Питане за турбо на Е36 М50?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: София, Севлиево
Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004

Питане за турбо на Е36 М50?

Мнение от Chichebiev » 18 Ное 2006, 10:53

Здравейте, четох из форума но или не съм го намерил или не ми е сталало ясно та затова реших да питам конкретно и се надявам на конкретни отговори та те са следните:
Колко струва преблизително да се сложи турбо на такъв мотор?
Колко качва мощността?
Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
Намалява ли живота на мотора?
И какви предимства и недостатъци има от подобна интервенция :)
Питам защото не съм много на ясно с тези неща и се надявам някой знаещ да ме светне по въпроса. Предполагам че неможе да се отговори с точност на въпросите ми но поне приблизителен отговор.

Благодаря ви предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Ное 2006, 12:37

Колко струва преблизително да се сложи турбо на такъв мотор?
- Много е относително. Какво ще целиш. Никой неможе да отговори точно с цифра, но от 5000 нагоре ... ама може и доста повече да излезе ...

Колко качва мощността?
- Отнво е много относително. Може с малко, може и с много. Зависи какви пари ще налееш. Но да кажем, че от 150 ще станеш 200.

Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Има и то не малка. Но ако ти е настроен добре мотора, може и да не е чак толкова голяма. Както Корки Бел казва в книгата си, добре настроен мотор може да качи с 10% само разхода.

Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Да. Най-оптимистичния вариант е 90% от живота на заводския (Това пак според Корки Бел). Ако живее 100 000 км заводския, турбинирания живее 90 000. Ама тая цифра е адски оптимистична....

И какви предимства и недостатъци има от подобна интервенция?
- Предимствата са, че разполагаш с мощ. Недастатъците са, че ще работиш за колата.

Съвет: Не се занимавай с глупости. По-добре си продай твойта и си купи 325. Така хем ще имаш пак кажи речи 200 коня, хем ще ти гори по-малко от 320 турбинирана. Турбото е само за болни мозъци :mhihi:
А ако мислиш все пак да слагаш, първо прочети статията Турбо Конверсия в тоя раздел (намира се най-горе).... да има много за четене.... и другото което е хубаво да прочетеш е от раздела мултимедия/бмв/../б2/Максимум Бууст от Корки Бел (ама е на английски)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 18 Ное 2006, 12:41

Задала се някаква нова вълна от тунингисти в последно време, забелязвам го по различните форуми.
Спрете се, повече четете и по-малко пишете, има достатъчно изписано, това е n-та тема от типа "как да си сложа турбо" :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Ное 2006, 12:50

Niikoo_1 напълно съм съгласен с теб. Има много писано. Само трябва в търсачката да се напише Турбо и гледай кво става (като всички теми са след премиерата на "Мноо бързи, мноо яростни" :mhihi: ... аз отговорих на момчето, щото гледам на другите им е писнало да отговарят по 10000000 пъти на едни и същи въпроси....

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Ное 2006, 13:00

Хм..
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: София, Севлиево
Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004

Мнение от Chichebiev » 18 Ное 2006, 19:20

ок разбрах не е за моя джоб тази работа то си е още една кола :( ужас. Благодаря все пак че се намери някой да ми обясни. Ма и тези дето пускат такива теми само ни разпалват въображението. :mhihi:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 18 Ное 2006, 21:51

AlibiTu написа:Колко струва преблизително да се сложи турбо на такъв мотор?
- Много е относително. Какво ще целиш. Никой неможе да отговори точно с цифра, но от 5000 нагоре ... ама може и доста повече да излезе ...

Колко качва мощността?
- Отнво е много относително. Може с малко, може и с много. Зависи какви пари ще налееш. Но да кажем, че от 150 ще станеш 200.

Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Има и то не малка. Но ако ти е настроен добре мотора, може и да не е чак толкова голяма. Както Корки Бел казва в книгата си, добре настроен мотор може да качи с 10% само разхода.

Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Да. Най-оптимистичния вариант е 90% от живота на заводския (Това пак според Корки Бел). Ако живее 100 000 км заводския, турбинирания живее 90 000. Ама тая цифра е адски оптимистична....

И какви предимства и недостатъци има от подобна интервенция?
- Предимствата са, че разполагаш с мощ. Недастатъците са, че ще работиш за колата.

Съвет: Не се занимавай с глупости. По-добре си продай твойта и си купи 325. Така хем ще имаш пак кажи речи 200 коня, хем ще ти гори по-малко от 320 турбинирана. Турбото е само за болни мозъци :mhihi:
А ако мислиш все пак да слагаш, първо прочети статията Турбо Конверсия в тоя раздел (намира се най-горе).... да има много за четене.... и другото което е хубаво да прочетеш е от раздела мултимедия/бмв/../б2/Максимум Бууст от Корки Бел (ама е на английски)

колега абе извиняваи бате,ама толко много глупости на куп не бях 4ел до сега......... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Ное 2006, 21:54

важното,че колата е тук
http://www.e30tech.com/forum/viewtopic. ... 0efe62fe25
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Ное 2006, 22:08

Нещо проблем, че е там :?:

Сакс.....обоснови се бате..... ако може точка по точка ... това не е така, ами е така. Тука си в грешка, нещата според мен са така ... че да знам следващия път да не пиша глупости....човек не се ражда научен, нали :?:
А и не се знае това което ТИ напишеш дали няма да се изкоментира от някой друг по същия начин, по който ти коментираш ;)

Айде поне малко с респект към останалите....

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 18 Ное 2006, 22:14

AlibiTu написа:Нещо проблем, че е там :?:

Сакс.....обоснови се бате..... ако може точка по точка ... това не е така, ами е така. Тука си в грешка, нещата според мен са така ... че да знам следващия път да не пиша глупости....човек не се ражда научен, нали :?:
А и не се знае това което ТИ напишеш дали няма да се изкоментира от някой друг по същия начин, по който ти коментираш ;)

Айде поне малко с респект към останалите....

извиняваи ако съм те обидил ,не ми е това целта повярваи.а ина4е по темата:
1.според мене 5к са много пари за да си турбинира6 колата
2.зависи колко 6е я надуе6 ка4ва достапове4е от 50коня
3.зашто турбото да е само за болни мозъци?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Ное 2006, 22:31

50 коня съм написал абсолютно образно, като едно добро начало при малък бууст .... ест. че може и адски много коне да излезнат след турбиниране, но те са вече пропорционални и на парите...

Ами ако изпозлва всичко ново според мен си излиза толкова пари...а и имаше по-рано теми в които мненията на хората се въртяха около тази сума. За парите неможе да се каже конкретна сума, освен ако не слага афтърмаркет кит. Все пак събирането на компонентите си е въпрос на вкус. Дали ще си с ел. бууст контролер или с нормален, дали ще си с ново турбо или втора ръка, дали ще си с адаптер или цял колектор... и т.н. ... такаче при един може да излезе по-ефтино, при друг по-скъпо. Има доста хора от форума с турбинирани колички, но явно е фирмена тайна и не се споменават суми....което е разбираемо....

Това за болните мозъци го написах в смисъл, че не е за всеки това нещо. Че за да си турбинираш колата трябва да инвестираш пари в нея, които трудно можеш да избиеш. Трябва да се интересуваш как става, кое как функционира, трябва да знаеш в каква магла навлизаш. Човека ако се беше разтърсил малко из архивите щеше да си отговори на въпросите и без да отваря тема....

Няма проблем. Обаче като ти изкоментират така поста и незнаеш къде точно ти е грешката. Аз не си падам по кавгите и по-добре е да се изясним, както и направихме. Все пак всеки си има гледна точка и за това е форума, да си я изкаже.
Респект!
Последна промяна AlibiTu на 18 Ное 2006, 22:39, променена общо 1 път

БРОНЕносецът
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 13.11.2006

Мнение от Capo di tutti » 18 Ное 2006, 22:33

AlibiTu написа:Колко струва преблизително да се сложи турбо на такъв мотор?
- Много е относително. Какво ще целиш. Никой неможе да отговори точно с цифра, но от 5000 нагоре ... ама може и доста повече да излезе ...

Колко качва мощността?
- Отнво е много относително. Може с малко, може и с много. Зависи какви пари ще налееш. Но да кажем, че от 150 ще станеш 200.

Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Има и то не малка. Но ако ти е настроен добре мотора, може и да не е чак толкова голяма. Както Корки Бел казва в книгата си, добре настроен мотор може да качи с 10% само разхода.

Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Да. Най-оптимистичния вариант е 90% от живота на заводския (Това пак според Корки Бел). Ако живее 100 000 км заводския, турбинирания живее 90 000. Ама тая цифра е адски оптимистична....

И какви предимства и недостатъци има от подобна интервенция?
- Предимствата са, че разполагаш с мощ. Недастатъците са, че ще работиш за колата.

Съвет: Не се занимавай с глупости. По-добре си продай твойта и си купи 325. Така хем ще имаш пак кажи речи 200 коня, хем ще ти гори по-малко от 320 турбинирана. Турбото е само за болни мозъци :mhihi:
А ако мислиш все пак да слагаш, първо прочети статията Турбо Конверсия в тоя раздел (намира се най-горе).... да има много за четене.... и другото което е хубаво да прочетеш е от раздела мултимедия/бмв/../б2/Максимум Бууст от Корки Бел (ама е на английски)

И как предцени,че са над 5000?Щото може момчето да не иска да прави кола за драг а просто малкоповече повер и искам да ти кажа,че може и под 5000да е :!: Хубаво е,че си чел книги(а),ма недей да си мислиш,че вече всичко ти е ясно(то така излезе от поста ти).Ти занимавал ли си се с турбиниране!!!

И ПОСЛЕДНО КАРАЛ ЛИ СИ КОЛА С ТУРБО :?: почти съм сигурен,че не си след като каза,че е за болни мозъци ;)
First you get the money,then you get the power and finally you got the women!
Изображение
Изображение
*DOCTOR MOTORS*

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 18 Ное 2006, 22:40

трябва да знаеш в каква магла навлизаш
е тука ,бате,си напълно прав....
и аз така тръгнах с рогата напреде и си мислех 4е зима6 една турбина за 350лв,прави6 колектора и си наи бързия :mhihi: :mhihi: :mhihi: ...
ама съвсем не е така нужни са още много не6та.но според мен цифрата не надхвърля 3000лв...без да пипаш мотора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Ное 2006, 22:48

Capo di tutti На някой от въпросите ти вече отговорих, сега и на другите.
В момента се занимавам с това. Не претендирам, че знам всичко, даже много малко разбирам, но се опитвам да науча, като чета форуми, книги и си чупя галвата.. ;) Цитирах на момчето, какво пише в книгите, защото немога да кажа от личен опит....
Кола с турбо съм карал, да. Ама то не е важно да си карал, а да притежаваш и ако си си я направил сам....евала! Наиш колко щеше да ми е лесно да си закарам бимата на една фирма, за 3000 евро ми слагат кит с гаранция и сичко и тука съм пича с москвича и ихаааа .. колко ми е бърза колата.... тва не е за мене.... не е ли сам да си го направя .... се едно да пратя жената при комшията да напрай децата :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Ное 2006, 22:58

кви проблеми,кви 5 лева ,ве мой ;) ти си си имаш твойте проблеми,а аз мойте ;) капиш :mhihi: :mhihi: иначе е убава 25чката ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook