DSC и зимата

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: DSC и зимата

Мнение от Демирев » 23 Яну 2015, 12:58

Определено темата е в Е46 раздел и не знам защо се включиха Е36 че и Е28?!

Не знам защо не може да се пише само за Е46?

Леоне твоето DSC явно е от последните за Е46? За първи път разбирам че има Е46 с такава голяма екстра да може да не отнема газта си-мата като се активира?

Първите Е46 до 2000-та с керливото ASC - като тръгнеш да се засилваш по заснежения баир, на средата на баира, като се активира ASC и ти отнеме газта, ти увяхва цялото засилване и спираш и почва безкрайноо буксуване.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: DSC и зимата

Мнение от JTD » 23 Яну 2015, 15:44

Абсолютно всеки тракшън контрол, в случая ДСЦ, ти отнема газта, когато прекалиш.
ДСЦ в частност работи като АСЦ при боксуване. Дефакто когато караш направо и колата започне да боксува, то няма значение дали си с ДСЦ или АСЦ. Идеята е една и съща в този момент.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.07.2014
Пол: Мъж
Кара: 320d sedan 6 speed M47N
Мечтае да кара: На комшията,сивия металик може и русата!!!

Re: DSC и зимата

Мнение от chubaka80 » 23 Яну 2015, 15:56

sub_eleven написа:Моето мнение е следното - в дълбок сняг или много киша(по пътища, които не се почистват и обработват), по-добре предното....както и при секс с к**ва, по-добре с презерватив.
Навсякъде другаде е задното, независимо дали е сняг или лед, по-широки гуми - по-добре.
На теста преди 3г. беше с много киша, наклон и дупки. За там предното беше по-добре.
И DSC е страхотна система.



ИСТИНАТА ЩЕ ТЕ ОСВОБОДИ !!! :bowdown: :bowdown: :bowdown:

На прословутия тест за който колегата JTD вдигна кръвно да обяснява ,че някъде имало нещо ама то било мнооого отдавна се оказва ,че имало и пътни условия който може би е забравил или съзнателно или несъзнателно не е споделил,което дава превес на кола с предно предаване(прословутата баничарка). Абсолютно съм съгласен с мнението на колегата с една много МАЛКА разлика ,че и ширината на гумата е с някакви граници за стабилността и управлението. DSC и ASC са системи за по-доброто поведение на колата при всякакви условия и си вършат работата много добре. Иначе защо ли ще изразходват тези пари за проучвания и тестове ония с белите престилки както каза един колега нали?

Весело изкарване на уикенда на всички !!!
Когато си умрял , не знаеш , че си мъртъв.Трудно е само за останалите.............Същото и когато си тъп!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: DSC и зимата

Мнение от sub_eleven » 23 Яну 2015, 19:52

JTD написа:Абсолютно всеки тракшън контрол, в случая ДСЦ, ти отнема газта, когато прекалиш.
ДСЦ в частност работи като АСЦ при боксуване. Дефакто когато караш направо и колата започне да боксува, то няма значение дали си с ДСЦ или АСЦ. Идеята е една и съща в този момент.

привет ;)

теоретично не съм съгласен с теб, защото при първия случай, в който се намеси системата, най-вероятно задницата ти ще е кривнала встрани и вече няма да караш направо ;)

Като оставим настрана теорията, имал съм кола с ASC, даже съм имал в един и същ момент такава с ASC и такава с DSC и разликата е много голяма, дори да караш само направо. И между другото да си призная не съм усетил толкова активно DSC-то да отнема газта, даже май изобщо. Докато с ASC моторът направо си глъхнеше :)

С ASC през зимата никога не съм чувствал стабилност.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: DSC и зимата

Мнение от Демирев » 23 Яну 2015, 20:11

sub_eleven написа: Докато с ASC моторът направо си глъхнеше :)


Именно. Много сериозно отнема газта ASC-то като се активира и ти убива целия напън да изкачиш заснежения баир.
Явно DSC е доста подобрено?
А и не ми е много ясно, какъв е смисъла на старият ASC да ти блокира едното колело на автомобил със само задно и да го остави на едничко двигателно?
Да беше 4х4 да остава 1 двигателно отпред и 1 отзад, ще може да се измъкне. Ама с едно двигателно - като се активира и то 1 единствено и задно колело - става едно голямо нищо...няма мърдане.
Последна промяна Демирев на 23 Яну 2015, 20:14, променена общо 1 път
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: DSC и зимата

Мнение от vvasilev1 » 23 Яну 2015, 20:13

Трагедия!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.07.2014
Пол: Мъж
Кара: 320d sedan 6 speed M47N
Мечтае да кара: На комшията,сивия металик може и русата!!!

Re: DSC и зимата

Мнение от chubaka80 » 23 Яну 2015, 20:51

vvasilev1 написа:Трагедия!


Колега сигурен съм ,че знаеш отговора и можеш да им помогнеш да не се пишат подобни неща но защо не им помагаш. Не че си длъжен да помагаш де но такава е идеята. От единия колега не очаквах да пише точно това ноооо. Доказателството нагледно:

http://www.my330i.com/dsc.php -----каква е разликата между DSC и ASC
https://www.youtube.com/watch?v=ncE-Vk7egRo ----- DSC как работи
https://www.youtube.com/watch?v=f3zLpNxHris ---- за какво служи DSC

Лека вечер !!! :bchug: Днес от рано почвам.
Когато си умрял , не знаеш , че си мъртъв.Трудно е само за останалите.............Същото и когато си тъп!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: DSC и зимата

Мнение от The Edge » 23 Яну 2015, 21:25

Изображение

Айде пак наново да сдъвчем вече изплютото ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: DSC и зимата

Мнение от JTD » 23 Яну 2015, 22:16

sub_eleven написа:теоретично не съм съгласен с теб...

Изборът си е твой. Няма да те убеждавам в нещо, в което не вярваш. :wave:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: DSC и зимата

Мнение от vvasilev1 » 23 Яну 2015, 22:55

...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Стм РВ BG
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp

Re: DSC и зимата

Мнение от devil_vas » 24 Яну 2015, 9:17

Имал съм няколко автомобила, 3 БМВ-та, 2 куатро и няколко преднячки. Карал съм ги във всякакви условия. Истината е една, няма ли гуми колата, ако ще 6х6 да е... Ако някой иска да се прави на планинска коза и да му е спокойно - 4х4 кола. Без значение Х-драйв, куатро, AWD или Халдекс. Аз проблем със клиренса или със задвижването на автомобила никога не съм имал. Несериозно е да си мислим, че някой е направил кола, която да не се движи зимата в зимни условия.

Внимателно, концентрирано каране с хубави (възможно най-нов ДОТ) гуми... пък ако ще да е ДСЦ,АСЦ, задно, предно, пълноприводно и така нататък...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: DSC и зимата

Мнение от Ivo_Borisov » 24 Яну 2015, 10:45

Сигурно задното не е най проходимото задвижване. Но аз от 6 г и половина и над 170 хил км съм с Е39 само с АСЦ и никога не съм закъсвал, карам го всеки ден и никога не съм я спирал заради времето. Тръгвал съм при 30 см сняг от Смолян за София, без да сложа вериги макар че са ми в багажника. Всъщност само веднъж слагах вериги. Спря ме пътен патрул и ме задължиха да ги сложа при минаването на прохода Рожен. Можех да си мина и без тях.
Веднъж минах с летни гуми през същия проход, беше валял сняг и имаше около 6-7 см само горе, надолу беше чисто. Точно на финала горе закъсал камион в едното платно, някакъв форд в другого платно. Спрях и се сетих какво ще стане- връщане назад и засилване от някъде за да мога да мина. Ама си викам чакай да пробвам. Мина тоя с форда като го избутаха двама трима човека. Аз само включих АСЦ-то в режим без отнемаме на газ-та, включих първа и колата тръгна като на сухо и излезна без никакъв проблем.
Сигурно не е най проходимо задното, но където и да съм ходил съм минавал без проблеми. :bchug:

п.п. Взимам бюджетни гуми, не премиум марки и ги сменям през 3 години горе долу.
Изображение

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1092
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: DSC и зимата

Мнение от rve » 24 Яну 2015, 23:20

Мъка, мъка, мъка...

Колеги , решението на вашите тегоби с Е46 зимъска отдавна е измислено - взимате си една М-ка, активирате M-track mode, слагате читави зимни гуми и може да слагате лопата на предната броня и да си чистите улицата като натрупа :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: DSC и зимата

Мнение от slitter » 25 Яну 2015, 1:38

Добре, че се намират все още някакви хора, които да кажат по някоя друга умна приказка, че беше станало страшно тука :clap: :smoke: :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: DSC и зимата

Мнение от JTD » 25 Яну 2015, 16:11

rve написа:Мъка, мъка, мъка...

Колеги , решението на вашите тегоби с Е46 зимъска отдавна е измислено - взимате си една М-ка, активирате M-track mode, слагате читави зимни гуми и може да слагате лопата на предната броня и да си чистите улицата като натрупа :mhihi:

Намери една такава М-ка. Аз съм навит да се закачим с едно въже и да видим кой кого ще издърпа. :mhihi:

slitter написа:Добре, че се намират все още някакви хора, които да кажат по някоя друга умна приказка, че беше станало страшно тука :clap: :smoke: :bchug:

Коя е умната приказка?
Че ДСЦ-то не ти маха газта и не те мята на волана, или пък, че е било безсмислено боксуващото колело да се спира?
Направо не тръпъл фейспалм, а квадратичен трябва да се сложи. :bowdown:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook