Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- straychev
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 25.03.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW Е90/Е92
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Искам да попитам колко г/д излиза вкарване в ред на едно BMW 320d (2005-2006)?
Говоря какви пари трябва да си приготвя за след покупката, за смяна на масла, филтри и т.н. ?
И също така кое е по-скъпо за поддръжка 320d или 320i/325i ? Ясно ми е, че бензина харчи повече, но като поддръжка кое излиза по-скъпо?
Говоря какви пари трябва да си приготвя за след покупката, за смяна на масла, филтри и т.н. ?
И също така кое е по-скъпо за поддръжка 320d или 320i/325i ? Ясно ми е, че бензина харчи повече, но като поддръжка кое излиза по-скъпо?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kriso85 написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429280693942066&slink=9r8tky
Колеги за тази какво ще кажете?
Пакет реплика и джанти реплики и N47
- straychev
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 25.03.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW Е90/Е92
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kriso85 написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429280693942066&slink=9r8tky
Колеги за тази какво ще кажете?
Аз незнам какво ти харесва на тази специално? Една евтина ми изглежда на мен, дето съм далеко от специалист по марката ...
А и това черно, черно, черно навсякъде. Тия BMW-та като почнат да ги почернят все едно са катафалки... Айде тази пак е добре, но някои - джанти, прозорци, огледала, всеки детайл -черен. Аман!

- TTODOR
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 22.05.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 6 cylinder
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега,как се разбира от снимките ,че М -пакета и джантите са реплика,има ли някакви тънкости?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тези джанти ги няма 17ки оригинални, а М пакета върви с черен таван.
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Тези джанти ги няма 17ки оригинални, а М пакета върви с черен таван.
колега как разбра че е реплика самия пакет ами ако са купувани 2ра употреба или нови да речем и са оригинални , на мен ми е ясно че е саден ама просто се питам.
на мен колата ми харесва купе за под 20к и с добра визия...
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
straychev написа:Искам да попитам колко г/д излиза вкарване в ред на едно BMW 320d (2005-2006)?
Говоря какви пари трябва да си приготвя за след покупката, за смяна на масла, филтри и т.н. ?
И също така кое е по-скъпо за поддръжка 320d или 320i/325i ? Ясно ми е, че бензина харчи повече, но като поддръжка кое излиза по-скъпо?
Като собственик на точно такова 320d мога да ти кажа само едно - ако я купуваш от тук за да спиш спокойно ти трябват 4 000 лв. за части и труд (тук слагам съединител,маховик и демпфер). Реално ако попаднеш на хубав екземпляр може да минеш и с 2 000 лв. Но едно е сигурно всички филтри, масло и дюзи са задължителни след покупка.
Горещо те съветвам и да вземеш нещо, което е произведено след 09.2006 за да сигурен, че няма да има и много детски болести защото и те са много досадни

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
koksimir написа:straychev написа:Искам да попитам колко г/д излиза вкарване в ред на едно BMW 320d (2005-2006)?
Говоря какви пари трябва да си приготвя за след покупката, за смяна на масла, филтри и т.н. ?
И също така кое е по-скъпо за поддръжка 320d или 320i/325i ? Ясно ми е, че бензина харчи повече, но като поддръжка кое излиза по-скъпо?
Като собственик на точно такова 320d мога да ти кажа само едно - ако я купуваш от тук за да спиш спокойно ти трябват 4 000 лв. за части и труд (тук слагам съединител,маховик и демпфер). Реално ако попаднеш на хубав екземпляр може да минеш и с 2 000 лв. Но едно е сигурно всички филтри, масло и дюзи са задължителни след покупка.
Горещо те съветвам и да вземеш нещо, което е произведено след 09.2006 за да сигурен, че няма да има и много детски болести защото и те са много досадни
Да най-сигурно един нов двигател от БМВ. Ей така...за сигурност.
ПП Масло+всички филтри+ролки+ремъци+подгревни свещи около 700-800лв (говорим за хубави части, има и по-евтини алтернативи)
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
koksimir написа:straychev написа:Искам да попитам колко г/д излиза вкарване в ред на едно BMW 320d (2005-2006)?
Говоря какви пари трябва да си приготвя за след покупката, за смяна на масла, филтри и т.н. ?
И също така кое е по-скъпо за поддръжка 320d или 320i/325i ? Ясно ми е, че бензина харчи повече, но като поддръжка кое излиза по-скъпо?
..... Но едно е сигурно всички филтри, масло и дюзи са задължителни след покупка.
.....




- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:kriso85 написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429280693942066&slink=9r8tky
Колеги за тази какво ще кажете?
Пакет реплика и джанти реплики и N47
Рекарото е слагано допълнително, колата не ми хареса на живо.
Издаваше някакъв странен звук при палене, а продавача обясни че е нормален и е от съединителя.... това ме отказа по нататък да си говорим, защото всички други н47-ци не го издаваха.
Май ще се насоча към 330д.
Нещо по-съществено за този мотор дали може да споделите?
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:koksimir написа:straychev написа:Искам да попитам колко г/д излиза вкарване в ред на едно BMW 320d (2005-2006)?
Говоря какви пари трябва да си приготвя за след покупката, за смяна на масла, филтри и т.н. ?
И също така кое е по-скъпо за поддръжка 320d или 320i/325i ? Ясно ми е, че бензина харчи повече, но като поддръжка кое излиза по-скъпо?
Като собственик на точно такова 320d мога да ти кажа само едно - ако я купуваш от тук за да спиш спокойно ти трябват 4 000 лв. за части и труд (тук слагам съединител,маховик и демпфер). Реално ако попаднеш на хубав екземпляр може да минеш и с 2 000 лв. Но едно е сигурно всички филтри, масло и дюзи са задължителни след покупка.
Горещо те съветвам и да вземеш нещо, което е произведено след 09.2006 за да сигурен, че няма да има и много детски болести защото и те са много досадни
Да най-сигурно един нов двигател от БМВ. Ей така...за сигурност.
ПП Масло+всички филтри+ролки+ремъци+подгревни свещи около 700-800лв (говорим за хубави части, има и по-евтини алтернативи)
За тебе въобще една кола втора ръка на господ знае колко километри, всички проблеми и ги решаваш с нов двигател?
В цената от 4000 - включвам всички неща, които ти си изброил + дюзи(ако си на мнение, че няма нужда да се погледнат и поне почистване да им се направи очевидно не знаеш за какво говориш), съединител, маховик, демпфер (най-вероятно наложително защото при натискане на съединител ще трака), турбина + около 1000 за допълнителни неща, който могат да излязат при проверка - окачване, спирачки и т.н.
Това разбирам аз под кола, която стягаш след като купуваш а не смених филтрите, маслото и свещите и е готова

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Един човек с адекватна представа какво ще глътне дизела след покупка - може да е за първия месец или за първата година, но по стар дизел са толкова разходите. Няма нужда да скачат малцината късметлии, на които са им се разминали тези разходи. Не случайно в Европа ги продават най-често около 200-250 000км. когато се развърта едноръкия бандит и гълта стотинките.
Never mistake motion for action...
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако една кола е за дюзи, маховик+съединител и турбо в рамките на 1 година, значи някой не е гледал, като купува, а е спал.... 

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Един човек с адекватна представа какво ще глътне дизела след покупка - може да е за първия месец или за първата година, но по стар дизел са толкова разходите. Няма нужда да скачат малцината късметлии, на които са им се разминали тези разходи. Не случайно в Европа ги продават най-често около 200-250 000км. когато се развърта едноръкия бандит и гълта стотинките.
Виж сега, едно е да ги глътне, друго е да сменяш ей така, просто защото така или иначе ще се развали. Всеки, който взима дизел, знае че това са консумативи. Но чак пък да да е задължително за първото обслужване да смениш всичко това...то значи си купил пълен гроб, който изобщо не е поддържан.
@koksimir, Явно ти купуваш кола с ясната цел да я стягаш, докато смисъла на темата е точно обратния. Но не може да говориш така за колите на другите, едва ли не ако не сменя всичките тези неща, значи колата ми е боклук. Това че на теб ти е тракал маховика, не означава, че на всички коли втора употреба ще трака. Не съм на мнение, че няма нужда да се погледнат дюзите, а като се погледнат и са добре, не виждам смисъл да се сменят. Значи колата ми може да е добре, обаче щом не съм сменил дюзите, значи не е "стегната", така ли? Аз кола с толкова належащи ремонти не бих взел. Нали уж затова е темата, да не се налага да я плащаме още веднъж веднага след покупката. Освен това се съмнявам за турбо,съединител, маховик, демпферна шайба, дюзи,масло+филтри+ролки+ремъци да ти стигнат 4000, че и 1000 да ти останат. По груби сметки тези неща излизат към 5500 без труд. Не казвам, че е лошо да се направи всичко това, но не е здължително както казваш ти. Ако си я взел с проблеми, с ясната цел да я ремонтираш и да я караш още 6-7 години поне, тогава има смисъл в това, които казваш.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани