Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 25.03.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW Е90/Е92

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от straychev » 01 Юни 2015, 21:19

Искам да попитам колко г/д излиза вкарване в ред на едно BMW 320d (2005-2006)?
Говоря какви пари трябва да си приготвя за след покупката, за смяна на масла, филтри и т.н. ?

И също така кое е по-скъпо за поддръжка 320d или 320i/325i ? Ясно ми е, че бензина харчи повече, но като поддръжка кое излиза по-скъпо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 01 Юни 2015, 21:24

kriso85 написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429280693942066&slink=9r8tky

Колеги за тази какво ще кажете?


Пакет реплика и джанти реплики и N47

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 25.03.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW Е90/Е92

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от straychev » 01 Юни 2015, 22:26

kriso85 написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429280693942066&slink=9r8tky

Колеги за тази какво ще кажете?


Аз незнам какво ти харесва на тази специално? Една евтина ми изглежда на мен, дето съм далеко от специалист по марката ...
А и това черно, черно, черно навсякъде. Тия BMW-та като почнат да ги почернят все едно са катафалки... Айде тази пак е добре, но някои - джанти, прозорци, огледала, всеки детайл -черен. Аман! :kuku:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.05.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 6 cylinder

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от TTODOR » 01 Юни 2015, 23:35

Колега,как се разбира от снимките ,че М -пакета и джантите са реплика,има ли някакви тънкости?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 02 Юни 2015, 7:54

Тези джанти ги няма 17ки оригинални, а М пакета върви с черен таван.


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от snaiperist0 » 02 Юни 2015, 10:09

Taruno написа:Тези джанти ги няма 17ки оригинални, а М пакета върви с черен таван.


колега как разбра че е реплика самия пакет ами ако са купувани 2ра употреба или нови да речем и са оригинални , на мен ми е ясно че е саден ама просто се питам.

на мен колата ми харесва купе за под 20к и с добра визия...
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 28.04.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от beycannn » 02 Юни 2015, 14:00


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от koksimir » 02 Юни 2015, 16:14

straychev написа:Искам да попитам колко г/д излиза вкарване в ред на едно BMW 320d (2005-2006)?
Говоря какви пари трябва да си приготвя за след покупката, за смяна на масла, филтри и т.н. ?

И също така кое е по-скъпо за поддръжка 320d или 320i/325i ? Ясно ми е, че бензина харчи повече, но като поддръжка кое излиза по-скъпо?



Като собственик на точно такова 320d мога да ти кажа само едно - ако я купуваш от тук за да спиш спокойно ти трябват 4 000 лв. за части и труд (тук слагам съединител,маховик и демпфер). Реално ако попаднеш на хубав екземпляр може да минеш и с 2 000 лв. Но едно е сигурно всички филтри, масло и дюзи са задължителни след покупка.

Горещо те съветвам и да вземеш нещо, което е произведено след 09.2006 за да сигурен, че няма да има и много детски болести защото и те са много досадни :no:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 02 Юни 2015, 18:55

koksimir написа:
straychev написа:Искам да попитам колко г/д излиза вкарване в ред на едно BMW 320d (2005-2006)?
Говоря какви пари трябва да си приготвя за след покупката, за смяна на масла, филтри и т.н. ?

И също така кое е по-скъпо за поддръжка 320d или 320i/325i ? Ясно ми е, че бензина харчи повече, но като поддръжка кое излиза по-скъпо?



Като собственик на точно такова 320d мога да ти кажа само едно - ако я купуваш от тук за да спиш спокойно ти трябват 4 000 лв. за части и труд (тук слагам съединител,маховик и демпфер). Реално ако попаднеш на хубав екземпляр може да минеш и с 2 000 лв. Но едно е сигурно всички филтри, масло и дюзи са задължителни след покупка.

Горещо те съветвам и да вземеш нещо, което е произведено след 09.2006 за да сигурен, че няма да има и много детски болести защото и те са много досадни :no:


Да най-сигурно един нов двигател от БМВ. Ей така...за сигурност.

ПП Масло+всички филтри+ролки+ремъци+подгревни свещи около 700-800лв (говорим за хубави части, има и по-евтини алтернативи)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: Созопол
Пол: Мъж
Кара: F10 530d
Мечтае да кара: карах почти всичко

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от batzlati » 02 Юни 2015, 20:15

koksimir написа:
straychev написа:Искам да попитам колко г/д излиза вкарване в ред на едно BMW 320d (2005-2006)?
Говоря какви пари трябва да си приготвя за след покупката, за смяна на масла, филтри и т.н. ?

И също така кое е по-скъпо за поддръжка 320d или 320i/325i ? Ясно ми е, че бензина харчи повече, но като поддръжка кое излиза по-скъпо?



..... Но едно е сигурно всички филтри, масло и дюзи са задължителни след покупка.

..... :no:

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Това с дюзите беше мн. якооо :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kriso85 » 02 Юни 2015, 21:07

Taruno написа:
kriso85 написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429280693942066&slink=9r8tky

Колеги за тази какво ще кажете?


Пакет реплика и джанти реплики и N47


Рекарото е слагано допълнително, колата не ми хареса на живо.
Издаваше някакъв странен звук при палене, а продавача обясни че е нормален и е от съединителя.... това ме отказа по нататък да си говорим, защото всички други н47-ци не го издаваха.
Май ще се насоча към 330д.
Нещо по-съществено за този мотор дали може да споделите?
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от koksimir » 02 Юни 2015, 22:26

(h)aman написа:
koksimir написа:
straychev написа:Искам да попитам колко г/д излиза вкарване в ред на едно BMW 320d (2005-2006)?
Говоря какви пари трябва да си приготвя за след покупката, за смяна на масла, филтри и т.н. ?

И също така кое е по-скъпо за поддръжка 320d или 320i/325i ? Ясно ми е, че бензина харчи повече, но като поддръжка кое излиза по-скъпо?



Като собственик на точно такова 320d мога да ти кажа само едно - ако я купуваш от тук за да спиш спокойно ти трябват 4 000 лв. за части и труд (тук слагам съединител,маховик и демпфер). Реално ако попаднеш на хубав екземпляр може да минеш и с 2 000 лв. Но едно е сигурно всички филтри, масло и дюзи са задължителни след покупка.

Горещо те съветвам и да вземеш нещо, което е произведено след 09.2006 за да сигурен, че няма да има и много детски болести защото и те са много досадни :no:


Да най-сигурно един нов двигател от БМВ. Ей така...за сигурност.

ПП Масло+всички филтри+ролки+ремъци+подгревни свещи около 700-800лв (говорим за хубави части, има и по-евтини алтернативи)


За тебе въобще една кола втора ръка на господ знае колко километри, всички проблеми и ги решаваш с нов двигател?

В цената от 4000 - включвам всички неща, които ти си изброил + дюзи(ако си на мнение, че няма нужда да се погледнат и поне почистване да им се направи очевидно не знаеш за какво говориш), съединител, маховик, демпфер (най-вероятно наложително защото при натискане на съединител ще трака), турбина + около 1000 за допълнителни неща, който могат да излязат при проверка - окачване, спирачки и т.н.

Това разбирам аз под кола, която стягаш след като купуваш а не смених филтрите, маслото и свещите и е готова ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 03 Юни 2015, 8:58

Един човек с адекватна представа какво ще глътне дизела след покупка - може да е за първия месец или за първата година, но по стар дизел са толкова разходите. Няма нужда да скачат малцината късметлии, на които са им се разминали тези разходи. Не случайно в Европа ги продават най-често около 200-250 000км. когато се развърта едноръкия бандит и гълта стотинките.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 03 Юни 2015, 9:26

Ако една кола е за дюзи, маховик+съединител и турбо в рамките на 1 година, значи някой не е гледал, като купува, а е спал.... :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 03 Юни 2015, 10:23

Leon написа:Един човек с адекватна представа какво ще глътне дизела след покупка - може да е за първия месец или за първата година, но по стар дизел са толкова разходите. Няма нужда да скачат малцината късметлии, на които са им се разминали тези разходи. Не случайно в Европа ги продават най-често около 200-250 000км. когато се развърта едноръкия бандит и гълта стотинките.


Виж сега, едно е да ги глътне, друго е да сменяш ей така, просто защото така или иначе ще се развали. Всеки, който взима дизел, знае че това са консумативи. Но чак пък да да е задължително за първото обслужване да смениш всичко това...то значи си купил пълен гроб, който изобщо не е поддържан.

@koksimir, Явно ти купуваш кола с ясната цел да я стягаш, докато смисъла на темата е точно обратния. Но не може да говориш така за колите на другите, едва ли не ако не сменя всичките тези неща, значи колата ми е боклук. Това че на теб ти е тракал маховика, не означава, че на всички коли втора употреба ще трака. Не съм на мнение, че няма нужда да се погледнат дюзите, а като се погледнат и са добре, не виждам смисъл да се сменят. Значи колата ми може да е добре, обаче щом не съм сменил дюзите, значи не е "стегната", така ли? Аз кола с толкова належащи ремонти не бих взел. Нали уж затова е темата, да не се налага да я плащаме още веднъж веднага след покупката. Освен това се съмнявам за турбо,съединител, маховик, демпферна шайба, дюзи,масло+филтри+ролки+ремъци да ти стигнат 4000, че и 1000 да ти останат. По груби сметки тези неща излизат към 5500 без труд. Не казвам, че е лошо да се направи всичко това, но не е здължително както казваш ти. Ако си я взел с проблеми, с ясната цел да я ремонтираш и да я караш още 6-7 години поне, тогава има смисъл в това, които казваш.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook