ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Не става въпрос за продаването. И без това в нея има вложение над 5 пъти по това, което мога да и взема. Въпроса е за надеждност и ежедневно каране.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Vanqu1sh написа:Ставаше въпрос, че с м54 колата става непродаваема ако не е узаконена. Според мен турбо ис-а е в пъти по-непродаваем.
Ти като ходиш на морето, мислиш ли после тия пари как ще ги оправдаеш ?
Кефиш се, прежалваш няколко палки и тва е

Да не говорим, че повечето дето суапват мотори или влизат в турбо проекти нямат големи мераци за продаване на колата.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Еми тогава що броите пари за узаконяване на м54. Аз не виждам проблем да си го кара и така. Това ми беше мисълта. Като му писне я разхвърля на части и толкова. И аз се кефа на турбо мотори, ама в евридейката не мерси.
- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Vanqu1sh написа:Еми тогава що броите пари за узаконяване на м54. Аз не виждам проблем да си го кара и така. Това ми беше мисълта. Като му писне я разхвърля на части и толкова. И аз се кефа на турбо мотори, ама в евридейката не мерси.
ами защото като направи 5-6 ластика и го надушат кварталните и като го лепнат, че по талон е 1.8 а под капака има тоо китюк, ще му друснат акт над 2000лв и ще му приберат и колата даже...
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Това ми звучи доста пресилено. В някое малко населено място може и да се случи, ама в София едва ли. Освен ако не си пълен дебил и само гледаш да се покажеш. Спирам, че дойдохме далеч от темата.
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Vanqu1sh написа:Това ми звучи доста пресилено. В някое малко населено място може и да се случи, ама в София едва ли. Освен ако не си пълен дебил и само гледаш да се покажеш. Спирам, че дойдохме далеч от темата.
Не е нуждо да се показваш за да те надушат. Ако някой съсед го дразни много двигателя и по сигнал може да те хванат (което е много вероятно,като знаем какъв завистлив народ сме)

..Bayerische Motoren Werke..


Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Буфай големия мотор , а турбото го остави на новите BMWта
А по нататък като искаш пак може да турбинираш 30ката. Ако е суапнат добре мотора с една газчица ще се кефиш отвсякъде. Ако колата наистина ти е технически ОК по окачване , спирачки и ламарини за мен най добрия вариант е 30ката

А по нататък като искаш пак може да турбинираш 30ката. Ако е суапнат добре мотора с една газчица ще се кефиш отвсякъде. Ако колата наистина ти е технически ОК по окачване , спирачки и ламарини за мен най добрия вариант е 30ката

- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Озаконяването е най - големия трън !
Иначе и аз си мислех за турбо , но няма да изкара дълго време според мен, зависи как се направи де ..
Залагам на М54 ,но за инсталацията трябва някой който разбира , по-трудно ще е слагането отколкото на М52
За газовото освен някое втора ръка с този бюджет
Аз засега се отказах да си пипам ИСката , по - ценна е когато е оригинална
Иначе и аз си мислех за турбо , но няма да изкара дълго време според мен, зависи как се направи де ..
Залагам на М54 ,но за инсталацията трябва някой който разбира , по-трудно ще е слагането отколкото на М52
За газовото освен някое втора ръка с този бюджет

Аз засега се отказах да си пипам ИСката , по - ценна е когато е оригинална


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Powerslide написа:Озаконяването е най - големия трън !
Иначе и аз си мислех за турбо , но няма да изкара дълго време според мен, зависи как се направи де ..
Залагам на М54 ,но за инсталацията трябва някой който разбира , по-трудно ще е слагането отколкото на М52
За газовото освен някое втора ръка с този бюджет![]()
Аз засега се отказах да си пипам ИСката , по - ценна е когато е оригинална
Узаконяването е най много пари , ни газта е страшна , ни инсталацията. Важно е м54ката компресия да има


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
какъв е проблема с продването на турбо ис ..... ако е в твоя град мисля че номера не се сменят.... ако пък трябва да се минава канала
махаш турбото и слагасх оргинален колектор и си ти .
п.с Аз си карам ИС-а на 1,5 - 2 бар
, и имам един приятел ежедневката му е на 1 бар и с гас и има повече от 100 000 с него мотор 
но за та е ток всичко 3000 са ти малко
махаш турбото и слагасх оргинален колектор и си ти .
п.с Аз си карам ИС-а на 1,5 - 2 бар


но за та е ток всичко 3000 са ти малко
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
zzvvmm написа:Търси се прилична кола за градско, на 0,7-0,8 която да е приятна за парзаляне - към 2500 оборота да тръгва.
Не съм турбинирал м42, но смятам че не е постижимо, ако сложиш правилно оразмерена турбина с която да върви добре до максимални обороти и да не тормозиш мотора. Все пак започваш с обем 1,8, не 3000 че да тръгва от 2500

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
M10 написа:zzvvmm написа:Търси се прилична кола за градско, на 0,7-0,8 която да е приятна за парзаляне - към 2500 оборота да тръгва.
Не съм турбинирал м42, но смятам че не е постижимо, ако сложиш правилно оразмерена турбина с която да върви добре до максимални обороти и да не тормозиш мотора. Все пак започваш с обем 1,8, не 3000 че да тръгва от 2500
А от колко да тръгва ИС-а? Нали с това се слави, че бързо се развърта

..Bayerische Motoren Werke..


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
M-coupe написа:M10 написа:zzvvmm написа:Търси се прилична кола за градско, на 0,7-0,8 която да е приятна за парзаляне - към 2500 оборота да тръгва.
Не съм турбинирал м42, но смятам че не е постижимо, ако сложиш правилно оразмерена турбина с която да върви добре до максимални обороти и да не тормозиш мотора. Все пак започваш с обем 1,8, не 3000 че да тръгва от 2500
А от колко да тръгва ИС-а? Нали с това се слави, че бързо се развърта
Така си мисли всеки, който все още не е карал нещо от 2,5 нагоре.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Аз, не можах да разбера, от къде смяташ да намериш читав трилитров мотор??
Който, да кажем, няма да ти гори едно кило и половина, че и до две - масълце на 1000 км.
Наред с бумащината по узаконяването, май турбинирането на твоя е по добра идея.
Погледнато от трети ъгъл обаче 328 колкото искаш...
Който, да кажем, няма да ти гори едно кило и половина, че и до две - масълце на 1000 км.
Наред с бумащината по узаконяването, май турбинирането на твоя е по добра идея.
Погледнато от трети ъгъл обаче 328 колкото искаш...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
както го каза един уважаван колега от форума преди години..
тунинг се прави с много пари.. другото знаете какво е.
ако очакваш да направиш турбо икономичен проект ще имаш гавоболия
то сега всичко е лесно да се коментира и планира, но като започнете и после ще се разбере колко пари е глътнал..
а и за мен лично за да е безпроблемен всекидневен автомобил ще се наложи да влееш доста в М42
по добре М54, обаче там също ще се инвестира в монтажа..
какво ти пречи да тършис най голямото М52? ако го модифицира леко то върви не по лошо от тоя 3.0 ..
тунинг се прави с много пари.. другото знаете какво е.
ако очакваш да направиш турбо икономичен проект ще имаш гавоболия
то сега всичко е лесно да се коментира и планира, но като започнете и после ще се разбере колко пари е глътнал..
а и за мен лично за да е безпроблемен всекидневен автомобил ще се наложи да влееш доста в М42
по добре М54, обаче там също ще се инвестира в монтажа..
какво ти пречи да тършис най голямото М52? ако го модифицира леко то върви не по лошо от тоя 3.0 ..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани