Питане за турбо на Е36 М50?
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
Питане за турбо на Е36 М50?
Здравейте, четох из форума но или не съм го намерил или не ми е сталало ясно та затова реших да питам конкретно и се надявам на конкретни отговори та те са следните:
Колко струва преблизително да се сложи турбо на такъв мотор?
Колко качва мощността?
Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
Намалява ли живота на мотора?
И какви предимства и недостатъци има от подобна интервенция
Питам защото не съм много на ясно с тези неща и се надявам някой знаещ да ме светне по въпроса. Предполагам че неможе да се отговори с точност на въпросите ми но поне приблизителен отговор.
Благодаря ви предварително.
Колко струва преблизително да се сложи турбо на такъв мотор?
Колко качва мощността?
Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
Намалява ли живота на мотора?
И какви предимства и недостатъци има от подобна интервенция

Питам защото не съм много на ясно с тези неща и се надявам някой знаещ да ме светне по въпроса. Предполагам че неможе да се отговори с точност на въпросите ми но поне приблизителен отговор.
Благодаря ви предварително.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Колко струва преблизително да се сложи турбо на такъв мотор?
- Много е относително. Какво ще целиш. Никой неможе да отговори точно с цифра, но от 5000 нагоре ... ама може и доста повече да излезе ...
Колко качва мощността?
- Отнво е много относително. Може с малко, може и с много. Зависи какви пари ще налееш. Но да кажем, че от 150 ще станеш 200.
Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Има и то не малка. Но ако ти е настроен добре мотора, може и да не е чак толкова голяма. Както Корки Бел казва в книгата си, добре настроен мотор може да качи с 10% само разхода.
Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Да. Най-оптимистичния вариант е 90% от живота на заводския (Това пак според Корки Бел). Ако живее 100 000 км заводския, турбинирания живее 90 000. Ама тая цифра е адски оптимистична....
И какви предимства и недостатъци има от подобна интервенция?
- Предимствата са, че разполагаш с мощ. Недастатъците са, че ще работиш за колата.
Съвет: Не се занимавай с глупости. По-добре си продай твойта и си купи 325. Така хем ще имаш пак кажи речи 200 коня, хем ще ти гори по-малко от 320 турбинирана. Турбото е само за болни мозъци
А ако мислиш все пак да слагаш, първо прочети статията Турбо Конверсия в тоя раздел (намира се най-горе).... да има много за четене.... и другото което е хубаво да прочетеш е от раздела мултимедия/бмв/../б2/Максимум Бууст от Корки Бел (ама е на английски)
- Много е относително. Какво ще целиш. Никой неможе да отговори точно с цифра, но от 5000 нагоре ... ама може и доста повече да излезе ...
Колко качва мощността?
- Отнво е много относително. Може с малко, може и с много. Зависи какви пари ще налееш. Но да кажем, че от 150 ще станеш 200.
Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Има и то не малка. Но ако ти е настроен добре мотора, може и да не е чак толкова голяма. Както Корки Бел казва в книгата си, добре настроен мотор може да качи с 10% само разхода.
Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Да. Най-оптимистичния вариант е 90% от живота на заводския (Това пак според Корки Бел). Ако живее 100 000 км заводския, турбинирания живее 90 000. Ама тая цифра е адски оптимистична....
И какви предимства и недостатъци има от подобна интервенция?
- Предимствата са, че разполагаш с мощ. Недастатъците са, че ще работиш за колата.
Съвет: Не се занимавай с глупости. По-добре си продай твойта и си купи 325. Така хем ще имаш пак кажи речи 200 коня, хем ще ти гори по-малко от 320 турбинирана. Турбото е само за болни мозъци

А ако мислиш все пак да слагаш, първо прочети статията Турбо Конверсия в тоя раздел (намира се най-горе).... да има много за четене.... и другото което е хубаво да прочетеш е от раздела мултимедия/бмв/../б2/Максимум Бууст от Корки Бел (ама е на английски)
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Задала се някаква нова вълна от тунингисти в последно време, забелязвам го по различните форуми.
Спрете се, повече четете и по-малко пишете, има достатъчно изписано, това е n-та тема от типа "как да си сложа турбо"
Спрете се, повече четете и по-малко пишете, има достатъчно изписано, това е n-та тема от типа "как да си сложа турбо"

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Niikoo_1 напълно съм съгласен с теб. Има много писано. Само трябва в търсачката да се напише Турбо и гледай кво става (като всички теми са след премиерата на "Мноо бързи, мноо яростни"
... аз отговорих на момчето, щото гледам на другите им е писнало да отговарят по 10000000 пъти на едни и същи въпроси....

- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
ок разбрах не е за моя джоб тази работа то си е още една кола
ужас. Благодаря все пак че се намери някой да ми обясни. Ма и тези дето пускат такива теми само ни разпалват въображението. 


AlibiTu написа:Колко струва преблизително да се сложи турбо на такъв мотор?
- Много е относително. Какво ще целиш. Никой неможе да отговори точно с цифра, но от 5000 нагоре ... ама може и доста повече да излезе ...
Колко качва мощността?
- Отнво е много относително. Може с малко, може и с много. Зависи какви пари ще налееш. Но да кажем, че от 150 ще станеш 200.
Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Има и то не малка. Но ако ти е настроен добре мотора, може и да не е чак толкова голяма. Както Корки Бел казва в книгата си, добре настроен мотор може да качи с 10% само разхода.
Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Да. Най-оптимистичния вариант е 90% от живота на заводския (Това пак според Корки Бел). Ако живее 100 000 км заводския, турбинирания живее 90 000. Ама тая цифра е адски оптимистична....
И какви предимства и недостатъци има от подобна интервенция?
- Предимствата са, че разполагаш с мощ. Недастатъците са, че ще работиш за колата.
Съвет: Не се занимавай с глупости. По-добре си продай твойта и си купи 325. Така хем ще имаш пак кажи речи 200 коня, хем ще ти гори по-малко от 320 турбинирана. Турбото е само за болни мозъци![]()
А ако мислиш все пак да слагаш, първо прочети статията Турбо Конверсия в тоя раздел (намира се най-горе).... да има много за четене.... и другото което е хубаво да прочетеш е от раздела мултимедия/бмв/../б2/Максимум Бууст от Корки Бел (ама е на английски)
колега абе извиняваи бате,ама толко много глупости на куп не бях 4ел до сега.........




- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
важното,че колата е тук
http://www.e30tech.com/forum/viewtopic. ... 0efe62fe25
http://www.e30tech.com/forum/viewtopic. ... 0efe62fe25

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Нещо проблем, че е там
Сакс.....обоснови се бате..... ако може точка по точка ... това не е така, ами е така. Тука си в грешка, нещата според мен са така ... че да знам следващия път да не пиша глупости....човек не се ражда научен, нали
А и не се знае това което ТИ напишеш дали няма да се изкоментира от някой друг по същия начин, по който ти коментираш
Айде поне малко с респект към останалите....

Сакс.....обоснови се бате..... ако може точка по точка ... това не е така, ами е така. Тука си в грешка, нещата според мен са така ... че да знам следващия път да не пиша глупости....човек не се ражда научен, нали

А и не се знае това което ТИ напишеш дали няма да се изкоментира от някой друг по същия начин, по който ти коментираш

Айде поне малко с респект към останалите....
AlibiTu написа:Нещо проблем, че е там![]()
Сакс.....обоснови се бате..... ако може точка по точка ... това не е така, ами е така. Тука си в грешка, нещата според мен са така ... че да знам следващия път да не пиша глупости....човек не се ражда научен, нали
А и не се знае това което ТИ напишеш дали няма да се изкоментира от някой друг по същия начин, по който ти коментираш![]()
Айде поне малко с респект към останалите....
извиняваи ако съм те обидил ,не ми е това целта повярваи.а ина4е по темата:
1.според мене 5к са много пари за да си турбинира6 колата
2.зависи колко 6е я надуе6 ка4ва достапове4е от 50коня
3.зашто турбото да е само за болни мозъци?
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
50 коня съм написал абсолютно образно, като едно добро начало при малък бууст .... ест. че може и адски много коне да излезнат след турбиниране, но те са вече пропорционални и на парите...
Ами ако изпозлва всичко ново според мен си излиза толкова пари...а и имаше по-рано теми в които мненията на хората се въртяха около тази сума. За парите неможе да се каже конкретна сума, освен ако не слага афтърмаркет кит. Все пак събирането на компонентите си е въпрос на вкус. Дали ще си с ел. бууст контролер или с нормален, дали ще си с ново турбо или втора ръка, дали ще си с адаптер или цял колектор... и т.н. ... такаче при един може да излезе по-ефтино, при друг по-скъпо. Има доста хора от форума с турбинирани колички, но явно е фирмена тайна и не се споменават суми....което е разбираемо....
Това за болните мозъци го написах в смисъл, че не е за всеки това нещо. Че за да си турбинираш колата трябва да инвестираш пари в нея, които трудно можеш да избиеш. Трябва да се интересуваш как става, кое как функционира, трябва да знаеш в каква магла навлизаш. Човека ако се беше разтърсил малко из архивите щеше да си отговори на въпросите и без да отваря тема....
Няма проблем. Обаче като ти изкоментират така поста и незнаеш къде точно ти е грешката. Аз не си падам по кавгите и по-добре е да се изясним, както и направихме. Все пак всеки си има гледна точка и за това е форума, да си я изкаже.
Респект!
Ами ако изпозлва всичко ново според мен си излиза толкова пари...а и имаше по-рано теми в които мненията на хората се въртяха около тази сума. За парите неможе да се каже конкретна сума, освен ако не слага афтърмаркет кит. Все пак събирането на компонентите си е въпрос на вкус. Дали ще си с ел. бууст контролер или с нормален, дали ще си с ново турбо или втора ръка, дали ще си с адаптер или цял колектор... и т.н. ... такаче при един може да излезе по-ефтино, при друг по-скъпо. Има доста хора от форума с турбинирани колички, но явно е фирмена тайна и не се споменават суми....което е разбираемо....
Това за болните мозъци го написах в смисъл, че не е за всеки това нещо. Че за да си турбинираш колата трябва да инвестираш пари в нея, които трудно можеш да избиеш. Трябва да се интересуваш как става, кое как функционира, трябва да знаеш в каква магла навлизаш. Човека ако се беше разтърсил малко из архивите щеше да си отговори на въпросите и без да отваря тема....
Няма проблем. Обаче като ти изкоментират така поста и незнаеш къде точно ти е грешката. Аз не си падам по кавгите и по-добре е да се изясним, както и направихме. Все пак всеки си има гледна точка и за това е форума, да си я изкаже.
Респект!
Последна промяна AlibiTu на 18 Ное 2006, 22:39, променена общо 1 път
- Capo di tutti
- БРОНЕносецът
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 13.11.2006
AlibiTu написа:Колко струва преблизително да се сложи турбо на такъв мотор?
- Много е относително. Какво ще целиш. Никой неможе да отговори точно с цифра, но от 5000 нагоре ... ама може и доста повече да излезе ...
Колко качва мощността?
- Отнво е много относително. Може с малко, може и с много. Зависи какви пари ще налееш. Но да кажем, че от 150 ще станеш 200.
Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Има и то не малка. Но ако ти е настроен добре мотора, може и да не е чак толкова голяма. Както Корки Бел казва в книгата си, добре настроен мотор може да качи с 10% само разхода.
Има ли разлика в разхода и каква е долу горе?
- Да. Най-оптимистичния вариант е 90% от живота на заводския (Това пак според Корки Бел). Ако живее 100 000 км заводския, турбинирания живее 90 000. Ама тая цифра е адски оптимистична....
И какви предимства и недостатъци има от подобна интервенция?
- Предимствата са, че разполагаш с мощ. Недастатъците са, че ще работиш за колата.
Съвет: Не се занимавай с глупости. По-добре си продай твойта и си купи 325. Така хем ще имаш пак кажи речи 200 коня, хем ще ти гори по-малко от 320 турбинирана. Турбото е само за болни мозъци![]()
А ако мислиш все пак да слагаш, първо прочети статията Турбо Конверсия в тоя раздел (намира се най-горе).... да има много за четене.... и другото което е хубаво да прочетеш е от раздела мултимедия/бмв/../б2/Максимум Бууст от Корки Бел (ама е на английски)
И как предцени,че са над 5000?Щото може момчето да не иска да прави кола за драг а просто малкоповече повер и искам да ти кажа,че може и под 5000да е

И ПОСЛЕДНО КАРАЛ ЛИ СИ КОЛА С ТУРБО


- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Capo di tutti На някой от въпросите ти вече отговорих, сега и на другите.
В момента се занимавам с това. Не претендирам, че знам всичко, даже много малко разбирам, но се опитвам да науча, като чета форуми, книги и си чупя галвата..
Цитирах на момчето, какво пише в книгите, защото немога да кажа от личен опит....
Кола с турбо съм карал, да. Ама то не е важно да си карал, а да притежаваш и ако си си я направил сам....евала! Наиш колко щеше да ми е лесно да си закарам бимата на една фирма, за 3000 евро ми слагат кит с гаранция и сичко и тука съм пича с москвича и ихаааа .. колко ми е бърза колата.... тва не е за мене.... не е ли сам да си го направя .... се едно да пратя жената при комшията да напрай децата
В момента се занимавам с това. Не претендирам, че знам всичко, даже много малко разбирам, но се опитвам да науча, като чета форуми, книги и си чупя галвата..

Кола с турбо съм карал, да. Ама то не е важно да си карал, а да притежаваш и ако си си я направил сам....евала! Наиш колко щеше да ми е лесно да си закарам бимата на една фирма, за 3000 евро ми слагат кит с гаранция и сичко и тука съм пича с москвича и ихаааа .. колко ми е бърза колата.... тва не е за мене.... не е ли сам да си го направя .... се едно да пратя жената при комшията да напрай децата

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
кви проблеми,кви 5 лева ,ве мой
ти си си имаш твойте проблеми,а аз мойте
капиш
иначе е убава 25чката 






С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани