М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- JayCutler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 18.11.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D
- Мечтае да кара: E36 M3
М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
Здравейте колеги. Като цяло странен проблем ми се получава, да помоля по-компетентните за съвет.
Автомобила е Е36 320и М52Б20.
-СИМПТОМИ:
1.При студено време под -5 гаснее преди да е загряла, мудна, придърпва.
2.Като цяло преди да е загряла е една мудна придърпва... усеща, се че не върви както трябва.
3.Като е загряла няма го това прекъсване, но някак я усещам мудна (може и да е субективно не съм сигурен.)
-ДО ТУК НАПРАВИХ:
Две диагностики в БОШ никакви грешки не е записала.
Проверени са свещи/бобини/лули, сменен е датчик колянов вал.
Според момчетата от Бош, по измервания данни и каквото тестваха автомобила е изряден.
Според тях възможен проблем е конденз по системата за картерни газове.
Аз си мисля, че дебитомера ми прави мизерии, но според тях няма данни да е това.
Благодаря, предварително на отзовалите се
Автомобила е Е36 320и М52Б20.
-СИМПТОМИ:
1.При студено време под -5 гаснее преди да е загряла, мудна, придърпва.
2.Като цяло преди да е загряла е една мудна придърпва... усеща, се че не върви както трябва.
3.Като е загряла няма го това прекъсване, но някак я усещам мудна (може и да е субективно не съм сигурен.)
-ДО ТУК НАПРАВИХ:
Две диагностики в БОШ никакви грешки не е записала.
Проверени са свещи/бобини/лули, сменен е датчик колянов вал.
Според момчетата от Бош, по измервания данни и каквото тестваха автомобила е изряден.
Според тях възможен проблем е конденз по системата за картерни газове.
Аз си мисля, че дебитомера ми прави мизерии, но според тях няма данни да е това.
Благодаря, предварително на отзовалите се

- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
А температурния датчик на главата-проверен ли е???
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
marto7067 написа:А температурния датчик на главата-проверен ли е???
Понякога не излиза при диагностика....Сложи друг за проба...
- JayCutler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 18.11.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
iliew написа:marto7067 написа:А температурния датчик на главата-проверен ли е???
Понякога не излиза при диагностика....Сложи друг за проба...
Ами не мисля, това не е проверено. Определено го нямаше, като грешка.
Къде се намира това? Аз мога ли да си го сменя, защото няма от къде да взема за проба. Ако не е много скъп направо ще го купя да си го сменя, като мисля да сменя и клапан на картерни газове, не вярвам това да ми е излишно?!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
JayCutler написа:iliew написа:marto7067 написа:А температурния датчик на главата-проверен ли е???
Понякога не излиза при диагностика....Сложи друг за проба...
Ами не мисля, това не е проверено. Определено го нямаше, като грешка.
Къде се намира това? Аз мога ли да си го сменя, защото няма от къде да взема за проба. Ако не е много скъп направо ще го купя да си го сменя, като мисля да сменя и клапан на картерни газове, не вярвам това да ми е излишно?!
Колега, за състоянието на този датчик се разбира от живите данни. Наскоро на една кола отчиташе +194гр, колегата го смени и проблемите изчезнаха. По отношение на картерната вентилация, думата "конденз" не е подходяща, понякога има отлагания, които запушват маркуча към картера, но основният проблем на системата обикновено е дефектиране на клапана- перфорира се мембраната му. Но дали е проблематична, може да се разбере и преди да се смени.

- JayCutler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 18.11.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
Не съм много на ясно, колега, за това питам тук.
Бях на няколко майстора, на две диагностики и всички казват автомобила е наред...
Хората ми казаха, че се получавал конденз при много студено време сутрин, за това така и го написах.
Според тях, когато е много студено по системата се образува конденз, който следователно замръзва и за това прави мизерии студена, а след като стопли нещата се оправят.
Споделиха ми, че около големите студове в началото на Януари масово автомобили с подобни проблеми са ги посетили, даже човека каза при Фолксвагените директно им избивало масло от щеките...
Бях на няколко майстора, на две диагностики и всички казват автомобила е наред...
Хората ми казаха, че се получавал конденз при много студено време сутрин, за това така и го написах.
Според тях, когато е много студено по системата се образува конденз, който следователно замръзва и за това прави мизерии студена, а след като стопли нещата се оправят.
Споделиха ми, че около големите студове в началото на Януари масово автомобили с подобни проблеми са ги посетили, даже човека каза при Фолксвагените директно им избивало масло от щеките...
- ЦецоДоктора
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.08.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 328ца
- Мечтае да кара: 320ка
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
Това за фолксвагените мога да го потвърдя, и аз бях свидетел на скоро
А за проблема с бмв-то имам абсолютно същия. При мен обаче си излиза на диагностика, температура -71 градуса лятото
Не съм се занимавал да го сменя все още така, че не мога да кажа дали ще се оправи.
Пс. При мен мн приятно пропушва черно като се смаже до долу в движение след 5000 оборота



Пс. При мен мн приятно пропушва черно като се смаже до долу в движение след 5000 оборота

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
ЦецоДоктора написа:Това за фолксвагените мога да го потвърдя, и аз бях свидетел на скороА за проблема с бмв-то имам абсолютно същия. При мен обаче си излиза на диагностика, температура -71 градуса лятото
![]()
Не съм се занимавал да го сменя все още така, че не мога да кажа дали ще се оправи.
Пс. При мен мн приятно пропушва черно като се смаже до долу в движение след 5000 оборота
И защо не си сменяваш датчика, като е видяно че има проблем?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
Няма как запушване на вентилацията да накара двигателя да е муден студен, по скоро това което ще настъпи е или да избие щеката на маслото(добрия вариант) или да се отприщи от някой семеринг сериозе теч.
По скоро пробвай с друг дебитомер(за проба). Масово се правят тестове на дебитомерите на празен ход, а той прави проблема в движение под товар, ама това иди го обяснявай на гумените глави по серивизите.
Също виж за пропуски на въздух след дебитомера- гофрето, уплътнения на колектора или скъсан вакум под колектора включително маркучите за вентилация на картера/резервоара. Вземи си един обезмаслител за спирачки и пръскай около изброените неща докато работи- ако за момент оборотите скочат имаш неплътност.
По скоро пробвай с друг дебитомер(за проба). Масово се правят тестове на дебитомерите на празен ход, а той прави проблема в движение под товар, ама това иди го обяснявай на гумените глави по серивизите.
Също виж за пропуски на въздух след дебитомера- гофрето, уплътнения на колектора или скъсан вакум под колектора включително маркучите за вентилация на картера/резервоара. Вземи си един обезмаслител за спирачки и пръскай около изброените неща докато работи- ако за момент оборотите скочат имаш неплътност.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
Варианта дебитомер е възможен, или пък температурен сензор в колекторите...... но аз мога да ти кажа при мен как беше.....
Имах същия проблем на студено придърпваше при подаване на газ и беше малко мудна. Грешки нямаше, гледал съм всички с реални стойности в реално време, сменях дебитомери за проби, оригинално ново гофре от БМВ, всичк темп сензори и т.н. са в норма и проблема си оставаше.
В крайна сметка реших, че е от дюзите, сипах 100 октана на ОМВ и нещата се подобриха значително. После си взех едни дюзи втора ръка и проблема изчезна на 80%, накрая дойдох в Германия, почнах да зареждам от тукашния бензин и о чудо и помен от проблема вече нямаше
Та съвета ми е да пробваш първо да сипеш 100 октана на ОМВ някъде, ама не за 10лв, ами поне половин резервоар примерно и като го изгориш да сипеш пак и да си сигурен, че вече си изцяло на 100 октана и може да видиш как ще е. Това ти е най-евтината възможна проба, която може да направиш
Явно М52 е доста чувствителен на тема бензин (и особено на тема български бензин)........ аз затва си го карам и на газ моето де, че там поне проблеми няма
Имах същия проблем на студено придърпваше при подаване на газ и беше малко мудна. Грешки нямаше, гледал съм всички с реални стойности в реално време, сменях дебитомери за проби, оригинално ново гофре от БМВ, всичк темп сензори и т.н. са в норма и проблема си оставаше.
В крайна сметка реших, че е от дюзите, сипах 100 октана на ОМВ и нещата се подобриха значително. После си взех едни дюзи втора ръка и проблема изчезна на 80%, накрая дойдох в Германия, почнах да зареждам от тукашния бензин и о чудо и помен от проблема вече нямаше

Та съвета ми е да пробваш първо да сипеш 100 октана на ОМВ някъде, ама не за 10лв, ами поне половин резервоар примерно и като го изгориш да сипеш пак и да си сигурен, че вече си изцяло на 100 октана и може да видиш как ще е. Това ти е най-евтината възможна проба, която може да направиш

Явно М52 е доста чувствителен на тема бензин (и особено на тема български бензин)........ аз затва си го карам и на газ моето де, че там поне проблеми няма

- ЦецоДоктора
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.08.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 328ца
- Мечтае да кара: 320ка
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
k-hristov написа:ЦецоДоктора написа:Това за фолксвагените мога да го потвърдя, и аз бях свидетел на скороА за проблема с бмв-то имам абсолютно същия. При мен обаче си излиза на диагностика, температура -71 градуса лятото
![]()
Не съм се занимавал да го сменя все още така, че не мога да кажа дали ще се оправи.
Пс. При мен мн приятно пропушва черно като се смаже до долу в движение след 5000 оборота
И защо не си сменяваш датчика, като е видяно че има проблем?
Да не вземе да върви по-малко

BiTurbo написа:Варианта дебитомер е възможен, или пък температурен сензор в колекторите...... но аз мога да ти кажа при мен как беше.....
Имах същия проблем на студено придърпваше при подаване на газ и беше малко мудна. Грешки нямаше, гледал съм всички с реални стойности в реално време, сменях дебитомери за проби, оригинално ново гофре от БМВ, всичк темп сензори и т.н. са в норма и проблема си оставаше.
В крайна сметка реших, че е от дюзите, сипах 100 октана на ОМВ и нещата се подобриха значително. После си взех едни дюзи втора ръка и проблема изчезна на 80%, накрая дойдох в Германия, почнах да зареждам от тукашния бензин и о чудо и помен от проблема вече нямаше
Та съвета ми е да пробваш първо да сипеш 100 октана на ОМВ някъде, ама не за 10лв, ами поне половин резервоар примерно и като го изгориш да сипеш пак и да си сигурен, че вече си изцяло на 100 октана и може да видиш как ще е. Това ти е най-евтината възможна проба, която може да направиш
Явно М52 е доста чувствителен на тема бензин (и особено на тема български бензин)........ аз затва си го карам и на газ моето де, че там поне проблеми няма
Аз моя лично откакто го имам ( 1 година ) освен 98 и 100 октана ( и газ


- JayCutler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 18.11.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
maxpower написа:Няма как запушване на вентилацията да накара двигателя да е муден студен, по скоро това което ще настъпи е или да избие щеката на маслото(добрия вариант) или да се отприщи от някой семеринг сериозе теч.
По скоро пробвай с друг дебитомер(за проба). Масово се правят тестове на дебитомерите на празен ход, а той прави проблема в движение под товар, ама това иди го обяснявай на гумените глави по серивизите.
Също виж за пропуски на въздух след дебитомера- гофрето, уплътнения на колектора или скъсан вакум под колектора включително маркучите за вентилация на картера/резервоара. Вземи си един обезмаслител за спирачки и пръскай около изброените неща докато работи- ако за момент оборотите скочат имаш неплътност.
Проверявана е за допълнително засмукване на въздух, няма проблем не смуче от никъде, това забравих да го кажа в началото на темата.
Все пак купих клапан за картерните газове с прилежащите маркучи, имам индикации определено, че и той е за смяна.
След, като направя това и ако няма подобрение определено ще търся дебитомер за тест.
BiTurbo написа:Варианта дебитомер е възможен, или пък температурен сензор в колекторите...... но аз мога да ти кажа при мен как беше.....
Имах същия проблем на студено придърпваше при подаване на газ и беше малко мудна. Грешки нямаше, гледал съм всички с реални стойности в реално време, сменях дебитомери за проби, оригинално ново гофре от БМВ, всичк темп сензори и т.н. са в норма и проблема си оставаше.
В крайна сметка реших, че е от дюзите, сипах 100 октана на ОМВ и нещата се подобриха значително. После си взех едни дюзи втора ръка и проблема изчезна на 80%, накрая дойдох в Германия, почнах да зареждам от тукашния бензин и о чудо и помен от проблема вече нямаше
Та съвета ми е да пробваш първо да сипеш 100 октана на ОМВ някъде, ама не за 10лв, ами поне половин резервоар примерно и като го изгориш да сипеш пак и да си сигурен, че вече си изцяло на 100 октана и може да видиш как ще е. Това ти е най-евтината възможна проба, която може да направиш
Явно М52 е доста чувствителен на тема бензин (и особено на тема български бензин)........ аз затва си го карам и на газ моето де, че там поне проблеми няма
Зареждам само 96 екстра глупостите на Петрол. Мисля превантивно да изразходя и един флакон от Редекс май беше за чистене на дюзи/горивна система.
- ЦецоДоктора
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.08.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 328ца
- Мечтае да кара: 320ка
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
Недей ползва такива добавки... Само главоболия могат да ти докарат на главата. По-добре си купи ваничка за 20-30лв и си ги изчисти или плати на някой отколкото тея добавки 

- JayCutler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 18.11.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
??? Вярно ли? Това може ли да ми навреди, ако го ползвам както е в инструкция?
Аз си мислех, че ако има ефект някакъв то ще е по скоро положителен..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз си мислех, че ако има ефект някакъв то ще е по скоро положителен..
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ЦецоДоктора
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.08.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 328ца
- Мечтае да кара: 320ка
Re: М52Б20 в студено време прекъсва/мудна - мнения?
Знам за един пич дето си сипа такова нещо и му разложи всичките мизерии, който са били в резервоара и почнаха да запушват инжекторите
Малко на риск е, ако ти е чист резервоара може да нямаш проблеми, ама на наще коли дето не се знае кой и какво е слагал...
Сподели как върви развитието с проблема, че съм чувал, че това нещо може да е от неправилно зацепени валове и кофти ванос, може и от датчика
лудница... 




19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани