E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

Мнение от mili4uk » 28 Май 2015, 9:11

и защо да е проблем директното впръскване освен намаления разход на гориво и на 50-80К една процедура по чистене ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

Мнение от Leon » 28 Май 2015, 9:20

nero_ написа:335i е с n54/n55 и е само с директно впръскване - сигурен съм. Заради принудителното пълнене горенето в камерата е по-различно и позволява директно впръскване дори и с богатите на сяра горива в САЩ. Това, което липсва при n54 е валвтроника, заради липса на място в главата.

:yes:
The N54 is a direct injection turbocharged straight-6 automobile engine from BMW.[1] It debuted at the 2006 Geneva Motor Show and was launched in late 2006 as a high-performance option for the BMW 3-Series, first to be released along with the new 3-series E92 Coupé, to be followed closely by other existing 3-series models, then with other BMW series as well. The N54 has won five straight International Engine of the Year awards,[2] and three straight Ward's 10 Best Engines awards

Объркал съм се заради разминаванията с американски и европейски модели.

doktorabg написа:Всички модели от LCI (facelift) са с директното впръскване т.е. след 2008 или по точно след 03.2007.
Щом развалиха и най масовия шестак 2.0 л. да стане 4 цилиндров боклук с директно впръскване.

N46 не беше с директно, а в Е9Х не е имало 6-цил.мотор 2л. На теория си прав, но с ръка на сърцето признавам, че в 2л. шестака освен страхотен звук, нямаше никакъв смисъл. is мотора вървеше колкото него, а харчеше поне 2л по-малко при идентично шофиране и беше по-евтин за поддръжка. А това е 15г. преди директното впръскване и многото електроника. Същото е с новите - N43 е приятен мотор за ежедневна кола - върви добре, не харчи много. Ако му се сменят навреме дюзите и се поддържа, не е по-капризен от другите бензинови мотори. Всичко това от личен опит и с уговорката, че сравняването на стари коли може да бъде много подвеждащо.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.05.2015
Пол: Мъж

Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

Мнение от VoodooBoot » 28 Май 2015, 11:51

Пилев написа:Или аз не разбрах целта на питането или нещо..
По скоро колегата пита голяма ли е разликата 320-330-335, а не точно колко ще гори. 330 ще е 2-3 литра над 320 и 2 литра под 335. Дори каталожните данни биха ти свършили работа за това сравнение, тъй като отклонението е еднакво от реалния разход.
Аз лично бих взел 335. Но разходите на страна, колите са много по-малко и доста по-скъпи. Или поне аз съм останал с тези впечатления.
Кабрио в България не бих карал. Да не говорим че е и по-тежко, по-скъпо и т.н. Но аз и не харесвам кабрио, може би за 4-та кола да, но не и за основна.

Та или се ориентирай към 330 или 335 според това, колко ти е дебел портфейла. 320 по-скоро не. Както е тръгнало, скоро няма да имаме възможност да караме големи мотори.


Точно така, говоря за разликата, а не са абсолютните стойности.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.05.2015
Пол: Мъж

Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

Мнение от VoodooBoot » 28 Май 2015, 11:53

Alek_SV написа:Аз също бих те посъветвал Е92 пред Е93 . Кабриото не е за България. Морето ни е ужасно мръсно и смърдящо ( Основна дестинация където бих карал кабрио теоретично) , а в София да караш кабрио без тавана е ... болезнено.
Отделно допълнителна тежест и още една система в колата , която може да създаде проблем + намалена здравина на купето при катастрофа ( дано да не става , ама никой не е застрахован).

Препоръчвам ти да се насочиш към 325 или 330. По-масови са и има далеч по-голям избор и както разбирам разходите по горивото са ти важни .335 са по-малко бройки и са по-скъпички .Колега от форума продава тази:

viewtopic.php?f=46&t=390662

Колата съм я виждал наживо и е доста добре поддържана + има няколко допълнитени екстри като подменен CCC модул с CIC модул , претапициран волан ( да това е екстра , а не недостатък както много го изкарват тук) и др.
Горещо препоръчвам най-малкото да я разгледаш . На фона на съсипаните кочини/сбирщайни дето са 90% от мобилето неговата кола е страхотен избор . Да дава я по-скъпо от която и да е друга 325 , която в момента се продава , но има защо.

Айде успех в търсенето.


Гледах я. Колата е разкошна, с гуми и т.н., цената няма да я коментирам.

Но не е моята: няма памет на седалките, черна кожа (предпочитам светла или червена), не искам сива (най-вече жената не иска, де :) ).

Но колата наистина е много хубава, а човекът е много свестен!

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.05.2015
Пол: Мъж

Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

Мнение от VoodooBoot » 28 Май 2015, 11:54

stocky написа:http://www.mobile.bg/11378313326269332 - тази също е форумна!


Колега, нито жената, нито аз искаме сива. Мерси за предложението. Ако имам път към Пловдив може все пак да мина й хвърля едно око.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.05.2015
Пол: Мъж

Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

Мнение от VoodooBoot » 28 Май 2015, 12:00

Koliu написа:Аз само да вметна,че най-ценната екстра на едно купе е да му се маха покрива :))) И в София е чудесно да се кара кабрио -лично мнение. Само хора, които не са имали кабрио си въобразяват, че кефа идва от някакви спиращи дъха морски гледки. Важното е да те лъха вятъра-а това се случва и с 320i в София. И не е нужно да караш бързо, дори и с 80км/ч има кеф. Да не говорим, че 3-ката е с метален покрив и реално зимата нямаш грижи+че отзад тежи повече и на сняг се държи по-добре от купето.


Точно така, колега :clap:

Аз в София не бих висял в задръстване с кабриото, но уикенда и в града, и навън, пък и в чужбина, си е разкошно с кабриото.

И аз днес точно се замислих за по-тежката задница (Great minds think alike или в случая с кабриото fools seldom differ ;) )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

Мнение от doktorabg » 28 Май 2015, 20:45

Leon написа:
nero_ написа:335i е с n54/n55 и е само с директно впръскване - сигурен съм. Заради принудителното пълнене горенето в камерата е по-различно и позволява директно впръскване дори и с богатите на сяра горива в САЩ. Това, което липсва при n54 е валвтроника, заради липса на място в главата.

:yes:
The N54 is a direct injection turbocharged straight-6 automobile engine from BMW.[1] It debuted at the 2006 Geneva Motor Show and was launched in late 2006 as a high-performance option for the BMW 3-Series, first to be released along with the new 3-series E92 Coupé, to be followed closely by other existing 3-series models, then with other BMW series as well. The N54 has won five straight International Engine of the Year awards,[2] and three straight Ward's 10 Best Engines awards

Объркал съм се заради разминаванията с американски и европейски модели.

doktorabg написа:Всички модели от LCI (facelift) са с директното впръскване т.е. след 2008 или по точно след 03.2007.
Щом развалиха и най масовия шестак 2.0 л. да стане 4 цилиндров боклук с директно впръскване.

N46 не беше с директно, а в Е9Х не е имало 6-цил.мотор 2л. На теория си прав, но с ръка на сърцето признавам, че в 2л. шестака освен страхотен звук, нямаше никакъв смисъл. is мотора вървеше колкото него, а харчеше поне 2л по-малко при идентично шофиране и беше по-евтин за поддръжка. А това е 15г. преди директното впръскване и многото електроника. Същото е с новите - N43 е приятен мотор за ежедневна кола - върви добре, не харчи много. Ако му се сменят навреме дюзите и се поддържа, не е по-капризен от другите бензинови мотори. Всичко това от личен опит и с уговорката, че сравняването на стари коли може да бъде много подвеждащо.


Колега, извинявай, не съм се изразил правилно, знам че няма шестак 2.0л. в Е9Х.
Съгласен съм и за IS-а, имах такова купе - самолет.
Само да кажа че директното впръскване го направиха Mitsubishi още 96г. но има някои технологични пречки за масовото му производство, трябва да погледна дали въобще VAG - групата и BMW са направили генерални промени или са оснавили клиентите да го тестват и след това оправят в процеса на производство както е обичайно да се прави сега.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

Мнение от vanka7a » 02 Юни 2015, 16:58

Колега, ако колата ти е за ежедневка - забрави за 335i :) Моята я карам само вечерно време и то не всеки ден, но си имам и други, които да си ги търкалям до работа и обратно :ok: Иначе 335-цата разхода не и е кой знае какво, там разхода е повече с частите :mhihi: Пример: предстои ми смяна на водна помпа ( често срещан проблем при тези коли ) - цена в Дару Кар - 1088лв, като е хубаво да се смени и термостата - 211лв. :D Хубаво, че не взимам от Дару... :mhihi: Имат още 2-3 проблема: горивна помпа с високо налягане, дюзи и понякога турбини :conf: Не искам да ти и споделям там какви са цени :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.05.2015
Пол: Мъж

Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

Мнение от VoodooBoot » 02 Юни 2015, 21:26

vanka7a написа:Колега, ако колата ти е за ежедневка - забрави за 335i :) Моята я карам само вечерно време и то не всеки ден, но си имам и други, които да си ги търкалям до работа и обратно :ok: Иначе 335-цата разхода не и е кой знае какво, там разхода е повече с частите :mhihi: Пример: предстои ми смяна на водна помпа ( често срещан проблем при тези коли ) - цена в Дару Кар - 1088лв, като е хубаво да се смени и термостата - 211лв. :D Хубаво, че не взимам от Дару... :mhihi: Имат още 2-3 проблема: горивна помпа с високо налягане, дюзи и понякога турбини :conf: Не искам да ти и споделям там какви са цени :mhihi:


Мерси за мнението, колега.

Чудих се, чудих се и накрая си харесах една 335i, та я капарирах днес :) (след проверка в сервиз).
Със сменени бензинова и водна помпи, както и инжектори.

Надявам се всичко да е ОК и да мога да се похваля след няколко дни като я прехвърля.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

Мнение от vanka7a » 05 Юни 2015, 9:04

Ами, хайде да ти е честита и да не създава проблеми :yes: Покажи ни снимки :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...

Мнение от vanka7a » 05 Юни 2015, 9:10

И нещо много важно - не я дръж по улиците, крадат ги веднага! В моята бяха влизали, но са си тръгнали намръщени, като не са могли да я запалят :mhihi:

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook