, брах го тоя *** . правиш мост на буксата под жабката жълта е на цвят и махаш кутийката.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.09.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от ProToStreet » 05 Юни 2015, 18:33

Да, но стартера си върти, как да разбера дали е било с EWS?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от Haddess » 05 Юни 2015, 20:05

Пин 7 на х20 твоята инсталация е зелен на инсталацията на мотора на м50б20 с1 не мисля, че е зелен и трябва да е лилав.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.09.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.

Мнение от ProToStreet » 05 Юни 2015, 21:42

Махнах го тоя EWS и вече има ток по бобините, но сега се опитва да запали, но не успява... Докато върти и ако му подам гас и гърми нещо... :help: :dunno:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook