Мнения за начинаещи - Е60/Е61 !
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Rennfahrer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 9.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E60
- Мечтае да кара: М6
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61
Относително е колко е разликата в разхода - в София е далеч по-голям отколкото в някое градче с 2 светофара напр. но колеги с 530d са ми казвали, че в град като София, с много задръствания и прочие им гори 12-13. На мен 3 л. бензин ми гори 15-16. Като сметнеш по-скъпата поддръжка на дизеловия двигател (все пак говорим за стари коли на по 150-200 хил. км и нагоре, а не чисто нови), накрая сметката май излиза горе-долу танто за кукуригу, демек горе-долу едно и също.
И все пак, от 0 до 100 атмосферен бензин е по-бърз от аналоговия му турбиниран дизел. Има ли повече какво да се коментира? Пък ако сравниш турбиниран бензин с дизел, разликата става хептен огромна. Не претендирам да съм голям разбирател, но факта, че всички спортни коли (с няколко редки изключения и то едва последните години) са бензинови, мисля че е показателен сам по себе си.
И един последен аргумент в полза на бензина - дизелите ги крадат повече
И все пак, от 0 до 100 атмосферен бензин е по-бърз от аналоговия му турбиниран дизел. Има ли повече какво да се коментира? Пък ако сравниш турбиниран бензин с дизел, разликата става хептен огромна. Не претендирам да съм голям разбирател, но факта, че всички спортни коли (с няколко редки изключения и то едва последните години) са бензинови, мисля че е показателен сам по себе си.
И един последен аргумент в полза на бензина - дизелите ги крадат повече

- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Мисля че дюзите са най-малкия проблем и всички го знаете , а вие разхода та разхода 

- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Taruno написа:Какви глупости, дизела е доста по-пъргав във всичките еквивалентни варианти, особено в еластичността, а освен горивото големите драми дето всички се плашат от тях се правят веднъж АКО се случат, докато бензинчетата са стнали стабилни консуматори - я бубинки я нещо друго, почти всяко гидна минимум 300 -400 лв.
Малко сектантско изказване... Не знам колко бензинови Е60ки си поддържал, че си стигнал до извода, че са стабилни консуматори. 530i е практически вечен, 545i и 550i освен гумичките на клапаните, които се проявяват над 150к км, други "сериозни" болести нямат. При дизела проблемите определено са повече и обикновено по-скъпи. ДПФ-а ти е 2к на 150-200к, само дето в БГ вече е рядкост да намериш дизелово Е60 с ДПФ, дреме ти че пуши

П.С. 0-100 всичките дизели са по-бавни от бензиновите им еквиваленти, единствено на доускорение са по-бързи заради въртящия момент. На максимална скорост (ако приемем, че не са ограничени на 250 км/ч) също са по-бавни.

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Темата май става дизел или бензин. Големите бензини вървят ама нека някой вземе М54В22 и да го сравнява с 163 коня дизел
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 873
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Колеги мога ли чрез INPA да чета грешките и да ми показвам какво означават,че не мога да ги разбера, а и не мога да намеря никъде лист с грешките и какво означава...гледам само едни кодове и това е...
EDIT: дава ми грешка A0F0 - Transponder coil - това 10-15 секунди след като ги изчистя веднага излиза какво може да е?
EDIT: дава ми грешка A0F0 - Transponder coil - това 10-15 секунди след като ги изчистя веднага излиза какво може да е?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Control module Car Access CAS
The CAS serves as an antitheft alarm system and enables the start of BMW vehicles.
A transponder chip is integrated in each of the vehicle keys. A ring coil is fitted about the ignition lock. The transponder chip is powered by this coil from the CAS control module. This means that no battery is necessary in the key. The power supply and data transfer take place in the same way as a transformer between the loop antenna (coil) at the ignition lock and the transponder chip.
The key then sends data to the CAS control module. If these data are correct, the CAS control module enables the starter by means of a relay located in the control module and additionally sends a coded start enable signal via a data link to the DME/DDE. These procedures may result in a start delay of up to half a second.
The CAS serves as an antitheft alarm system and enables the start of BMW vehicles.
A transponder chip is integrated in each of the vehicle keys. A ring coil is fitted about the ignition lock. The transponder chip is powered by this coil from the CAS control module. This means that no battery is necessary in the key. The power supply and data transfer take place in the same way as a transformer between the loop antenna (coil) at the ignition lock and the transponder chip.
The key then sends data to the CAS control module. If these data are correct, the CAS control module enables the starter by means of a relay located in the control module and additionally sends a coded start enable signal via a data link to the DME/DDE. These procedures may result in a start delay of up to half a second.
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 873
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
мерси за отговора.
а тази грешка,която ми я дава секунди след като я изтрия ме навежда на мисълта,че проблема е в самия патрон,а не в ключа Вие какво мислите?
а тази грешка,която ми я дава секунди след като я изтрия ме навежда на мисълта,че проблема е в самия патрон,а не в ключа Вие какво мислите?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Да,явно проблема е в тази намотка в ключалката която служи като антена за да предаде кода от CAS модула към транспондера в ключа.Някой който се занимава с това може да махне корите и да провери.
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61
Rennfahrer написа:Относително е колко е разликата в разхода - в София е далеч по-голям отколкото в някое градче с 2 светофара напр. но колеги с 530d са ми казвали, че в град като София, с много задръствания и прочие им гори 12-13. На мен 3 л. бензин ми гори 15-16. Като сметнеш по-скъпата поддръжка на дизеловия двигател (все пак говорим за стари коли на по 150-200 хил. км и нагоре, а не чисто нови), накрая сметката май излиза горе-долу танто за кукуригу, демек горе-долу едно и също.
И все пак, от 0 до 100 атмосферен бензин е по-бърз от аналоговия му турбиниран дизел. Има ли повече какво да се коментира? Пък ако сравниш турбиниран бензин с дизел, разликата става хептен огромна. Не претендирам да съм голям разбирател, но факта, че всички спортни коли (с няколко редки изключения и то едва последните години) са бензинови, мисля че е показателен сам по себе си.
И един последен аргумент в полза на бензина - дизелите ги крадат повече
Е60 е много далеч от понятието спортна кола, особено с 3.0 мотор. И не мога да си представя, че ще си купиш такъв мотор само защото е с половин секунда по-бърз от 0-100. Все си мисля, че Е60 има съвсем други достойнства, но всеки си има право на вкус и избор. Въобще не те упреквам за твоя.
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Дизела е по-подходящ за е60 (не говорим за 8 цил. бензини), защото колата е тежка - без големия вътящ момент на дизела колата се усеща тежка и мудна в ниските обороти на бензина, което много дразни.
Tool - Fear Inoculum
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Мудна мудна колко да е мудна все пак говорим за 272к и 320nm
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Точно 320 nM във високите обороти, при положение, че 2.0d 163 коня е 340 nM
там е и довода ми - бензина го хвалете колкото искате за ускорение от място, но това е реалността като разлика е минимална 0,5 с докато еластичността е постоянна величина докато си в движение 


Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Taruno написа:Точно 320 nM във високите обороти, при положение, че 2.0d 163 коня е 340 nMтам е и довода ми - бензина го хвалете колкото искате за ускорение от място, но това е реалността като разлика е минимална 0,5 с докато еластичността е постоянна величина докато си в движение
Много често се прави директно сравнение във въртящия момент между дизел и бензин, но не е много коректно, защото това е въртящия момент на коляновия вал. Това което ни интересува при ускорение е въртящия момент на колелата, което път зависи предавателните числа на скоростната кутия и диференциала. А те, както знаем, не са еднакви при дизел и бензин.
- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Taruno написа:Точно 320 nM във високите обороти, при положение, че 2.0d 163 коня е 340 nMтам е и довода ми - бензина го хвалете колкото искате за ускорение от място, но това е реалността като разлика е минимална 0,5 с докато еластичността е постоянна величина докато си в движение
Нека и аз да се изкажа по темата с моята гледна точка, защо масово хората избират бензина пред дизела.
Най- големите плюсове на ТУРБО дизела са по- ниския разход на гориво спрямо бензиновия си еквивалент по конски сили.
Следващия плюс сте го засегнали и вие и той е по-доброто ДОУСКОРЕНИЕ, но до ПО-НИСКИ ОБОРОТИ СПРЯМО бензиновия си еквивалент по конски сили.
Следващото е, че срещу минимална инвестиция за ремап при дизела (между 200лв и 800лв за качествен ремап), ''съживявате'' едни 30-40 % повече конски сили, които НЕ ПЛАЩАТЕ В ДАНЪКА на колата си. При бензина (тук не говорим за ТУРБО БЕНЗИН, който няма място за сравнение в тази класация изобщо) печелите едни смешни 8-12% повишение.
И С ТОВА ПЛЮСОВЕТЕ НА ДИЗЕЛА ПРИКЛЮЧВАТ.
КАКТО СПОМЕНАХ, В КОМЕНТАРА МИ НЕ Е ЗАСЕГНАТ ТУРБО БЕНЗИНОВИЯ МОТОР, тъй като той е най-доброто, което ако можете да си го позволите не трябва да се замисляте (не говоря за малките ''духалки'' по 1.8- 2.0 кубика, а за нормална кубатура).
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
- F.C.B
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 13.04.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530xd
Re: Мнениия за начинаещи - Е60/Е61 !
Може ли компетентно мнение за този екземпляр ==> http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9d9uhz
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани