Хидротрансформатор (торк)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Хидротрансформатор (торк)
купих го по модела на колегата Taruno от завода на ЗФ в Биелефелд Германия. Но, процедурата вече е доста сложна - трябва ти човек който говори немски, човек който да занесе стария ти в завода и да вземе новия, фирма през която да преведеш парите тъй като ВЕЧЕ не приемат пари в брой, много телефонни разговори с човека от завода който урежда покупката във връзка с диктуване на парт номерата по торка....
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Хидротрансформатор (торк)
Обяснявах аз , че филма е сложен
, за това рекро или издирване по представителства ма ЗФ полша, или Италия за рециклиран с твоя номер.

- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: Хидротрансформатор (торк)
Някой виждал ли е този принцип за смяна на маслото? Прави ли се някъде в България?
Re: Хидротрансформатор (торк)
PabloEscobar написа:Някой виждал ли е този принцип за смяна на маслото? Прави ли се някъде в България?
Доста ме съмнява някой да го прави това във България
- SPASOV_E61
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 20.01.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
- Детайли за колата: E61 530 DA 2005 г.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте колеги,
от 20 дни имам 530 д 2005 като в деня в който я купих показа някакъв дефект в скоростите а именно:
В градски условия се движи колата и включва-на бургия и нормално си върви даже на manual изреждам от 1 до 6 и обратно и пак е ок , но проблема се явява на дълго-карах на темпомат с 130 ,намалих до 90 и подадох газ да ускоря и колата сякаш се почуди на коя предавка да превключи и светва на таблото червено зъбно колело и изписва transmision failsafa activated ,drive moderateli и до там.
Гася,паля и върви до следващата идентична ситуация и пак същото.
Явно че си ме преебаха като купувах ,но автомобила си га купих с много мерак и искам да си го поправя.
Не съм забелязал да треперят оборотите , но превключва "ритайки" като превключва сякаш при смяната дава начална скорост на колата (като засилка)-това е при градско бавно каране ,а при динамично ги сменя меко и плавно ,но на около 2,700-2,800 оборота.
на място на P и D започна да трепери ,но на R направо е непоносимо треперенето-това е докато загрее след това спада на половина.
След ходене по мъките в вече 5 различни сервиза се наслушах на какво ли не като : дай да сменим маслото на скоростите 3-4 пъти в рамките на ден (15-16 литра общо) и ще се оправи
Проблема е от дебитомера ,малко масло и още куп дивотий.
В крайна сметка в bosh сервиз изписа диагностиката "съединител предавателно отношение СЪЕДИНИТЕЛ Е"
В М кар Пловдив не откриха грешка и ми казаха да ходя да си рециклирам кутията.
В пловдив за пълен рециклаж ми поискаха 3600 лева
В пазарджик пълен рециклаж включително на торк 2500 лева с 1 година гаранция.
Моля за съвети ,мнения защото съм в задънена улица и не знам дали ако дам тези сериозни суми ще се радвам качествено на автомобила.
P.S колегата SAVIL какво стана при теб?
от 20 дни имам 530 д 2005 като в деня в който я купих показа някакъв дефект в скоростите а именно:
В градски условия се движи колата и включва-на бургия и нормално си върви даже на manual изреждам от 1 до 6 и обратно и пак е ок , но проблема се явява на дълго-карах на темпомат с 130 ,намалих до 90 и подадох газ да ускоря и колата сякаш се почуди на коя предавка да превключи и светва на таблото червено зъбно колело и изписва transmision failsafa activated ,drive moderateli и до там.
Гася,паля и върви до следващата идентична ситуация и пак същото.
Явно че си ме преебаха като купувах ,но автомобила си га купих с много мерак и искам да си го поправя.
Не съм забелязал да треперят оборотите , но превключва "ритайки" като превключва сякаш при смяната дава начална скорост на колата (като засилка)-това е при градско бавно каране ,а при динамично ги сменя меко и плавно ,но на около 2,700-2,800 оборота.
на място на P и D започна да трепери ,но на R направо е непоносимо треперенето-това е докато загрее след това спада на половина.
След ходене по мъките в вече 5 различни сервиза се наслушах на какво ли не като : дай да сменим маслото на скоростите 3-4 пъти в рамките на ден (15-16 литра общо) и ще се оправи
Проблема е от дебитомера ,малко масло и още куп дивотий.
В крайна сметка в bosh сервиз изписа диагностиката "съединител предавателно отношение СЪЕДИНИТЕЛ Е"
В М кар Пловдив не откриха грешка и ми казаха да ходя да си рециклирам кутията.
В пловдив за пълен рециклаж ми поискаха 3600 лева
В пазарджик пълен рециклаж включително на торк 2500 лева с 1 година гаранция.
Моля за съвети ,мнения защото съм в задънена улица и не знам дали ако дам тези сериозни суми ще се радвам качествено на автомобила.
P.S колегата SAVIL какво стана при теб?
Когато цениш вещите си и те те ценят .
Re: Хидротрансформатор (торк)
Някой свързвал ли се е а представителството на ZF в Сърбия? http://www.zf.com/corporate/en/company/ ... serbia.jsp
Каква е процедурата при тях и евентуално цени?
Каква е процедурата при тях и евентуално цени?
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Хидротрансформатор (торк)
Да,не предлагат конвертори за леки коли,само за камиони.Писал съм до гръцкото представителство - 900 евро е без разходи по транспорт и ддс,иска фирма и не знам какво си там.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Хидротрансформатор (торк)
SPASOV_E61 написа:Здравейте колеги,
...В крайна сметка в bosh сервиз изписа диагностиката "съединител предавателно отношение СЪЕДИНИТЕЛ Е"
В М кар Пловдив не откриха грешка и ми казаха да ходя да си рециклирам кутията.
В пловдив за пълен рециклаж ми поискаха 3600 лева
В пазарджик пълен рециклаж включително на торк 2500 лева с 1 година гаранция.
Моля за съвети ,мнения защото съм в задънена улица и не знам дали ако дам тези сериозни суми ще се радвам качествено на автомобила.
P.S колегата SAVIL какво стана при теб?
тия са те пребили с тези космически цени


- SPASOV_E61
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 20.01.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
- Детайли за колата: E61 530 DA 2005 г.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Да и аз си го мислех като вариант , но се притеснявам да не се набия с още допълнително пари и да се окаже , че са излишни.
Не знам .....
Запалила ми се е главата и съм в задънена улица.
Дано и други колеги кажат по нещо или да сподели колега с подобен проблем.
Не знам .....
Запалила ми се е главата и съм в задънена улица.
Дано и други колеги кажат по нещо или да сподели колега с подобен проблем.
Когато цениш вещите си и те те ценят .
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Хидротрансформатор (торк)
Долейте 2 литра масло в кутията на запален мотор и на позиция на лоста "D" - ако проблема след тестово каране изчезне - сменете цялото масло на кутията.
Ако проблема остане - най-вероятно вече е подпалила пакет...и ще се наложи ремонт на кутията.
Ако проблема остане - най-вероятно вече е подпалила пакет...и ще се наложи ремонт на кутията.
- SPASOV_E61
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 20.01.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
- Детайли за колата: E61 530 DA 2005 г.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Dimitroff написа:Долейте 2 литра масло в кутията на запален мотор и на позиция на лоста "D" - ако проблема след тестово каране изчезне - сменете цялото масло на кутията.
Ако проблема остане - най-вероятно вече е подпалила пакет...и ще се наложи ремонт на кутията.
От датчика тече , на гореща кутия доляхме в BOSH SERVICE 1,4 литра масло ,но пак същото.
Интересното е, че в градски условия не го прави ( ръчно изреждам от 1 до 6-та предавка),прави го само извън градско при сваляне от 6-та на 5-та предавка.
Когато цениш вещите си и те те ценят .
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Хидротрансформатор (торк)
Това ми мирише на соленоиден клапан, на диагностика не изкарва ли грешки?
- SPASOV_E61
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 20.01.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
- Детайли за колата: E61 530 DA 2005 г.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Taruno написа:Това ми мирише на соленоиден клапан, на диагностика не изкарва ли грешки?
Интересното е , че диагностиката в BOSH SERVICE засече грешка " предавателно отношение СЪЕДИНИТЕЛ Е" това пишеше на разпечатката която ми дадоха.
По-интересното е ,че в Mcar Пловдив не засякоха никаква грешка в скоростната кутия.
И най-гадното е ,че до тук съм дал около 200 лева само за диагностики и се наслушах на всякакви мнения и изказваници от уш "разбирачи" като най-ниската стойност за предприемане на действия беше 2000 лева и не се знае какво ще стане след тях.
Започвам да се отчайвам и 1 идея да ме хваща яд ,че си купих автомат (а купих колата с огромно желание).
Моля ви колеги дайте някакви съвети или някои колеги от околието ако има да надникне едно око.
Когато цениш вещите си и те те ценят .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани