Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
Re: Американските VS Европейските спортисти
Делян написа:И сигурно има защоПолучаваш толкова, за колкото плащаш.
Никой не съжалява потребителите и не решава да прави подаръци от добра воля.
Сега ако успееш да обясниш защо тук същата кола е 70000лв., може би ще разбереш, че нещо куца в логиката ти.

Ако не да ти обясня аз - данъци, мита, акцизи и такси...
Явно не знаеш, но и цените на BMW в Щатите са доста по-различни от тези в Европа.
M-coupe написа:Ако наистина е толкова не знам как Мерцедес Ауди и БМВ успяват постоянно да са с най-много продажби в САЩ![]()
Няма "ако" - такива са цените.
Ето ти LINK за справка.
Отделно от това, малко се съмнявам, че BMW, Audi и Mercedes продават повече от американските си конкуренти, точно в САЩ.

Re: Американските VS Европейските спортисти
Fear написа:Сега ако успееш да обясниш защо тук същата кола е 70000лв., може би ще разбереш, че нещо куца в логиката ти.
Ако не да ти обясня аз - данъци, мита, акцизи и такси...
Явно не знаеш, но и цените на BMW в Щатите са доста по-различни от тези в Европа.
Благодаря ти за разяснението колега, не беше нужно, понеже съвсем нямах предвид разликата в цената в Щатите и тук, но ти благодаря, че вложи усилия

Ще ти върна жеста

1. Мустанга струва $40к, защото производствената му стойност е $35к(примерно). Т.е. в него има вложени инженерни разработки, материали, труд, тестове и др. за точно толкова пари. По същата причина, цената на БМВ ///М е друга.
2. Ако им е струвал въпросните $35к и можеха да го продават успешно за $90к, а не за 40, то със сигурност щяха да направят.
3. Не е пазарен конкурент на БМВ ///М, понеже е различен автомобил, с различна таргет група.
Това, което предлага за цената си е супер, но е доста наивно да се твърди, че едва ли не е по-добро от това за 150к, само че е два пъти по-евтино

Re: Американските VS Европейските спортисти
Значи си на мнение, че "такса емблема" не съществува и BMW си продават автомобилите с минимална печалба, за да са доволни феновете?
Aми добре, ама то и Дядо Коледа не съществува, да знаеш.
И ако наистина смяташ така, как ще обясниш факта, че един и същ модел и модификация на BMW в Европа е на една цена, а в Щатите - на съвсем друга?
Тези за САЩ са по-нискокачествени и с по-ниска производствена стойност ли?

Aми добре, ама то и Дядо Коледа не съществува, да знаеш.

И ако наистина смяташ така, как ще обясниш факта, че един и същ модел и модификация на BMW в Европа е на една цена, а в Щатите - на съвсем друга?
Тези за САЩ са по-нискокачествени и с по-ниска производствена стойност ли?

Re: Американските VS Европейските спортисти
Естествено, че не работят на минимална надценка, а на максимална, на каквато биха продавали успешно
Разликата е, че БМВ могат да си позволят по-голяма такава, предвид реномето, което са създали през годините.
Но все пак надценките не са главоломни. Не мисля, че на една М4-ка себестойността и е колко на Мустанга, а останалото е "такса емблема"

Разликата е, че БМВ могат да си позволят по-голяма такава, предвид реномето, което са създали през годините.
Но все пак надценките не са главоломни. Не мисля, че на една М4-ка себестойността и е колко на Мустанга, а останалото е "такса емблема"

Re: Американските VS Европейските спортисти
Със сигурност производствената стойност на М4 е по-висока, но колегите вече го казаха.
Цената е двойна спрямо Мustang-a. Е, колкото и повече кола да е М4 от Mustang, определено не е два пъти повече.
Иначе проверих цените на М3 - в Щатите е базовата цена е 62000 долара, а в Германия - 72000 евро.
Не е като да няма разлика, при това сериозна.
Цената е двойна спрямо Мustang-a. Е, колкото и повече кола да е М4 от Mustang, определено не е два пъти повече.

Иначе проверих цените на М3 - в Щатите е базовата цена е 62000 долара, а в Германия - 72000 евро.
Не е като да няма разлика, при това сериозна.

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Загледах се какво има тоя Мустанг, от линка на колегата по-горе и мога да кажа, че съм впечатлен! Колата е чисто за хора на които им се кара - имаш избор от 4 дифа! 3 LSD и един торсен - по-къси и по-дълги. Еми сори, ама БМВ нямаха LSD на всички модели, камо ли избор на предавателни числа с последните модели... По-скоро конкуренция на тоя Мустанг ми се вижда м235и, което пак е така насочено - към хора на които им се кара. Но пък като големина са брутално различни...
Бях фен на Мустанга, сега наистина през годините, бих изброил готините коли за каране, нещо като в тоя стил: м3 е36, м3 е46, м5 е39, м3 е92, Мустанг?!?!?!?!
Бях фен на Мустанга, сега наистина през годините, бих изброил готините коли за каране, нещо като в тоя стил: м3 е36, м3 е46, м5 е39, м3 е92, Мустанг?!?!?!?!
Последна промяна Boyadjiev на 28 Яну 2015, 12:23, променена общо 1 път



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Американските VS Европейските спортисти
Колегата горе друго искаше да каже... в единия случай плащаш повече за "завършеност"... "инженерно предимство"... да това до 2010 си беше силно изразено... взимаш БМВ, АУДИ, МЕРЦ ... и оууу колко е изтънчено всичко каква разлика от НЕБЕТО до ЗЕМЯТА има с Шеви и Форд... ама лошото е че цената на Форд и Шеви 2015 е същата като преди... ама вече разликата не е като преди. Пак има ... ама не е тая фрапантна дупка между премиум автомобилите в перформанс класа и нормалните САЩ производители. Наваксват си хората, постепенно, без скокове ... за мен съсем правилно. И интериорите, и технически почват все повече да се пречупват.
И аз считам че като си платиш за М4 получаваш това за което плащаш. Само като види човек концепцията за олекотяване - не казвам колко е ефективна или да я сравнявам с алумин-стомана шасито на 911 - и разбираш, че си плащаш защото някой е седнал, мислил, тествал нещо което при другия го нямаш. Плащаш си и за реномето... но все пак не искаш ли БМВ защото е БМВ.
В смисъл, ако пазаруваме по перформанс стандарт... естествено взимаш най-оглозгана платформа с най-твърдо шаси(на сукане) и възможно най-мощна ... и после набиваш пари да я направиш както ТИ решиш че трябва. Ама това не е защото искаш БМВ или ФОРД а защото имаш ДРУГА ЦЕЛ за даден резултат.
А колкото повече и по-евтини конкуренти... с много добри динамични и чисто крайно клиентски характеристики има... толкова по-добре. Това вдига нивото, натиска всеки голям играч да покаже нещо ново, нещо по-добро.
Аз така ги виждам нещата, не твърдя да съм 100% прав.
И аз считам че като си платиш за М4 получаваш това за което плащаш. Само като види човек концепцията за олекотяване - не казвам колко е ефективна или да я сравнявам с алумин-стомана шасито на 911 - и разбираш, че си плащаш защото някой е седнал, мислил, тествал нещо което при другия го нямаш. Плащаш си и за реномето... но все пак не искаш ли БМВ защото е БМВ.
В смисъл, ако пазаруваме по перформанс стандарт... естествено взимаш най-оглозгана платформа с най-твърдо шаси(на сукане) и възможно най-мощна ... и после набиваш пари да я направиш както ТИ решиш че трябва. Ама това не е защото искаш БМВ или ФОРД а защото имаш ДРУГА ЦЕЛ за даден резултат.
А колкото повече и по-евтини конкуренти... с много добри динамични и чисто крайно клиентски характеристики има... толкова по-добре. Това вдига нивото, натиска всеки голям играч да покаже нещо ново, нещо по-добро.
Аз така ги виждам нещата, не твърдя да съм 100% прав.
Последна промяна host на 28 Яну 2015, 12:49, променена общо 2 пъти
Re: Американските VS Европейските спортисти
Напълно съм съгласен, особено за конкуренцията.
Получаваш наистина нещо по-добро от всяка гледна точка за парите си - инженеринг, материали, качество, удобство, екстри, каквото се сетиш.
В този ред на мисли, да - някой фен на марката, ако е решил да похарчи 100К евро за М3/4, то той едва ли ще си вземе Mustang или нещо друго. Иска BMW, защото е BMW.
Аз например бих избрал Corvette Z06, че и пари ще ми останат.
Нищо, че баварците са ми на сърце, просто за мен в този случай Z06-цата ще ми даде повече от това, което би ми дало М4 по моите стандарти.
Трети човек пък би се спрял на GT-R, защото му допада повече.
Разни хора, разни идеали.
Получаваш наистина нещо по-добро от всяка гледна точка за парите си - инженеринг, материали, качество, удобство, екстри, каквото се сетиш.
В този ред на мисли, да - някой фен на марката, ако е решил да похарчи 100К евро за М3/4, то той едва ли ще си вземе Mustang или нещо друго. Иска BMW, защото е BMW.
Аз например бих избрал Corvette Z06, че и пари ще ми останат.

Нищо, че баварците са ми на сърце, просто за мен в този случай Z06-цата ще ми даде повече от това, което би ми дало М4 по моите стандарти.
Трети човек пък би се спрял на GT-R, защото му допада повече.
Разни хора, разни идеали.

Re: Американските VS Европейските спортисти
host написа:
Напълно съм съгласен с това за по-голямата конкуренция. Все пак ако не са конкурентоспособни ще фалират, а това никой не го иска

А какво мислите за този тунинг пакет на новото М3 ( за 5к лв = 140к.с и 150нм). Според мен доста рядко ще се вижда стокова М3-ка вече с тези турбо двигатели

http://bmwpower-bg.net/news/view/id/1007
..Bayerische Motoren Werke..


- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Американските VS Европейските спортисти
Fear написа:Аз например бих избрал Corvette Z06, че и пари ще ми останат.![]()



Никой не си купува М3/М4, щото кожата вътре е по-качествена



- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Американските VS Европейските спортисти
M-coupe написа:
А какво мислите за този тунинг пакет на новото М3 ( за 5к лв = 140к.с и 150нм). Според мен доста рядко ще се вижда стокова М3-ка вече с тези турбо двигатели![]()
http://bmwpower-bg.net/news/view/id/1007
не знам дали е радостно .. ще видим колко ще кара мотора сток първо

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Не е ли крайно време да вкараме в тая тема и BG-UK-USA боеца
LS3 6.2 V8 с 450кс на 1150кг и 0-200 км/ч за 9,7 сек на 88к евро и
LS7 7.0 V8 с 610кс на 1150кг 0-200км/ч за 8,5 сек за .... 100-130к евро .
И за двата модела - Pushrod double-wishbone окачване, 378мм/362мм предни дискове със 6 бутални апарати,
карбон навсякъде , ФИА хомологирана носеща конструкция (ако така се превежда спейсфрейм).
Като гледам конструкцията се очертава доста агресивен трак-суперкар


LS3 6.2 V8 с 450кс на 1150кг и 0-200 км/ч за 9,7 сек на 88к евро и
LS7 7.0 V8 с 610кс на 1150кг 0-200км/ч за 8,5 сек за .... 100-130к евро .
И за двата модела - Pushrod double-wishbone окачване, 378мм/362мм предни дискове със 6 бутални апарати,
карбон навсякъде , ФИА хомологирана носеща конструкция (ако така се превежда спейсфрейм).
Като гледам конструкцията се очертава доста агресивен трак-суперкар


Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Не е ли крайно време да вкараме в тая тема и BG-UK-USA боеца![]()
LS3 6.2 V8 с 450кс на 1150кг и 0-200 км/ч за 9,7 сек на 88к евро и
LS7 7.0 V8 с 610кс на 1150кг 0-200км/ч за 8,5 сек за .... 100-130к евро .
И за двата модела - Pushrod double-wishbone окачване, 378мм/362мм предни дискове със 6 бутални апарати,
карбон навсякъде , ФИА хомологирана носеща конструкция (ако така се превежда спейсфрейм).
Като гледам конструкцията се очертава доста агресивен трак-суперкар![]()
Споменаха, че на Серес не се е справила много добре май

..Bayerische Motoren Werke..


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
M-coupe написа:Споменаха, че на Серес не се е справила много добре май
Нищо не са споменали, само сА хилят като ги питаш за времената

Някой има ли идея какво окачване са избрали за машината? Спирачките са AP Racing, ама окачването...

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Nickelback написа:M-coupe написа:Споменаха, че на Серес не се е справила много добре май
Нищо не са споменали, само сА хилят като ги питаш за времената![]()
Някой има ли идея какво окачване са избрали за машината? Спирачките са AP Racing, ама окачването...
Щото тия дето се хилят като идат в ГТ4 ще ги попилеят

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани