Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 12 Мар 2015, 21:21

Гуми !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Kris » 12 Мар 2015, 21:59

stilko написа:
Kris написа:
virtualchild написа:Съгласен съм, че dsc неможе напълно да спре предната ос, но определено има повече усилия в тази посокоа в сръвнение със задната ос. Погледнете видеото на 5:20 :
https://www.youtube.com/watch?v=J0okDKUEeFE
Предните гуми много често се спират.



Да, не помислих, че може да е спряла само едната гума за малко и колегата да си мисли, че е спял целия мост (особенно ако гледа през прозореца). Но пък това значи, че колегата трябва да си купува гуми. :mhihi:


Колега, я се метни някъде на сняг и изключи DSC напълно (със задържане и да светнат и двете ламБи) и да кажеш колко гуми се въртят.


Това с лампите искам да го видя как става на Х.


Абе разбра ме какво имам пред вид, ся не се заяждай. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от stilko » 13 Мар 2015, 0:19

Аз те разбрах, но сега ще започнат въпросите защо на всички светва само една лампа и със задържане не се случва нищо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Драгослав » 13 Мар 2015, 10:06

При Х-те ,не може dsc то да се изключи напълно. Колкото да се задържа или натиска бутона dsc,единствено ще свети жълтата лампа на таблото. Това е така(ако не бъркам),защото ако можеше да се изключи напълно,може да се счупи раздатъчната кутия при опит за дрифт.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от JTD » 13 Мар 2015, 12:28

Драгослав написа:При Х-те ,не може dsc то да се изключи напълно. Колкото да се задържа или натиска бутона dsc,единствено ще свети жълтата лампа на таблото. Това е така(ако не бъркам),защото ако можеше да се изключи напълно,може да се счупи раздатъчната кутия при опит за дрифт.

Не. При Х-а още с първото натискане се изключва ДСЦ-то, а електрониката се оптимизира така, че да захваща колелата много бързо, а ако никое от предните или задните колела не могат да превъртят, то има и леко застъпване на захващането на колелата на един мост така, че да може да се пренесе моментна сила и към другия мост.
При не Х при натискане веднъж на бутона се изключва временно АСЦ-то, това нещо, което ти отнема газта, когато гумите превъртят, но ДСЦ-то остава активно. За това има втори режим, където може да изключиш и ДСЦ-то.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 31 Мар 2015, 1:10

virtualchild написа:Съгласен съм, че dsc неможе напълно да спре предната ос, но определено има повече усилия в тази посокоа в сръвнение със задната ос. Погледнете видеото на 5:20 :
https://www.youtube.com/watch?v=J0okDKUEeFE
Предните гуми много често се спират.


Както вече казаха и колегите - проблема е в гумите!!! Вземи си НОВИ гуми! Ако не ти се дават куп пари за "премиум" клас, вземи си нещо от средния клас - важното е да са НОВИ. Аз моята я взех със 4 зимни гуми Ласа на един сезон и сега довършвам трети сезон с тях. Отначало им нямах вяра и мислех да ги продавам и да си взема някакви по-хубави, но след първия сняг Ласите ме изненадаха приятно :) и се отказах да ги сменям. Не съм имал никакви проблеми! Карал съм по "черен" път, който представляваше КАЛ, покрита със около 20 см СНЯГ и нямах абсолютно никакви проблеми! Тук там ми светваше лампата, но колата си драпаше спокойно в снега. Така се изкефих, че започнах нарочно да се гавря и да настъпвам газта и да въртя гуми на места, но колата пак си драпаше и през ум не и минаваше да спре :ok:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 5.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от ivan330xi » 05 Апр 2015, 18:01

Здравейте, съвсем наскоро станах горд собственик на 330xi с ръчни скорости.
Искам да попитам дали някой от вас като потегля с около 3-4000 оборота има ужасна миризма на съединител или е само при мен и дали това означава, че ще трябва да го сменям скоро? (извинявам се ако е коментирано, нов съм във форума и не съм успял да прегледам всичко)
:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Драгослав » 07 Апр 2015, 11:35

Здравейте,искам да смена маслото в дифовете,раздатката и ск.кутия(ръчна) . Знам,че за дифовете подходящото масло е Castrol SYNTRAX LONG LIFE 75W-90 , а за скоростната кутия и раздатката е 75W80 GL4 ( MTF LT-2) . Въпростъ ми е какво количество ще ми трябва. Четох че 2 литра от едното и 2 литра от другото стигат,но искам някой който знае със сигурност да каже.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 07 Апр 2015, 19:50

В сървиз менюъла има инфо, а ето и един линк:

http://www.bokchoys.com/differential/diy.htm

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 08 Апр 2015, 0:23

Драгослав написа:Здравейте,искам да смена маслото в дифовете,раздатката и ск.кутия(ръчна) . Знам,че за дифовете подходящото масло е Castrol SYNTRAX LONG LIFE 75W-90 , а за скоростната кутия и раздатката е 75W80 GL4 ( MTF LT-2) . Въпростъ ми е какво количество ще ми трябва. Четох че 2 литра от едното и 2 литра от другото стигат,но искам някой който знае със сигурност да каже.


За раздатката ти трябват 200мл.
Предния диф събира около 1,1 -1,2 л (по спомен), а задния беше под 1л. Общо 2 литра стигат за двата и даже май малко ми остана.
За ръчната скоростна кутия не знам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от JTD » 08 Апр 2015, 8:19

Просто човек трябва понякога да използва търсачката.
Да кажем това излиза там:
viewtopic.php?f=34&t=255656
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 17 Апр 2015, 1:14

ivan330xi написа:Здравейте, съвсем наскоро станах горд собственик на 330xi с ръчни скорости.
Искам да попитам дали някой от вас като потегля с около 3-4000 оборота има ужасна миризма на съединител или е само при мен и дали това означава, че ще трябва да го сменям скоро? (извинявам се ако е коментирано, нов съм във форума и не съм успял да прегледам всичко)
:)


Щом си го запалил така, че да замирише, и то не веднъж, не само че си за смяна на съединител, ами най-вероятно и на маховик. Аз така се прецаках преди години с предната ми баварка (IS-ka с М44Б19). Усетих, че съединителя леко буксува още първите дни като я взех, но докато взема нов да го сменя го запалих 2-3 пъти :banghead: и в резултат на това пружините на демпферния маховик посиняха и се разкалиха, като веднага след това се смачкаха и маховика се разтрака ужасно. Дано си късметлия и маховика ти е все още читав, но едва ли :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.07.2014
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XD
Детайли за колата: Е46 330XD

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от andro_098 » 21 Апр 2015, 22:02

Колеги предстой подмяна на предни полуоски ( E46 330ХD 184 к.с. ) и се чудя как да процедирам, защото имам няколко варианта:

1. Рециклиране - 620 лв. ( казаха, че били вечни )
2. ITN - около 320 лв.
3. Spidan - за тях нищичко не знам
4. Поръчка от Англия за 300 лв с доставката

за носачите ми казаха задължително да се рециклират ..... в общи линиии е това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 21 Апр 2015, 23:22

Здравейте, колеги. Искам да споделя впечатления от известните "английски" полуоски. Монтирах комплект предни полуоски есента и съм минал не повече от 5-6 хил. км с тях. Резултата е, че преди около 10 дни слагах летните гуми и маншоните си бяха здрави. В петък обаче вдигах колата за преглед на ходова част и видях, че и двата маншона на предна дясна полуоска са пробити и днес ги подмених с едни английски универсални силиконови маншони, от които вече няколко приятели слагат на други коли и са много доволни (издържат по няколко години). За късмет ги забелязах веднага и не се стигна до износване на карето.

Нека и други, които са слагали такива полуоски да споделят дали техните маншони са се прецакали толкова бързо или просто аз съм "късметлия". Ако и другите колеги са имали проблеми с маншоните може би ще е добре да посъветваме колегите, на които им предстои смяна, директно да сменят маншоните преди да са монтирали полуоските, защото сняната на маншони след това струва почти колкото една нова "английска" полуоска :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 6.02.2013
Пол: Мъж
Кара: БМВ 330Д
Мечтае да кара: Е92

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от boqn92 » 22 Апр 2015, 20:23

Здравейте колеги спешно се нуждая от съвет относно 330хд скоростна кутия дали като се махне раздатката ще пасне на нормална 330ка .Мерси предварително :bchug:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook