Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
stilko написа:Kris написа:virtualchild написа:Съгласен съм, че dsc неможе напълно да спре предната ос, но определено има повече усилия в тази посокоа в сръвнение със задната ос. Погледнете видеото на 5:20 :
https://www.youtube.com/watch?v=J0okDKUEeFE
Предните гуми много често се спират.
Да, не помислих, че може да е спряла само едната гума за малко и колегата да си мисли, че е спял целия мост (особенно ако гледа през прозореца). Но пък това значи, че колегата трябва да си купува гуми.
Колега, я се метни някъде на сняг и изключи DSC напълно (със задържане и да светнат и двете ламБи) и да кажеш колко гуми се въртят.
Това с лампите искам да го видя как става на Х.
Абе разбра ме какво имам пред вид, ся не се заяждай.

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Аз те разбрах, но сега ще започнат въпросите защо на всички светва само една лампа и със задържане не се случва нищо.
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
При Х-те ,не може dsc то да се изключи напълно. Колкото да се задържа или натиска бутона dsc,единствено ще свети жълтата лампа на таблото. Това е така(ако не бъркам),защото ако можеше да се изключи напълно,може да се счупи раздатъчната кутия при опит за дрифт.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Драгослав написа:При Х-те ,не може dsc то да се изключи напълно. Колкото да се задържа или натиска бутона dsc,единствено ще свети жълтата лампа на таблото. Това е така(ако не бъркам),защото ако можеше да се изключи напълно,може да се счупи раздатъчната кутия при опит за дрифт.
Не. При Х-а още с първото натискане се изключва ДСЦ-то, а електрониката се оптимизира така, че да захваща колелата много бързо, а ако никое от предните или задните колела не могат да превъртят, то има и леко застъпване на захващането на колелата на един мост така, че да може да се пренесе моментна сила и към другия мост.
При не Х при натискане веднъж на бутона се изключва временно АСЦ-то, това нещо, което ти отнема газта, когато гумите превъртят, но ДСЦ-то остава активно. За това има втори режим, където може да изключиш и ДСЦ-то.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
virtualchild написа:Съгласен съм, че dsc неможе напълно да спре предната ос, но определено има повече усилия в тази посокоа в сръвнение със задната ос. Погледнете видеото на 5:20 :
https://www.youtube.com/watch?v=J0okDKUEeFE
Предните гуми много често се спират.
Както вече казаха и колегите - проблема е в гумите!!! Вземи си НОВИ гуми! Ако не ти се дават куп пари за "премиум" клас, вземи си нещо от средния клас - важното е да са НОВИ. Аз моята я взех със 4 зимни гуми Ласа на един сезон и сега довършвам трети сезон с тях. Отначало им нямах вяра и мислех да ги продавам и да си взема някакви по-хубави, но след първия сняг Ласите ме изненадаха приятно


Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, съвсем наскоро станах горд собственик на 330xi с ръчни скорости.
Искам да попитам дали някой от вас като потегля с около 3-4000 оборота има ужасна миризма на съединител или е само при мен и дали това означава, че ще трябва да го сменям скоро? (извинявам се ако е коментирано, нов съм във форума и не съм успял да прегледам всичко)

Искам да попитам дали някой от вас като потегля с около 3-4000 оборота има ужасна миризма на съединител или е само при мен и дали това означава, че ще трябва да го сменям скоро? (извинявам се ако е коментирано, нов съм във форума и не съм успял да прегледам всичко)

- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте,искам да смена маслото в дифовете,раздатката и ск.кутия(ръчна) . Знам,че за дифовете подходящото масло е Castrol SYNTRAX LONG LIFE 75W-90 , а за скоростната кутия и раздатката е 75W80 GL4 ( MTF LT-2) . Въпростъ ми е какво количество ще ми трябва. Четох че 2 литра от едното и 2 литра от другото стигат,но искам някой който знае със сигурност да каже.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Драгослав написа:Здравейте,искам да смена маслото в дифовете,раздатката и ск.кутия(ръчна) . Знам,че за дифовете подходящото масло е Castrol SYNTRAX LONG LIFE 75W-90 , а за скоростната кутия и раздатката е 75W80 GL4 ( MTF LT-2) . Въпростъ ми е какво количество ще ми трябва. Четох че 2 литра от едното и 2 литра от другото стигат,но искам някой който знае със сигурност да каже.
За раздатката ти трябват 200мл.
Предния диф събира около 1,1 -1,2 л (по спомен), а задния беше под 1л. Общо 2 литра стигат за двата и даже май малко ми остана.
За ръчната скоростна кутия не знам.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Просто човек трябва понякога да използва търсачката.
Да кажем това излиза там:
viewtopic.php?f=34&t=255656
Да кажем това излиза там:
viewtopic.php?f=34&t=255656
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
ivan330xi написа:Здравейте, съвсем наскоро станах горд собственик на 330xi с ръчни скорости.
Искам да попитам дали някой от вас като потегля с около 3-4000 оборота има ужасна миризма на съединител или е само при мен и дали това означава, че ще трябва да го сменям скоро? (извинявам се ако е коментирано, нов съм във форума и не съм успял да прегледам всичко)
Щом си го запалил така, че да замирише, и то не веднъж, не само че си за смяна на съединител, ами най-вероятно и на маховик. Аз така се прецаках преди години с предната ми баварка (IS-ka с М44Б19). Усетих, че съединителя леко буксува още първите дни като я взех, но докато взема нов да го сменя го запалих 2-3 пъти


- andro_098
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XD
- Детайли за колата: Е46 330XD
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги предстой подмяна на предни полуоски ( E46 330ХD 184 к.с. ) и се чудя как да процедирам, защото имам няколко варианта:
1. Рециклиране - 620 лв. ( казаха, че били вечни )
2. ITN - около 320 лв.
3. Spidan - за тях нищичко не знам
4. Поръчка от Англия за 300 лв с доставката
за носачите ми казаха задължително да се рециклират ..... в общи линиии е това.
1. Рециклиране - 620 лв. ( казаха, че били вечни )
2. ITN - около 320 лв.
3. Spidan - за тях нищичко не знам
4. Поръчка от Англия за 300 лв с доставката
за носачите ми казаха задължително да се рециклират ..... в общи линиии е това.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, колеги. Искам да споделя впечатления от известните "английски" полуоски. Монтирах комплект предни полуоски есента и съм минал не повече от 5-6 хил. км с тях. Резултата е, че преди около 10 дни слагах летните гуми и маншоните си бяха здрави. В петък обаче вдигах колата за преглед на ходова част и видях, че и двата маншона на предна дясна полуоска са пробити и днес ги подмених с едни английски универсални силиконови маншони, от които вече няколко приятели слагат на други коли и са много доволни (издържат по няколко години). За късмет ги забелязах веднага и не се стигна до износване на карето.
Нека и други, които са слагали такива полуоски да споделят дали техните маншони са се прецакали толкова бързо или просто аз съм "късметлия". Ако и другите колеги са имали проблеми с маншоните може би ще е добре да посъветваме колегите, на които им предстои смяна, директно да сменят маншоните преди да са монтирали полуоските, защото сняната на маншони след това струва почти колкото една нова "английска" полуоска
Нека и други, които са слагали такива полуоски да споделят дали техните маншони са се прецакали толкова бързо или просто аз съм "късметлия". Ако и другите колеги са имали проблеми с маншоните може би ще е добре да посъветваме колегите, на които им предстои смяна, директно да сменят маншоните преди да са монтирали полуоските, защото сняната на маншони след това струва почти колкото една нова "английска" полуоска

- boqn92
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 6.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 330Д
- Мечтае да кара: Е92
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги спешно се нуждая от съвет относно 330хд скоростна кутия дали като се махне раздатката ще пасне на нормална 330ка .Мерси предварително 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани