ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- e36monsta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 8.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m52b20 i kawasaki kx250 1999
- Мечтае да кара: 2002 tii
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги,имам проблем с прозорците отварях ги и след 15минути примерно като реша да ги затворя не се затварят(тогава немога да отворя/затворя които и да е прозорец)и след пак някакво време магически
проработват(всички прозорци)Днес отворих задния прозорец малко,за да има въздух и като реших да го затворя не иска(другите 3 прозорци също спряха да работят)колата е36 седан 1992,та общо взето не е единичен проблем а е на всички прозорци проблема и въпроса ми е какво може да прави така?
П.С.Съжалявам за репоста,но в другата тема няма много движение,а сега от 2 дни колата седи с отворен прозорец


П.С.Съжалявам за репоста,но в другата тема няма много движение,а сега от 2 дни колата седи с отворен прозорец

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, веригата ми почна да се обажда... Ходих в магазин и ми казаха 200лв верига+обтегач, това като цена добре ли е и марката има ли значение ? И имам желание да се уча сам да си правя колата, та ще мога ли да я сменя сам или е сравнително трудно и нищо няма да направя ? 

..Bayerische Motoren Werke..


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Освен желание да си я правиш сам инструменти имаш ли, имаш ли някакъв опит, чел ли си поне как става или дори имаш ли идея къде да търсиш информация? С желание се почва, но само желание не стига, пътя е дълъг, а ти къде си?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Mitko9110
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.04.2009
- Местоположение: Хамбург/Бургас
- Кара: E36 328 M52B28
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги купи си джанти стаил 72 р18 но е със много широки гуми 245/40 отпред и отзад
, все още не съм ги сложил, че е малко рано за каране с летни та въпроса ми е ще ми опират ли гумите в подкалниците и при пълно завиване... и какъв най-малък размер гуми мога да им сложа ( предни 8ж задни 8.5ж) ?

- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Mitko9110 написа:Здравейте колеги купи си джанти стаил 72 р18 но е със много широки гуми 245/40 отпред и отзад, все още не съм ги сложил, че е малко рано за каране с летни та въпроса ми е ще ми опират ли гумите в подкалниците и при пълно завиване... и какъв най-малък размер гуми мога да им сложа ( предни 8ж задни 8.5ж) ?
при мен 8J с 225/40 опираха отпред. сложих фланци и вече е ок.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги мотора е 2.5 без ванос и проблемът е следният. Сменях гарнитурата на главата като взех нова и нови болтове. След като я смених, по щеката на маслото се появиха бели петна, на топла кола маркучите са доста твърди, колата си загрява нормално(стрелката е в средата) и не прегрява, нямаше перка на виското и е с тдс-ов радиатор с отделно казанче и снощи преди да я загася от преливника изтече малко антифриз докато работеше колата. Според вас трябва ли да повторя операцията с гарнитурата? (аз съм на 90% сигурен че трябва но искам и вашето мнение) 

- ach_petrov
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.03.2015
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Привет на всички. В близките месеци съм решил да се сдобия с е36 328. Това ще ми е първото БМВ, интересува ме, когато отида на оглед на някоя кола, кои са най-важните неща, които трябва да се уверя че са читави, добре поддържани и като цяло кое трябва да погледна за да си нямам главоболия в бъдеще. Става въпрос за двигател, ходова част и т.н. Козметични забележки не гледам кой знае колко, защото всичко по външният вид на колата ще бъде персонализирано. Става въпрос за е36 328 купе. 

- e36monsta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 8.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m52b20 i kawasaki kx250 1999
- Мечтае да кара: 2002 tii
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
e36monsta написа:Здравейте колеги,имам проблем с прозорците отварях ги и след 15минути примерно като реша да ги затворя не се затварят(тогава немога да отворя/затворя които и да е прозорец)и след пак някакво време магическипроработват(всички прозорци)Днес отворих задния прозорец малко,за да има въздух и като реших да го затворя не иска(другите 3 прозорци също спряха да работят)колата е36 седан 1992,та общо взето не е единичен проблем а е на всички прозорци проблема и въпроса ми е какво може да прави така?
![]()
П.С.Съжалявам за репоста,но в другата тема няма много движение,а сега от 2 дни колата седи с отворен прозорец
Колеги колата е с отворен прозорец вече 5ти ден може ли да кажете от какво е този проблем,че само я мисля

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги след 120 км/ч волана става неудържим на какво се дължи нерегулирана предница или разбити накрайници нещо и също като като натисна спирачки пак почва да си ходи волана?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:Колеги след 120 км/ч волана става неудържим на какво се дължи нерегулирана предница или разбити накрайници нещо и също като като натисна спирачки пак почва да си ходи волана?
Криви гуми и криви дискове.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:Manuel написа:Колеги след 120 км/ч волана става неудържим на какво се дължи нерегулирана предница или разбити накрайници нещо и също като като натисна спирачки пак почва да си ходи волана?
Криви гуми и криви дискове.
Ами за това, че след 120 км става пак така може ли да е от реглажа или някой накрайник ?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:ogata написа:Manuel написа:Колеги след 120 км/ч волана става неудържим на какво се дължи нерегулирана предница или разбити накрайници нещо и също като като натисна спирачки пак почва да си ходи волана?
Криви гуми и криви дискове.
Ами за това, че след 120 км става пак така може ли да е от реглажа или някой накрайник ?
Аз на твое място не бих вдигал повече от 80 при тва положение

Иди си провери гумите първо.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:Manuel написа:ogata написа:Manuel написа:Колеги след 120 км/ч волана става неудържим на какво се дължи нерегулирана предница или разбити накрайници нещо и също като като натисна спирачки пак почва да си ходи волана?
Криви гуми и криви дискове.
Ами за това, че след 120 км става пак така може ли да е от реглажа или някой накрайник ?
Аз на твое място не бих вдигал повече от 80 при тва положение![]()
Иди си провери гумите първо.
Мерси!
- BIRICHKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ис-требител
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
mitaka21 написа:Колеги мотора е 2.5 без ванос и проблемът е следният. Сменях гарнитурата на главата като взех нова и нови болтове. След като я смених, по щеката на маслото се появиха бели петна, на топла кола маркучите са доста твърди, колата си загрява нормално(стрелката е в средата) и не прегрява, нямаше перка на виското и е с тдс-ов радиатор с отделно казанче и снощи преди да я загася от преливника изтече малко антифриз докато работеше колата. Според вас трябва ли да повторя операцията с гарнитурата? (аз съм на 90% сигурен че трябва но искам и вашето мнение)
Каква е била причината за смяната на гарнитурата? И при смяната, главата снимана ли е и проверявана ли е дали е права? Може първоначалният проблем да не е отстранен напълно най-вероятно ще трябва да повториш процедурата.
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги нормално ли е парното да си мини оборотите ?
Смисъл на 32 градуса когато е настроено няма проблем . Без значение от степента на която съм го оставил да духа.
Но слезе ли под 32 градуса и над 20 градуса ,ако не е на мах мени си оборотите ? Нормално ли е това ,че не мога да се сетя преди как беше ... Май преди си духаше на степента на която го оставя ?
И ако не е нормално къде да търся проблема .
Смисъл на 32 градуса когато е настроено няма проблем . Без значение от степента на която съм го оставил да духа.
Но слезе ли под 32 градуса и над 20 градуса ,ако не е на мах мени си оборотите ? Нормално ли е това ,че не мога да се сетя преди как беше ... Май преди си духаше на степента на която го оставя ?
И ако не е нормално къде да търся проблема .


Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани