Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 28 Яну 2015, 9:03

Делян написа:И сигурно има защо ;) Получаваш толкова, за колкото плащаш.
Никой не съжалява потребителите и не решава да прави подаръци от добра воля.

Сега ако успееш да обясниш защо тук същата кола е 70000лв., може би ще разбереш, че нещо куца в логиката ти. ;)
Ако не да ти обясня аз - данъци, мита, акцизи и такси...
Явно не знаеш, но и цените на BMW в Щатите са доста по-различни от тези в Европа.

M-coupe написа:Ако наистина е толкова не знам как Мерцедес Ауди и БМВ успяват постоянно да са с най-много продажби в САЩ :dunno: :?:

Няма "ако" - такива са цените.
Ето ти LINK за справка.

Отделно от това, малко се съмнявам, че BMW, Audi и Mercedes продават повече от американските си конкуренти, точно в САЩ. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 28 Яну 2015, 9:44

Fear написа:Сега ако успееш да обясниш защо тук същата кола е 70000лв., може би ще разбереш, че нещо куца в логиката ти. ;)
Ако не да ти обясня аз - данъци, мита, акцизи и такси...
Явно не знаеш, но и цените на BMW в Щатите са доста по-различни от тези в Европа.


Благодаря ти за разяснението колега, не беше нужно, понеже съвсем нямах предвид разликата в цената в Щатите и тук, но ти благодаря, че вложи усилия :yes:

Ще ти върна жеста ;)

1. Мустанга струва $40к, защото производствената му стойност е $35к(примерно). Т.е. в него има вложени инженерни разработки, материали, труд, тестове и др. за точно толкова пари. По същата причина, цената на БМВ ///М е друга.

2. Ако им е струвал въпросните $35к и можеха да го продават успешно за $90к, а не за 40, то със сигурност щяха да направят.

3. Не е пазарен конкурент на БМВ ///М, понеже е различен автомобил, с различна таргет група.


Това, което предлага за цената си е супер, но е доста наивно да се твърди, че едва ли не е по-добро от това за 150к, само че е два пъти по-евтино :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 28 Яну 2015, 10:02

Значи си на мнение, че "такса емблема" не съществува и BMW си продават автомобилите с минимална печалба, за да са доволни феновете? :mhihi:
Aми добре, ама то и Дядо Коледа не съществува, да знаеш. :)

И ако наистина смяташ така, как ще обясниш факта, че един и същ модел и модификация на BMW в Европа е на една цена, а в Щатите - на съвсем друга?
Тези за САЩ са по-нискокачествени и с по-ниска производствена стойност ли? ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 28 Яну 2015, 10:18

Естествено, че не работят на минимална надценка, а на максимална, на каквато биха продавали успешно :)
Разликата е, че БМВ могат да си позволят по-голяма такава, предвид реномето, което са създали през годините.
Но все пак надценките не са главоломни. Не мисля, че на една М4-ка себестойността и е колко на Мустанга, а останалото е "такса емблема" ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 28 Яну 2015, 10:23

Със сигурност производствената стойност на М4 е по-висока, но колегите вече го казаха.
Цената е двойна спрямо Мustang-a. Е, колкото и повече кола да е М4 от Mustang, определено не е два пъти повече. ;)
Иначе проверих цените на М3 - в Щатите е базовата цена е 62000 долара, а в Германия - 72000 евро.
Не е като да няма разлика, при това сериозна. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Boyadjiev » 28 Яну 2015, 11:07

Загледах се какво има тоя Мустанг, от линка на колегата по-горе и мога да кажа, че съм впечатлен! Колата е чисто за хора на които им се кара - имаш избор от 4 дифа! 3 LSD и един торсен - по-къси и по-дълги. Еми сори, ама БМВ нямаха LSD на всички модели, камо ли избор на предавателни числа с последните модели... По-скоро конкуренция на тоя Мустанг ми се вижда м235и, което пак е така насочено - към хора на които им се кара. Но пък като големина са брутално различни...
Бях фен на Мустанга, сега наистина през годините, бих изброил готините коли за каране, нещо като в тоя стил: м3 е36, м3 е46, м5 е39, м3 е92, Мустанг?!?!?!?!
Последна промяна Boyadjiev на 28 Яну 2015, 12:23, променена общо 1 път
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от host » 28 Яну 2015, 12:01

Колегата горе друго искаше да каже... в единия случай плащаш повече за "завършеност"... "инженерно предимство"... да това до 2010 си беше силно изразено... взимаш БМВ, АУДИ, МЕРЦ ... и оууу колко е изтънчено всичко каква разлика от НЕБЕТО до ЗЕМЯТА има с Шеви и Форд... ама лошото е че цената на Форд и Шеви 2015 е същата като преди... ама вече разликата не е като преди. Пак има ... ама не е тая фрапантна дупка между премиум автомобилите в перформанс класа и нормалните САЩ производители. Наваксват си хората, постепенно, без скокове ... за мен съсем правилно. И интериорите, и технически почват все повече да се пречупват.

И аз считам че като си платиш за М4 получаваш това за което плащаш. Само като види човек концепцията за олекотяване - не казвам колко е ефективна или да я сравнявам с алумин-стомана шасито на 911 - и разбираш, че си плащаш защото някой е седнал, мислил, тествал нещо което при другия го нямаш. Плащаш си и за реномето... но все пак не искаш ли БМВ защото е БМВ.

В смисъл, ако пазаруваме по перформанс стандарт... естествено взимаш най-оглозгана платформа с най-твърдо шаси(на сукане) и възможно най-мощна ... и после набиваш пари да я направиш както ТИ решиш че трябва. Ама това не е защото искаш БМВ или ФОРД а защото имаш ДРУГА ЦЕЛ за даден резултат.

А колкото повече и по-евтини конкуренти... с много добри динамични и чисто крайно клиентски характеристики има... толкова по-добре. Това вдига нивото, натиска всеки голям играч да покаже нещо ново, нещо по-добро.

Аз така ги виждам нещата, не твърдя да съм 100% прав.
Последна промяна host на 28 Яну 2015, 12:49, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 28 Яну 2015, 12:31

Напълно съм съгласен, особено за конкуренцията.
Получаваш наистина нещо по-добро от всяка гледна точка за парите си - инженеринг, материали, качество, удобство, екстри, каквото се сетиш.
В този ред на мисли, да - някой фен на марката, ако е решил да похарчи 100К евро за М3/4, то той едва ли ще си вземе Mustang или нещо друго. Иска BMW, защото е BMW.

Аз например бих избрал Corvette Z06, че и пари ще ми останат. :D
Нищо, че баварците са ми на сърце, просто за мен в този случай Z06-цата ще ми даде повече от това, което би ми дало М4 по моите стандарти.
Трети човек пък би се спрял на GT-R, защото му допада повече.
Разни хора, разни идеали. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от M-coupe » 28 Яну 2015, 12:53

host написа:

Напълно съм съгласен с това за по-голямата конкуренция. Все пак ако не са конкурентоспособни ще фалират, а това никой не го иска :ok:
А какво мислите за този тунинг пакет на новото М3 ( за 5к лв = 140к.с и 150нм). Според мен доста рядко ще се вижда стокова М3-ка вече с тези турбо двигатели :mhihi:
http://bmwpower-bg.net/news/view/id/1007
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от TNT » 28 Яну 2015, 16:15

Fear написа:Аз например бих избрал Corvette Z06, че и пари ще ми останат. :D

:yes: :yes: :yes:

Никой не си купува М3/М4, щото кожата вътре е по-качествена :mhihi: Ако нямаш пари за М3/М4, тогава е мустанг. Ако нямаш пари за порше/ферари, тогава е корвета :mhihi: Аз така го виждам.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alexi » 28 Яну 2015, 16:24

M-coupe написа:
А какво мислите за този тунинг пакет на новото М3 ( за 5к лв = 140к.с и 150нм). Според мен доста рядко ще се вижда стокова М3-ка вече с тези турбо двигатели :mhihi:
http://bmwpower-bg.net/news/view/id/1007


не знам дали е радостно .. ще видим колко ще кара мотора сток първо :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 28 Яну 2015, 22:03

Не е ли крайно време да вкараме в тая тема и BG-UK-USA боеца :ok:
LS3 6.2 V8 с 450кс на 1150кг и 0-200 км/ч за 9,7 сек на 88к евро и
LS7 7.0 V8 с 610кс на 1150кг 0-200км/ч за 8,5 сек за .... 100-130к евро .
И за двата модела - Pushrod double-wishbone окачване, 378мм/362мм предни дискове със 6 бутални апарати,
карбон навсякъде , ФИА хомологирана носеща конструкция (ако така се превежда спейсфрейм).
Като гледам конструкцията се очертава доста агресивен трак-суперкар :driving:


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от M-coupe » 28 Яну 2015, 22:39

acho.rs написа:Не е ли крайно време да вкараме в тая тема и BG-UK-USA боеца :ok:
LS3 6.2 V8 с 450кс на 1150кг и 0-200 км/ч за 9,7 сек на 88к евро и
LS7 7.0 V8 с 610кс на 1150кг 0-200км/ч за 8,5 сек за .... 100-130к евро .
И за двата модела - Pushrod double-wishbone окачване, 378мм/362мм предни дискове със 6 бутални апарати,
карбон навсякъде , ФИА хомологирана носеща конструкция (ако така се превежда спейсфрейм).
Като гледам конструкцията се очертава доста агресивен трак-суперкар :driving:


Изображение

Споменаха, че на Серес не се е справила много добре май :dunno:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 28 Яну 2015, 22:47

M-coupe написа:Споменаха, че на Серес не се е справила много добре май :dunno:


Нищо не са споменали, само сА хилят като ги питаш за времената :mhihi:

Някой има ли идея какво окачване са избрали за машината? Спирачките са AP Racing, ама окачването... :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 28 Яну 2015, 23:12

Nickelback написа:
M-coupe написа:Споменаха, че на Серес не се е справила много добре май :dunno:


Нищо не са споменали, само сА хилят като ги питаш за времената :mhihi:

Някой има ли идея какво окачване са избрали за машината? Спирачките са AP Racing, ама окачването... :dunno:

Щото тия дето се хилят като идат в ГТ4 ще ги попилеят :bowdown:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook