Смяна на предни амортисьори.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Смяна на предни амортисьори.
Абе какви са тия цени, които споменавате 15-20лв? Реглаж на двата моста не е ли по-скоро към 40-50?
Re: Смяна на предни амортисьори.
За София реглаж на преден мост почти навсякаде е 35 лева. Заден по евтино 15-20 говориме за читави сервизи с лазерните машини. Щото има и такива с въженца.
Няма начин да няма начин
- tsvetigster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 11.09.2007
Re: Смяна на предни амортисьори.
Във враца реглаж на 2та моста 25лв с триизмерен стенд уж бил много качествен.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Смяна на предни амортисьори.
Dirty M5 driveR написа:k-hristov написа:Коя стойност ще се промени след смяна на амортисьор?
Възможно е да се промени напречния наклон, който от своя страна изменя сходимостта. Аз спирам да пиша, защото явно няма смисъл. Споделих какво се случва при съвсем малка промяна в определени параметри и че никога не знаеш кога ще се прояви ефекта, колкото и пренебрежимо да е изместването. Споделих и какви големи разлики сме наблюдавали при смяна на точно такива елементи, които уж нищо не изменят. Най-лесно ще е да кажа, че ви свидят 20-те лева и затова така пишете, но явно е до начина на мислене... Аз не се и удучвам. Някои не правят реглаж, други не си балансират гумите с години и те така.
Ти си в бизнеса и не случайно те подритнах така.... и преди сме спорили по тоя въпрос. Жалко е, че хора като теб майстори дават подобни мнения, без въобще да осъзнават, какъв е въпроса и частния случай... За кво да прави реглаж след като сменя елементи, които не влиаят на сходимостта?! Обесняваш некви неща по принцип. Ми ясно, е че:
1. Ако омекне/скъса тампон на носач - сходимостта в гъзъ.
2. Слагаш шайби по шенкела - сходимостта в гъзъ.
3. Сменяш, кормилен накрайник/рейка - сходимостта е в гъзъ.
4. Сменяш опорни тампони - сходимостта е в гъзъ.
5. Кривиш носача - сходимостта е в гъзъ.
6. Караш амортисьора докато не се разхлопа - сходимостта е в гъзъ.
7. Кара шарнири докато не почнат да изпадат - сходимостта е в гъзъ.
Ама да твърдиш, че тряя всеки път да правиш реглаж е просто неадекватно! Той човка не знае кви са му стойностите преди да направи ремонта, че после да мери. И са ще иде и ще направи реглаж, ще му побутнат там накрайниците, ако ги развият и той ще почне като тебе да разправя наляво и надясно, че едва ли не като си помпаш гумите, тряя си правиш реглаж. Явно, че и той не е много наясно с тоците. Кой знае кога за последно му е правен такъв, че после даже ще избухне на първия завой, да не може да я вкара в пътя... Не ми се говори за прехвалените стендове, дето като кихнеш изпод колата и стойностите се сменят....
За да не се налага да пишеш ще потвърдя, че сходимостта е важна за износването на гумите, завиването/презавиването, движението в права линия, сеенето и други, както и стойностите на задния мост. Най-добре е да се смени всичко накуп с ново и тогава да се прави реглаж, че да си вадиш изводи от различни настройки. Не се обиждай. В конкретния случай трябва да се съгласиш, че не е необходим реглаж. Нека колегата ако направи такъв да постне листчето, па мое и да го изкоментираме...
П.С.
Мълчанието е знак за съгласие. И аз няма да пиша повече.
П.С.2
Е ти една история: Сменям си рейката и накрайниците, събирам я на око и я карам на реглаж и тоя вика аз ще я вкарам. Първо ми виси на ръба на рекаро седалките на отворена врата се едно паркира ламборджини, па после ме пита къв е мотора, викам 2.5. Гони ме да не гледам кви ги върши, то некви лазери ултра скъпата машина не требвало да съм там, наоколо и накраа готово вика. Излизам аз, давам и 150км/ч и не мога фана пътя... Вадя листа и кво гледам - референтни стойности за 325их. Бате кажи честно... Ше го е*а и стенда... рииш ли?!

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Смяна на предни амортисьори.
Мълчанието е знак, че съм още на работа и вземам парите на хората, за да им правя ненужен реглаж.
Аз няма от какво да се обиждам. Знам как седят нещата и върша каквото е нужно, за да са доволни хората. А хората са доволни, когато колите им са изправни. Избяга ли сходимостта от границите значи за мен това не е добра геометрия, следователно регулирам. Щото всеки ден гледам как хората от смяна на дребни неща не минават през сервиз със години и като дойде зимата и се почва "тя се хлъзна и ударих бордюра". Що се хлъзна? Щото всяко колело гледа накъдето на него му е кеф, а в резултат на това не са останали гуми... Няма как да се обидя от това, че казвам на хората каква е истината. Все пак никого не карам на сила да си регулира предницата, нали.
На теб ако ти се разбие един накрайник ще смениш ли цялата предница, че чак тогава да отидеш на реглаж? (Може и да не отговаряш).


Аз няма от какво да се обиждам. Знам как седят нещата и върша каквото е нужно, за да са доволни хората. А хората са доволни, когато колите им са изправни. Избяга ли сходимостта от границите значи за мен това не е добра геометрия, следователно регулирам. Щото всеки ден гледам как хората от смяна на дребни неща не минават през сервиз със години и като дойде зимата и се почва "тя се хлъзна и ударих бордюра". Що се хлъзна? Щото всяко колело гледа накъдето на него му е кеф, а в резултат на това не са останали гуми... Няма как да се обидя от това, че казвам на хората каква е истината. Все пак никого не карам на сила да си регулира предницата, нали.

- tsvetigster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 11.09.2007
Re: Смяна на предни амортисьори.
Колеги , здравейте, не се карайте писах по-рано ,че утре ще отида на стенд, но днес излезнах по-рано от работа и отидох на реглаж. Вдигнаха колата, наредиха нагодите и ми казаха, ме колата няма нужда от настройки, дадох 5лв. и си тръгнах. Уважавам мнението на всеки един от вас (не съм казал , че
съм сменял амортисьори), но затова е тоя форум и всеки да си прави заключенията
П.П правя реглаж всяка год на мойто BMW. Благодаря пак за мненията който сте дали.
съм сменял амортисьори), но затова е тоя форум и всеки да си прави заключенията
П.П правя реглаж всяка год на мойто BMW. Благодаря пак за мненията който сте дали.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Смяна на предни амортисьори.
На стенда гледаха ли задния мост?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Смяна на предни амортисьори.
pinko_23 написа:За София реглаж на преден мост почти навсякаде е 35 лева. Заден по евтино 15-20 говориме за читави сервизи с лазерните машини. Щото има и такива с въженца.
Аз правя винаги и на двата на купето. Компакта е ясно

Относно въженцата- все още по тоя метод се прави реглажа във Ф1 тъй, че ако човека знае какво прави и това не е лош вариант.
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Смяна на предни амортисьори.
Не искам да влизам в спор с когото и да било :
Абсолютно аматьорско мнение
През последния месец и половина смених цяло предно окачване без амортисьори и пружина + задно само което беше издало багажа.
Сменях ги на етапи поради липса на време ,а човека на реглажа ми е личен приятел и не ми се налагаше да плащам за реглаж.Просто при смяна на някоя част ходех при него да видим ,кое как защо.
ще дам описание на процедурата .
Прилича на подемник само ,че е с релси за гумите + за всяка гума разни кутии със сензори и разни шукари приемници идея си нямам за ко иде реч де ка се вика .
При смяна на долен шарнир - даде отклонение ,но в границите
При смяна на тампон на купето отпред - даде отклонение ,но в границите ( леко го донастрои )
При смяна на биалетките + кормилни накрайници вътрешни и външни - абсолютно си бе за реглаж .
Отзад естествено ,ако не буташ големите тампони ,които са за купето ( за седан ) не даде отклонение
Сменени горни външни втулки .
Другото изглежда здраво и непокътнато от времето
Но отпред си дава разместване при смяна на дадена ,част . Явно всичко се свежда до качеството на самата част знам ли
. И не на последно място единични случай при ,които при тампон на стабилизираща щанга може да даде отклонение с доста над нормите 

Абсолютно аматьорско мнение

През последния месец и половина смених цяло предно окачване без амортисьори и пружина + задно само което беше издало багажа.
Сменях ги на етапи поради липса на време ,а човека на реглажа ми е личен приятел и не ми се налагаше да плащам за реглаж.Просто при смяна на някоя част ходех при него да видим ,кое как защо.
ще дам описание на процедурата .
Прилича на подемник само ,че е с релси за гумите + за всяка гума разни кутии със сензори и разни шукари приемници идея си нямам за ко иде реч де ка се вика .
При смяна на долен шарнир - даде отклонение ,но в границите
При смяна на тампон на купето отпред - даде отклонение ,но в границите ( леко го донастрои )
При смяна на биалетките + кормилни накрайници вътрешни и външни - абсолютно си бе за реглаж .
Отзад естествено ,ако не буташ големите тампони ,които са за купето ( за седан ) не даде отклонение
Сменени горни външни втулки .
Другото изглежда здраво и непокътнато от времето

Но отпред си дава разместване при смяна на дадена ,част . Явно всичко се свежда до качеството на самата част знам ли





Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани