Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 9.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 530i E60
Мечтае да кара: М6

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61

Мнение от Rennfahrer » 08 Апр 2015, 22:40

Относително е колко е разликата в разхода - в София е далеч по-голям отколкото в някое градче с 2 светофара напр. но колеги с 530d са ми казвали, че в град като София, с много задръствания и прочие им гори 12-13. На мен 3 л. бензин ми гори 15-16. Като сметнеш по-скъпата поддръжка на дизеловия двигател (все пак говорим за стари коли на по 150-200 хил. км и нагоре, а не чисто нови), накрая сметката май излиза горе-долу танто за кукуригу, демек горе-долу едно и също.
И все пак, от 0 до 100 атмосферен бензин е по-бърз от аналоговия му турбиниран дизел. Има ли повече какво да се коментира? Пък ако сравниш турбиниран бензин с дизел, разликата става хептен огромна. Не претендирам да съм голям разбирател, но факта, че всички спортни коли (с няколко редки изключения и то едва последните години) са бензинови, мисля че е показателен сам по себе си.
И един последен аргумент в полза на бензина - дизелите ги крадат повече ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 23.07.2008
Местоположение: Червен бряг
Пол: Мъж
Кара: G30 540i Xdrive

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от foxi » 08 Апр 2015, 22:51

Мисля че дюзите са най-малкия проблем и всички го знаете , а вие разхода та разхода :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от Cinder » 08 Апр 2015, 23:53

Taruno написа:Какви глупости, дизела е доста по-пъргав във всичките еквивалентни варианти, особено в еластичността, а освен горивото големите драми дето всички се плашат от тях се правят веднъж АКО се случат, докато бензинчетата са стнали стабилни консуматори - я бубинки я нещо друго, почти всяко гидна минимум 300 -400 лв.


Малко сектантско изказване... Не знам колко бензинови Е60ки си поддържал, че си стигнал до извода, че са стабилни консуматори. 530i е практически вечен, 545i и 550i освен гумичките на клапаните, които се проявяват над 150к км, други "сериозни" болести нямат. При дизела проблемите определено са повече и обикновено по-скъпи. ДПФ-а ти е 2к на 150-200к, само дето в БГ вече е рядкост да намериш дизелово Е60 с ДПФ, дреме ти че пуши :mhihi: Дюзи, турбо, колектори, пеперуди, термостати, реле на свещи, свещи. Все "дребни" неща, но бензиновите мотори не страдат от тези неща.

П.С. 0-100 всичките дизели са по-бавни от бензиновите им еквиваленти, единствено на доускорение са по-бързи заради въртящия момент. На максимална скорост (ако приемем, че не са ограничени на 250 км/ч) също са по-бавни.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от adovet » 09 Апр 2015, 9:18

Темата май става дизел или бензин. Големите бензини вървят ама нека някой вземе М54В22 и да го сравнява с 163 коня дизел

ентусиаст
Аватар
Мнения: 873
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от BorislavB » 12 Апр 2015, 10:45

Колеги мога ли чрез INPA да чета грешките и да ми показвам какво означават,че не мога да ги разбера, а и не мога да намеря никъде лист с грешките и какво означава...гледам само едни кодове и това е...


EDIT: дава ми грешка A0F0 - Transponder coil - това 10-15 секунди след като ги изчистя веднага излиза какво може да е?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от memorex » 12 Апр 2015, 11:41

Control module Car Access CAS
The CAS serves as an antitheft alarm system and enables the start of BMW vehicles.
A transponder chip is integrated in each of the vehicle keys. A ring coil is fitted about the ignition lock. The transponder chip is powered by this coil from the CAS control module. This means that no battery is necessary in the key. The power supply and data transfer take place in the same way as a transformer between the loop antenna (coil) at the ignition lock and the transponder chip.
The key then sends data to the CAS control module. If these data are correct, the CAS control module enables the starter by means of a relay located in the control module and additionally sends a coded start enable signal via a data link to the DME/DDE. These procedures may result in a start delay of up to half a second.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 873
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от BorislavB » 12 Апр 2015, 12:58

мерси за отговора.

а тази грешка,която ми я дава секунди след като я изтрия ме навежда на мисълта,че проблема е в самия патрон,а не в ключа Вие какво мислите?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от memorex » 12 Апр 2015, 13:11

Да,явно проблема е в тази намотка в ключалката която служи като антена за да предаде кода от CAS модула към транспондера в ключа.Някой който се занимава с това може да махне корите и да провери.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61

Мнение от Anthony_J » 12 Апр 2015, 23:32

Rennfahrer написа:Относително е колко е разликата в разхода - в София е далеч по-голям отколкото в някое градче с 2 светофара напр. но колеги с 530d са ми казвали, че в град като София, с много задръствания и прочие им гори 12-13. На мен 3 л. бензин ми гори 15-16. Като сметнеш по-скъпата поддръжка на дизеловия двигател (все пак говорим за стари коли на по 150-200 хил. км и нагоре, а не чисто нови), накрая сметката май излиза горе-долу танто за кукуригу, демек горе-долу едно и също.
И все пак, от 0 до 100 атмосферен бензин е по-бърз от аналоговия му турбиниран дизел. Има ли повече какво да се коментира? Пък ако сравниш турбиниран бензин с дизел, разликата става хептен огромна. Не претендирам да съм голям разбирател, но факта, че всички спортни коли (с няколко редки изключения и то едва последните години) са бензинови, мисля че е показателен сам по себе си.
И един последен аргумент в полза на бензина - дизелите ги крадат повече ;)

Е60 е много далеч от понятието спортна кола, особено с 3.0 мотор. И не мога да си представя, че ще си купиш такъв мотор само защото е с половин секунда по-бърз от 0-100. Все си мисля, че Е60 има съвсем други достойнства, но всеки си има право на вкус и избор. Въобще не те упреквам за твоя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от Emooo » 13 Апр 2015, 18:31

Дизела е по-подходящ за е60 (не говорим за 8 цил. бензини), защото колата е тежка - без големия вътящ момент на дизела колата се усеща тежка и мудна в ниските обороти на бензина, което много дразни.
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 23.07.2008
Местоположение: Червен бряг
Пол: Мъж
Кара: G30 540i Xdrive

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от foxi » 13 Апр 2015, 18:36

Мудна мудна колко да е мудна все пак говорим за 272к и 320nm

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от Taruno » 13 Апр 2015, 20:01

Точно 320 nM във високите обороти, при положение, че 2.0d 163 коня е 340 nM :) там е и довода ми - бензина го хвалете колкото искате за ускорение от място, но това е реалността като разлика е минимална 0,5 с докато еластичността е постоянна величина докато си в движение :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от nero_ » 13 Апр 2015, 20:27

Taruno написа:Точно 320 nM във високите обороти, при положение, че 2.0d 163 коня е 340 nM :) там е и довода ми - бензина го хвалете колкото искате за ускорение от място, но това е реалността като разлика е минимална 0,5 с докато еластичността е постоянна величина докато си в движение :D


Много често се прави директно сравнение във въртящия момент между дизел и бензин, но не е много коректно, защото това е въртящия момент на коляновия вал. Това което ни интересува при ускорение е въртящия момент на колелата, което път зависи предавателните числа на скоростната кутия и диференциала. А те, както знаем, не са еднакви при дизел и бензин.


Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.03.2015
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от JanTonko » 13 Апр 2015, 21:14

Taruno написа:Точно 320 nM във високите обороти, при положение, че 2.0d 163 коня е 340 nM :) там е и довода ми - бензина го хвалете колкото искате за ускорение от място, но това е реалността като разлика е минимална 0,5 с докато еластичността е постоянна величина докато си в движение :D


Нека и аз да се изкажа по темата с моята гледна точка, защо масово хората избират бензина пред дизела.
Най- големите плюсове на ТУРБО дизела са по- ниския разход на гориво спрямо бензиновия си еквивалент по конски сили.
Следващия плюс сте го засегнали и вие и той е по-доброто ДОУСКОРЕНИЕ, но до ПО-НИСКИ ОБОРОТИ СПРЯМО бензиновия си еквивалент по конски сили.
Следващото е, че срещу минимална инвестиция за ремап при дизела (между 200лв и 800лв за качествен ремап), ''съживявате'' едни 30-40 % повече конски сили, които НЕ ПЛАЩАТЕ В ДАНЪКА на колата си. При бензина (тук не говорим за ТУРБО БЕНЗИН, който няма място за сравнение в тази класация изобщо) печелите едни смешни 8-12% повишение.
И С ТОВА ПЛЮСОВЕТЕ НА ДИЗЕЛА ПРИКЛЮЧВАТ.
КАКТО СПОМЕНАХ, В КОМЕНТАРА МИ НЕ Е ЗАСЕГНАТ ТУРБО БЕНЗИНОВИЯ МОТОР, тъй като той е най-доброто, което ако можете да си го позволите не трябва да се замисляте (не говоря за малките ''духалки'' по 1.8- 2.0 кубика, а за нормална кубатура).
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 13.04.2015
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e60 530xd

Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !

Мнение от F.C.B » 13 Апр 2015, 22:06

Може ли компетентно мнение за този екземпляр ==> http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9d9uhz

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook