ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 340
Регистриран на: 17.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от zzvvmm » 16 Яну 2015, 11:23

Не става въпрос за продаването. И без това в нея има вложение над 5 пъти по това, което мога да и взема. Въпроса е за надеждност и ежедневно каране.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от ogata » 16 Яну 2015, 11:24

Vanqu1sh написа:Ставаше въпрос, че с м54 колата става непродаваема ако не е узаконена. Според мен турбо ис-а е в пъти по-непродаваем.

Ти като ходиш на морето, мислиш ли после тия пари как ще ги оправдаеш ?

Кефиш се, прежалваш няколко палки и тва е ;)
Да не говорим, че повечето дето суапват мотори или влизат в турбо проекти нямат големи мераци за продаване на колата.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от Vanqu1sh » 16 Яну 2015, 11:36

Еми тогава що броите пари за узаконяване на м54. Аз не виждам проблем да си го кара и така. Това ми беше мисълта. Като му писне я разхвърля на части и толкова. И аз се кефа на турбо мотори, ама в евридейката не мерси.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 2.09.2011
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: с волан от М5
Мечтае да кара: Scott Gambler 730

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от marto7067 » 16 Яну 2015, 11:45

Vanqu1sh написа:Еми тогава що броите пари за узаконяване на м54. Аз не виждам проблем да си го кара и така. Това ми беше мисълта. Като му писне я разхвърля на части и толкова. И аз се кефа на турбо мотори, ама в евридейката не мерси.

ами защото като направи 5-6 ластика и го надушат кварталните и като го лепнат, че по талон е 1.8 а под капака има тоо китюк, ще му друснат акт над 2000лв и ще му приберат и колата даже...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от Vanqu1sh » 16 Яну 2015, 12:06

Това ми звучи доста пресилено. В някое малко населено място може и да се случи, ама в София едва ли. Освен ако не си пълен дебил и само гледаш да се покажеш. Спирам, че дойдохме далеч от темата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от M-coupe » 16 Яну 2015, 13:34

Vanqu1sh написа:Това ми звучи доста пресилено. В някое малко населено място може и да се случи, ама в София едва ли. Освен ако не си пълен дебил и само гледаш да се покажеш. Спирам, че дойдохме далеч от темата.

Не е нуждо да се показваш за да те надушат. Ако някой съсед го дразни много двигателя и по сигнал може да те хванат (което е много вероятно,като знаем какъв завистлив народ сме) :yes: А иначе турбото в случая е по-малкото зло според мен за пред кат (щом колата е регистрирана 4 цилиндъра)
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от don_gori » 16 Яну 2015, 14:14

Буфай големия мотор , а турбото го остави на новите BMWта :mhihi:
А по нататък като искаш пак може да турбинираш 30ката. Ако е суапнат добре мотора с една газчица ще се кефиш отвсякъде. Ако колата наистина ти е технически ОК по окачване , спирачки и ламарини за мен най добрия вариант е 30ката :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от Powerslide » 16 Яну 2015, 14:30

Озаконяването е най - големия трън !
Иначе и аз си мислех за турбо , но няма да изкара дълго време според мен, зависи как се направи де ..
Залагам на М54 ,но за инсталацията трябва някой който разбира , по-трудно ще е слагането отколкото на М52
За газовото освен някое втора ръка с този бюджет :dunno:

Аз засега се отказах да си пипам ИСката , по - ценна е когато е оригинална :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 16 Яну 2015, 15:44

Powerslide написа:Озаконяването е най - големия трън !
Иначе и аз си мислех за турбо , но няма да изкара дълго време според мен, зависи как се направи де ..
Залагам на М54 ,но за инсталацията трябва някой който разбира , по-трудно ще е слагането отколкото на М52
За газовото освен някое втора ръка с този бюджет :dunno:

Аз засега се отказах да си пипам ИСката , по - ценна е когато е оригинална :mhihi:



Узаконяването е най много пари , ни газта е страшна , ни инсталацията. Важно е м54ката компресия да има :mhihi: .
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от Vozq_bez_pari » 16 Яну 2015, 23:41

какъв е проблема с продването на турбо ис ..... ако е в твоя град мисля че номера не се сменят.... ако пък трябва да се минава канала
махаш турбото и слагасх оргинален колектор и си ти .
п.с Аз си карам ИС-а на 1,5 - 2 бар :) , и имам един приятел ежедневката му е на 1 бар и с гас и има повече от 100 000 с него мотор :)
но за та е ток всичко 3000 са ти малко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от M10 » 17 Яну 2015, 0:00

zzvvmm написа:Търси се прилична кола за градско, на 0,7-0,8 която да е приятна за парзаляне - към 2500 оборота да тръгва.

Не съм турбинирал м42, но смятам че не е постижимо, ако сложиш правилно оразмерена турбина с която да върви добре до максимални обороти и да не тормозиш мотора. Все пак започваш с обем 1,8, не 3000 че да тръгва от 2500 :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от M-coupe » 17 Яну 2015, 1:49

M10 написа:
zzvvmm написа:Търси се прилична кола за градско, на 0,7-0,8 която да е приятна за парзаляне - към 2500 оборота да тръгва.

Не съм турбинирал м42, но смятам че не е постижимо, ако сложиш правилно оразмерена турбина с която да върви добре до максимални обороти и да не тормозиш мотора. Все пак започваш с обем 1,8, не 3000 че да тръгва от 2500 :paranoid:

А от колко да тръгва ИС-а? Нали с това се слави, че бързо се развърта :dunno:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от maxpower » 17 Яну 2015, 8:20

M-coupe написа:
M10 написа:
zzvvmm написа:Търси се прилична кола за градско, на 0,7-0,8 която да е приятна за парзаляне - към 2500 оборота да тръгва.

Не съм турбинирал м42, но смятам че не е постижимо, ако сложиш правилно оразмерена турбина с която да върви добре до максимални обороти и да не тормозиш мотора. Все пак започваш с обем 1,8, не 3000 че да тръгва от 2500 :paranoid:

А от колко да тръгва ИС-а? Нали с това се слави, че бързо се развърта :dunno:

Така си мисли всеки, който все още не е карал нещо от 2,5 нагоре.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от larry_boy » 17 Яну 2015, 16:19

Аз, не можах да разбера, от къде смяташ да намериш читав трилитров мотор??

Който, да кажем, няма да ти гори едно кило и половина, че и до две - масълце на 1000 км.

Наред с бумащината по узаконяването, май турбинирането на твоя е по добра идея.

Погледнато от трети ъгъл обаче 328 колкото искаш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от ares2 » 17 Яну 2015, 16:40

както го каза един уважаван колега от форума преди години..
тунинг се прави с много пари.. другото знаете какво е.
ако очакваш да направиш турбо икономичен проект ще имаш гавоболия
то сега всичко е лесно да се коментира и планира, но като започнете и после ще се разбере колко пари е глътнал..
а и за мен лично за да е безпроблемен всекидневен автомобил ще се наложи да влееш доста в М42
по добре М54, обаче там също ще се инвестира в монтажа..
какво ти пречи да тършис най голямото М52? ако го модифицира леко то върви не по лошо от тоя 3.0 ..
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook