the story of MY car....
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
the story of MY car....
Ето,че намерих малко време за да мога да ви споделя за новата си придобивка-имам кола,която е на мое име,но не е мойта кола.Защо?ами защото моята кола не е жълта,няма пренишки тунинг и всичко й е наред.Но нека да започна отначало.
Миналата седмица ходих да гледам една 320-ска в Надежда.Още когато отидох и видях колата си помислих”Боже,това не може да е истина”.Това бе едно 320,жълто на цвят с отвратителни престилки отпред и отзад в стил бързи и яростни,спойлер на тавана!!!,огромна черна непрозрачна лента на предния джам и една антена по средата на капака на багажника.Някоймного си беше поиграл да погрози тази кола.Когато дойде собственика(таксиметров шофьор) и ми я отвори щях окончателно да получа удар-отзад има една адски грозна щора от петица или друго по-голям автомобил,поради която последната е буквално забита в задните колонки и хваната с болчета за самия таван!!!Тапицерията отгоре е с отвратителен черен вид,не знам от какъв материал,но стой много селско.Педалите също не са подминати, а на тях са завинтени с болчета едни пластмасови блокчета, имитиращи алуминиеви талкива. Не ме питайте защо с ереших да спася тази окаяна кола, просто парите с които разполагам в момента това ми позволяват,пък не исках да чакам зимата да мине, доката се активизират отново хората да си продават колите. Както и да е, в понделник купих колата, което аложи ходене до Ихтиман с един Голф Джи Ти Ай, който разбира се много вървеше, само дето аз не можах да го разбера. В 12 часа аз си бях отново в София и бях оставен сам до новата си придобивка. Поне пича ми даде доста части (дори прекалено много). Ето какво си спомням,че имам допълнително – 4 броя предни носачи, 2 задни, два моста, изхододящи колектори, входящи колектори, мигач, фарове, стоп, кормилна рейка, кормилен лост, джанта, кабеляци, спирачни дискове,спирани барабани,накладки, две врати,един калник,3 стъкла,карбуратор,стартер и още части,за които в момента не се сещам. Звъннах и събудих Асен_Х да дойде да ми помогна и искам най-сърдечно да му балгодаря,за времето,нервите и горивото,които отдели за мен,защото без него си бях погинал. Докато той дойде аз натоварих каквото можах в моята кола,но остана доста отвън.Когато Асен пристигна сложихме и доста неща при него и напълнихме и неговия багажник. Моята кола обаче е с две спаднали(по думите на продавача) гуми.Когато тръгнахме да помпим задна дясна с еоказа,че тя много яко издиша по ръба, а другата отляво успяхме да напомпим донякъде. Решихме да сложим резервната гума на Асен. Да обаче колата не искаше да помръдне(май забравих да спомена,че колата има два акумулатор,но и двата са паднали от стоене).Какво с еоказа- гумата на Асен е по-висока и опира в амортисьора. Тогава вече ни беше писнало,защото от 1 час бяхме там и не бяхме тръгнали още и решихме да тръгнем със спуканата гума и да пробваме да я напомпим на някоя бензиностанция или така да стигме до Бавареца,закъдето се бяхме запътили. Е да обаче който ни е виждал с Асен ще е наясно с факта,че претоварена (сигурно около 300-400 килограма на задната ос) кола със спукана гума,паркирана на лек наклон няма да можем да поместим. С чужда помощ също не успяхме,та поне се успокоихме,че може би причината се крие другате,а не в нашата слаботелестност. Дори пича,който ни помогна видя колко части имам в багажника и ми вика: тоя продавач май не е подбирал какви части да ти даде, ами е давал наред..,на въпроса ми защо мисли така, той ми сочи един капак на глава и казва: това примерно не е от тази кола,това е капак за шестак, а аз отговарям:анджак де.Оня гледа малко като гръмнат и ме пита:АМА ТОВА ШЕСТАК ЛИ Е?Леле,това е само кола за Бужурище бе,то няма какво да й тежи.Човека остана много учуден,че на тези тройки имало и шестаци(той караше Форт Проб,но имал 4 е30-ски),а като разбра,че това е малкия шестак щеше буквално да колабира.Та прекарахме някак колата в такова положение,че да може Асен да ми даде ток да запаля.Още със запалването,което беше на газ си казах-е тва е колата-двигателя не искаше да се изфорсира и въпреки това звука от шестака така ме згря,че още ме държи.тръгнахме леко полека с двете коли и поради спуканата гума,претоварената кола и карето между скоростната кутия и кардана,което е за смяна карахме съвсем бавно(а да и колата едва едва пълзеше-не искаше да вдигне повече от 2500 оборота и нямаше сила да тръгне).Отогре на всичкото на едно излизане от малка пресечак,чакайки да се изнесем на по-голям булевард Асен естествено спря,обаче на мен ми се закачи обувката в тъпата пластамсова плочка и крака ми остана на газта,без да мога да натисна спирачката. Понеже отпред нямам броня,а и капака на е21-цата е по-изнесен напред щях да се спра в багажника на Асен. Не знам защо не дръпнах ръчната,което ми се е случвало да правя при подобен лсучай на моя кола,но тази някак не я чуатвам все още моя и някак неуверено деи\йствам.Единственото което направих бе да натисна съединителя.Добре че в този момент Асен тръгна и не можах да го джустирам.На кръстовището си събух обувките и продължих по чорапи да карам с 30,придружен с шума на спукана гума.След около 3-4км вече шлящането на гума стана непоносимо,но заради задната щора почтни нищо не виждах назад,затова реших да надника през страничния прозорец назад и добре че го сторих- още с изваждането ми на главата ме лъхна мириса на прегоряла(не изгоряла) гума и гледам назад едни пушеци зад моята кола.Спирам и гледам задна лява сцепена,стопена и пуши и съска все едно от пещ я вадят.Другата гума беше само спукана.явно че така нямаше да стане работата,затова зарязахме моята и отидохме с на Асне колата до Бавареца да взема две гуми от него. Върнахме се(това става при моста за Надежда) и сменихме гумите. Тъкмо си казвам: ей ся поне ще мога да видя как върви тази кола…е да ,ама не-карето така силно с еобажда,че целия ми скоростен лост подскача и дори малко преди киро се развъртя горната половина и ми остана в ръката.Плюс това жилото за ръчната опираше в гумата,което също допринасяше за по-вискокия фонов шум.И двигателя пак не щеше да се изреже.така с 40-50 стигнахме до Бавареца (Асен по едно време го хванаха лудите от бавото ни предвижване и се изряза нанякъде).
Пристигнали при Бавареца колкото можахме я разтунинговахме на място и махнаме лепенките итн (отзад на джама имаше Валволин надпис,по багажника лепенки БГ ала бала)
На следващия ден отидох да си видя съкровището и с Бавареца отпушихме газта,а когато превключина бензин……Аз се влобих в работат на този двигател на газ,а като го чух на бензин щях да получа орагазъм.Не е човешко това.Естествено не се сдържах и направих ендо кръгче на бензин.Спря ме това,че при 3500 на първа отново ми изкочи лоста за скоростите и се прибрах в сервиза.Докато паркирах Бавареца ме гледаше през страничното стъкло и ми вика: А,това да не е усмивка на лицето ти а?дааа,бавно развинтващи се шестаци,а))) и се смее.
Да,по колата има много работа,но след онзи ден момент не съжалявам ,че си я взех-в момента дори съм взел заем за да мога да я прехвърля на мое име и да я оправя да мине през КАТ,но дори смао заради звука от празния ход си струва. А между 6000 и 6400 се чува и едно фучене като от турбина, абе който не го е чувал няма как да го разбре,аз просто се разтапям като го чуя.Не знам как ще я карам тази кола,без да дава 25 литра разход,обаче звука не е нормален.
Сега разбирам напълно Роската,като казва,че това е ИЗРОДСКИЯ АВТОМОБИЛ.Това не е средстов за предвижване от А до В, това не е просто машина,това е направено да доставя максимално удоволствие,тези инжинери трябва да ги затворят някъде,това не е нормално,пристрастен съм към тази кола,въпреки че нищо не работи по нея с изключние на Двигателя, който си заслужава главната буква.Благодаря на Господ,че ми даде възмоност да си взема такава кола,Благодаря на БМВ за изродката машина и Благодаря на всички Вас за подкрепата.
Обичам ви, ентусиасти, още един изрод се присъедини към глутницата!!!!!!!!!!!!
ПС-снимков материал в новия форум за Е21
Миналата седмица ходих да гледам една 320-ска в Надежда.Още когато отидох и видях колата си помислих”Боже,това не може да е истина”.Това бе едно 320,жълто на цвят с отвратителни престилки отпред и отзад в стил бързи и яростни,спойлер на тавана!!!,огромна черна непрозрачна лента на предния джам и една антена по средата на капака на багажника.Някоймного си беше поиграл да погрози тази кола.Когато дойде собственика(таксиметров шофьор) и ми я отвори щях окончателно да получа удар-отзад има една адски грозна щора от петица или друго по-голям автомобил,поради която последната е буквално забита в задните колонки и хваната с болчета за самия таван!!!Тапицерията отгоре е с отвратителен черен вид,не знам от какъв материал,но стой много селско.Педалите също не са подминати, а на тях са завинтени с болчета едни пластмасови блокчета, имитиращи алуминиеви талкива. Не ме питайте защо с ереших да спася тази окаяна кола, просто парите с които разполагам в момента това ми позволяват,пък не исках да чакам зимата да мине, доката се активизират отново хората да си продават колите. Както и да е, в понделник купих колата, което аложи ходене до Ихтиман с един Голф Джи Ти Ай, който разбира се много вървеше, само дето аз не можах да го разбера. В 12 часа аз си бях отново в София и бях оставен сам до новата си придобивка. Поне пича ми даде доста части (дори прекалено много). Ето какво си спомням,че имам допълнително – 4 броя предни носачи, 2 задни, два моста, изхододящи колектори, входящи колектори, мигач, фарове, стоп, кормилна рейка, кормилен лост, джанта, кабеляци, спирачни дискове,спирани барабани,накладки, две врати,един калник,3 стъкла,карбуратор,стартер и още части,за които в момента не се сещам. Звъннах и събудих Асен_Х да дойде да ми помогна и искам най-сърдечно да му балгодаря,за времето,нервите и горивото,които отдели за мен,защото без него си бях погинал. Докато той дойде аз натоварих каквото можах в моята кола,но остана доста отвън.Когато Асен пристигна сложихме и доста неща при него и напълнихме и неговия багажник. Моята кола обаче е с две спаднали(по думите на продавача) гуми.Когато тръгнахме да помпим задна дясна с еоказа,че тя много яко издиша по ръба, а другата отляво успяхме да напомпим донякъде. Решихме да сложим резервната гума на Асен. Да обаче колата не искаше да помръдне(май забравих да спомена,че колата има два акумулатор,но и двата са паднали от стоене).Какво с еоказа- гумата на Асен е по-висока и опира в амортисьора. Тогава вече ни беше писнало,защото от 1 час бяхме там и не бяхме тръгнали още и решихме да тръгнем със спуканата гума и да пробваме да я напомпим на някоя бензиностанция или така да стигме до Бавареца,закъдето се бяхме запътили. Е да обаче който ни е виждал с Асен ще е наясно с факта,че претоварена (сигурно около 300-400 килограма на задната ос) кола със спукана гума,паркирана на лек наклон няма да можем да поместим. С чужда помощ също не успяхме,та поне се успокоихме,че може би причината се крие другате,а не в нашата слаботелестност. Дори пича,който ни помогна видя колко части имам в багажника и ми вика: тоя продавач май не е подбирал какви части да ти даде, ами е давал наред..,на въпроса ми защо мисли така, той ми сочи един капак на глава и казва: това примерно не е от тази кола,това е капак за шестак, а аз отговарям:анджак де.Оня гледа малко като гръмнат и ме пита:АМА ТОВА ШЕСТАК ЛИ Е?Леле,това е само кола за Бужурище бе,то няма какво да й тежи.Човека остана много учуден,че на тези тройки имало и шестаци(той караше Форт Проб,но имал 4 е30-ски),а като разбра,че това е малкия шестак щеше буквално да колабира.Та прекарахме някак колата в такова положение,че да може Асен да ми даде ток да запаля.Още със запалването,което беше на газ си казах-е тва е колата-двигателя не искаше да се изфорсира и въпреки това звука от шестака така ме згря,че още ме държи.тръгнахме леко полека с двете коли и поради спуканата гума,претоварената кола и карето между скоростната кутия и кардана,което е за смяна карахме съвсем бавно(а да и колата едва едва пълзеше-не искаше да вдигне повече от 2500 оборота и нямаше сила да тръгне).Отогре на всичкото на едно излизане от малка пресечак,чакайки да се изнесем на по-голям булевард Асен естествено спря,обаче на мен ми се закачи обувката в тъпата пластамсова плочка и крака ми остана на газта,без да мога да натисна спирачката. Понеже отпред нямам броня,а и капака на е21-цата е по-изнесен напред щях да се спра в багажника на Асен. Не знам защо не дръпнах ръчната,което ми се е случвало да правя при подобен лсучай на моя кола,но тази някак не я чуатвам все още моя и някак неуверено деи\йствам.Единственото което направих бе да натисна съединителя.Добре че в този момент Асен тръгна и не можах да го джустирам.На кръстовището си събух обувките и продължих по чорапи да карам с 30,придружен с шума на спукана гума.След около 3-4км вече шлящането на гума стана непоносимо,но заради задната щора почтни нищо не виждах назад,затова реших да надника през страничния прозорец назад и добре че го сторих- още с изваждането ми на главата ме лъхна мириса на прегоряла(не изгоряла) гума и гледам назад едни пушеци зад моята кола.Спирам и гледам задна лява сцепена,стопена и пуши и съска все едно от пещ я вадят.Другата гума беше само спукана.явно че така нямаше да стане работата,затова зарязахме моята и отидохме с на Асне колата до Бавареца да взема две гуми от него. Върнахме се(това става при моста за Надежда) и сменихме гумите. Тъкмо си казвам: ей ся поне ще мога да видя как върви тази кола…е да ,ама не-карето така силно с еобажда,че целия ми скоростен лост подскача и дори малко преди киро се развъртя горната половина и ми остана в ръката.Плюс това жилото за ръчната опираше в гумата,което също допринасяше за по-вискокия фонов шум.И двигателя пак не щеше да се изреже.така с 40-50 стигнахме до Бавареца (Асен по едно време го хванаха лудите от бавото ни предвижване и се изряза нанякъде).
Пристигнали при Бавареца колкото можахме я разтунинговахме на място и махнаме лепенките итн (отзад на джама имаше Валволин надпис,по багажника лепенки БГ ала бала)
На следващия ден отидох да си видя съкровището и с Бавареца отпушихме газта,а когато превключина бензин……Аз се влобих в работат на този двигател на газ,а като го чух на бензин щях да получа орагазъм.Не е човешко това.Естествено не се сдържах и направих ендо кръгче на бензин.Спря ме това,че при 3500 на първа отново ми изкочи лоста за скоростите и се прибрах в сервиза.Докато паркирах Бавареца ме гледаше през страничното стъкло и ми вика: А,това да не е усмивка на лицето ти а?дааа,бавно развинтващи се шестаци,а))) и се смее.
Да,по колата има много работа,но след онзи ден момент не съжалявам ,че си я взех-в момента дори съм взел заем за да мога да я прехвърля на мое име и да я оправя да мине през КАТ,но дори смао заради звука от празния ход си струва. А между 6000 и 6400 се чува и едно фучене като от турбина, абе който не го е чувал няма как да го разбре,аз просто се разтапям като го чуя.Не знам как ще я карам тази кола,без да дава 25 литра разход,обаче звука не е нормален.
Сега разбирам напълно Роската,като казва,че това е ИЗРОДСКИЯ АВТОМОБИЛ.Това не е средстов за предвижване от А до В, това не е просто машина,това е направено да доставя максимално удоволствие,тези инжинери трябва да ги затворят някъде,това не е нормално,пристрастен съм към тази кола,въпреки че нищо не работи по нея с изключние на Двигателя, който си заслужава главната буква.Благодаря на Господ,че ми даде възмоност да си взема такава кола,Благодаря на БМВ за изродката машина и Благодаря на всички Вас за подкрепата.
Обичам ви, ентусиасти, още един изрод се присъедини към глутницата!!!!!!!!!!!!
ПС-снимков материал в новия форум за Е21

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Ати ще помагаме с каквото можем
Аз мога да ти сменя водатата за чистачките, ако имаш такива
ЧЕСТИТКА! 





- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Супер - да ти е честита и безаварийна
ти си просто един голям ентусиаст...след толкова премеждия, аз сигурно щях да се поболея и щях да я зарежа някъде докато ми мине и да си я прибера после
Инак просто след като чуеш двигателя няма начин сърцето ти да не остане там при тази кола независимо къде е тя
Айде стягай я и да се чуваш/виждаш из софия
Искаме и снимки разбира се след като я "детунинговаш" напълно а може и с пълния тунинг да видиме какво могат истинските майстори

ти си просто един голям ентусиаст...след толкова премеждия, аз сигурно щях да се поболея и щях да я зарежа някъде докато ми мине и да си я прибера после


Айде стягай я и да се чуваш/виждаш из софия

Искаме и снимки разбира се след като я "детунинговаш" напълно а може и с пълния тунинг да видиме какво могат истинските майстори

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
six in line 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Абе не знам на мене от гърнето ли ми го издава тоя звук или от 6-така ма комшията има с същия двигател има много маняшки звук но не е същият особенно като се движа на 2-ра; 3-та и т.н. и след 3500 - 4000 става просто
... не мога да го опиша кара те да не пускаш газта
и още и още
и май много се афектирах, слизам да си я почовъркам че не мога да я глеадм през прозореца самотна на паркинга: 






- 3C
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 20.04.2002
- Местоположение: USA & BG
- Кара: BMW/ Mercedes
- Мечтае да кара: Porsche
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Бладодаря приятели
ами честно казано тази кола(снимки има във Е21 форума ни,тема честито и на Ати) я взех за 700 лв
Когато се качих просто си я познах,както каза приятелката на Вайпер.Тази нощ докато я правехме в гаража на Иво се оказа,че колата губи солидно количестов масло(по три капки в минута) и доста Вода.Явно че през КАТ в този вид не може да се мине,за да е поне на мое име,та ако имате идей как е най-добре да постъпя,за да не плащам после глоби,че не съм я прехвърлил на време на мое име,защото просто не зависи само от мен

ами честно казано тази кола(снимки има във Е21 форума ни,тема честито и на Ати) я взех за 700 лв

Когато се качих просто си я познах,както каза приятелката на Вайпер.Тази нощ докато я правехме в гаража на Иво се оказа,че колата губи солидно количестов масло(по три капки в минута) и доста Вода.Явно че през КАТ в този вид не може да се мине,за да е поне на мое име,та ако имате идей как е най-добре да постъпя,за да не плащам после глоби,че не съм я прехвърлил на време на мое име,защото просто не зависи само от мен

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
честито
честито и welcome to the in line six club



- B U L L I
- Дон Хуан де Маркофф
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 1.06.2002
- Местоположение: Стара Загора/Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
- Мечтае да кара: X6 cabrio
АБЕ МАЛКИЯ.!!!
аз нали ти казах да не тряскаш такива големи постинги бре.
ся трябва да чакам да го прочете казака че да ми го разкаже
аз нали ти казах да не тряскаш такива големи постинги бре.
ся трябва да чакам да го прочете казака че да ми го разкаже


http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Ati Ч Е С Т И Т О
Ау ау ау е21 320 не може, все си пускаше едни теми че ще е 316 315
а какво напраи в краина сметка даи 320 за наи кракто Ау как ти завиждам малиииииии
благородно разбира се
честито пак и извиняваи че сега чак ти честитя



Ау ау ау е21 320 не може, все си пускаше едни теми че ще е 316 315
а какво напраи в краина сметка даи 320 за наи кракто Ау как ти завиждам малиииииии


честито пак и извиняваи че сега чак ти честитя


- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Ати, Ч-Е-С-Т-И-Т-О!
Сега май дойде моя ред за Е28 528, но съм аут оф фъндс.
Както и да е, ще покачам.
:mha:

Сега май дойде моя ред за Е28 528, но съм аут оф фъндс.
Както и да е, ще покачам.
B U L L I написа:АБЕ МАЛКИЯ.!!!
аз нали ти казах да не тряскаш такива големи постинги бре.
ся трябва да чакам да го прочете казака че да ми го разкаже
:mha:
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани