Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Ще говоря с факти. 2008ма октомври я взех 520ка бензин за 8900лв. 6г. И 3 месеца като беше доста запазена но няма никакви екстри... значи 100 000+ км. Съм и навъртял и продължавам да си я карам като се има предвид че, последните 2 години колата а карам по малко понеже пътувах с корабите .... ВАДЯ списъка. По предницата съм сменил два амортисьора с прахоловителите и шок тампоните биалетки 3бр. вътрешни накрайници 2бр. и 2 комплекта накладки и болчета на предпазните ламарини на спирачките тампони на долните носачи ляв и десен. По задницата един път съм сменал шарнирните втулки (скърцащите, буренцата) сега пак са за смян. по задницата и четирите носача спирачни маркучи задни съдя по навъртяните ми километри че окачването на тези коли е бетон. Сега от списъка започвам с глупостите. Водни помпи 3бр. термостат 1бр. Гарнитури на тялото на термостата два пъти водно съединение на радиатора 1бр. клапаните електромагнитните с помпичката един път втора ръка датчик колянов вал два пъти датчик разпределителен вал един път свещи 4 комплекта гарнитура на масленото тяло един път гарнитура капак на клапани комплект жило на АСЦ-то 1 радиатор 1 капачка на радиатор два пъти пробката за обезвъздушаване ролки 2бр. И един път компрект с обтегача. Ремък на климатика провеждам експепимент с него аз съм му нанил 100 000 а преди това беше нацепен още е здрав интересно ми е колко ще изкара. Два пъти топки за скоростния лост от черните за е36 че се чупат. Ауспух заден последното гърне, гърне вместо катализатора един път 9 смяни на масло с филтрите и 9 въздушни филтъра 3 комплекта филтри на купе един път бензинов филтър наливам евтино масло statoil 10w40смятам че, от евтиното масло съм избил за два двигатела вече втора ръка ... едно управление за климатроника 2 бушона на запалката в купето едно жило за отваряне на преден капак датчик на задната на скоростната кутия масло за скоростната кутия два пъти съм рязал и снаждал хидравличните маркучи на казанчето с хидравлична течност, датчик външна температура копчета 10бр. На корите на вратите антифриза съм сменял 2 пъти чистачки 2 пъти като съм много търпелив търпя ги стържещи. Лагер заден ляв акумолатор един една емблема 8 зимни гуми и 6 летни клапан на картерните газове един гофрирания маркуч пред дроселовата клапа 3 пъти съм я водил на диагностики заради датмеците на колянов и разпределител вал. В общи линии това е може би съм изтървал нещо дребно
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Ъм... е46 18ка и е39 20ка на газ...
Виждам, че предпочиташ бензин, но все пак нека да предложа за тези пари да разгледаш е46 320d преди фейса. Малко по-стари са но от към разход на гориво са доста прилични. Комби би ти свършило много добра работа, стига да не си правиш футболен отбор де
. Най-често срещания проблеми е горивната помпа за която има тонове информация тук и евентуално да трябва да се смени малкия термостат, че всеки пуска тема за него.
Ако все пак държиш на бензина и на петицата, определено търси по-големия мотор. Няма смисъл да караш двайска и да имаш само звук, а поддържането да е като на по-голям мотор. 2,8 с читаво газово, хем ще имаш вървеж и горежа няма да е кой знае колко голям.
Лично мнение, не ангажирам никого с него

Виждам, че предпочиташ бензин, но все пак нека да предложа за тези пари да разгледаш е46 320d преди фейса. Малко по-стари са но от към разход на гориво са доста прилични. Комби би ти свършило много добра работа, стига да не си правиш футболен отбор де

Ако все пак държиш на бензина и на петицата, определено търси по-големия мотор. Няма смисъл да караш двайска и да имаш само звук, а поддържането да е като на по-голям мотор. 2,8 с читаво газово, хем ще имаш вървеж и горежа няма да е кой знае колко голям.
Лично мнение, не ангажирам никого с него


- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
само да добавя момци стойте далече от афтомати
особено на е39 ки няма значка дали е бензин или дизел

1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Макар като видя Нов внос да се изприщвам - http://www.cars.bg/c983584
Изглежда добре на снимки, километрите няма какво да ги коментираме изобщо... Но поне има екстри
ПП: Сега видях, че обявата е видяна 7000пъти
Изглежда добре на снимки, километрите няма какво да ги коментираме изобщо... Но поне има екстри

ПП: Сега видях, че обявата е видяна 7000пъти

..Bayerische Motoren Werke..


- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
естествено е на 150 хилки само
жалко е че има още агнета дето купуват от джамбазите и после реват по форона кви кенефи са бмв тата 


1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
+1 за Е39 комби - още ме е яд че продадох моето 523
Бензин vs дизел - спора е вечен
Моето скромно мнение:
1. Относително безпроблемно е закупуването на бензин с ръчни скорости. Не взимай 520, избери 523, 528, 525 или 530.
По мое мнение мотора М52 е по-безпроблемен от М54. Т.е. преди фейса.
2. Кефа е по-голям с 3.0д + автомат но и разходите са по-големи при евентуални ремонти.
За твоят бюджет търси бензинов М52.

Бензин vs дизел - спора е вечен

Моето скромно мнение:
1. Относително безпроблемно е закупуването на бензин с ръчни скорости. Не взимай 520, избери 523, 528, 525 или 530.
По мое мнение мотора М52 е по-безпроблемен от М54. Т.е. преди фейса.
2. Кефа е по-голям с 3.0д + автомат но и разходите са по-големи при евентуални ремонти.
За твоят бюджет търси бензинов М52.

- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
barty написа:+1 за Е39 комби - още ме е яд че продадох моето 523![]()
Бензин vs дизел - спора е вечен![]()
Моето скромно мнение:
1. Относително безпроблемно е закупуването на бензин с ръчни скорости. Не взимай 520, избери 523, 528, 525 или 530.
По мое мнение мотора М52 е по-безпроблемен от М54. Т.е. преди фейса.
2. Кефа е по-голям с 3.0д + автомат но и разходите са по-големи при евентуални ремонти.
За твоят бюджет търси бензинов М52.
Колегата е прав, по-добре М52, 523,528 и няма значение че не е фейс

- Antares7
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: е46 328i
- Мечтае да кара: e46 328i
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Благодаря на всички за досегашните мнения!
Благодаря за предложения Баварец, но и аз панически бягам от джамбази. А и... Варна... колата е прекалено далеч от щаб квартирите (Пловдив/София, преустроена майна съм) и ме е страх да пътувам такова разстояние с кола, която току що съм взел. А и поразмислих, като чета показателите за 520, 523 и 528, разхода не е драстично по-голям, все пак петицата е тежка кола, май наистина ще взема нещо с по-сериозен мотор. Поне 523/5. За 528 чета второ позитивно мнение. Какво точно е толкова специалното на този модел?
За този модел конкретно се бях разровил много сериозно и бях разпитал и приятели, защото ортодонта ми продава точно такова. Ами... доста плюнки прочетох срещу този модел, проблеми с турбината, висок разход (след FL по каталог има същия разход, но повече коне) и доста други хронични проблеми, които не помня. Бягам от дизелите най-вече заради цената на поддръжката и некачествените горива, които са на мода у нас. А и честно казано си предпочитам бензина.lancerpor написа:нека да предложа за тези пари да разгледаш е46 320d преди фейса.
Категорично бягам. Не знам, може да съм някакъв изчезващ вид, но предпочитам да мога да си щракам със скоростния лост. Колкото и плюсове да има автоматиката, предпочитам да си сменям аз скоростите.TERLIKA написа:само да добавя момци стойте далече от афтоматиособено на е39 ки няма значка дали е бензин или дизел
Благодаря за предложения Баварец, но и аз панически бягам от джамбази. А и... Варна... колата е прекалено далеч от щаб квартирите (Пловдив/София, преустроена майна съм) и ме е страх да пътувам такова разстояние с кола, която току що съм взел. А и поразмислих, като чета показателите за 520, 523 и 528, разхода не е драстично по-голям, все пак петицата е тежка кола, май наистина ще взема нещо с по-сериозен мотор. Поне 523/5. За 528 чета второ позитивно мнение. Какво точно е толкова специалното на този модел?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
все повече слушам за М52 и М54.. наистина М52 се доказа като много сполучлива разработка
до сега всеки 3 ти човек се оплаква от М54.. то не беше горене на масло, задрали блокове и какво ли още не..
явно живота му е по кратък ..
вероятно и БМВ разбраха че от здрави продукти няма печалба на пазара
до сега всеки 3 ти човек се оплаква от М54.. то не беше горене на масло, задрали блокове и какво ли още не..
явно живота му е по кратък ..
вероятно и БМВ разбраха че от здрави продукти няма печалба на пазара

- L0wTeCh
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 13.12.2013
- Местоположение: Троян
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530d
- Мечтае да кара: e39 M5
- Детайли за колата: 98''
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Да не отварям друга тема, искам да Ви попитам какво мислите за тази 39-ка 530д.Днеска ходих да я огледам, като работа на мотора и автомата, всичко изглеждаше добре привидно. Има си външни забележки по боята, предната и задната броня, пукнато стъкло.Доста добре е оборудвана, ел седла с мемори и надуване, голямата навигация, м волан и окачване (по вин). http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... bject_map={%22919353554744355%22%3A779101672127803}&action_type_map={%22919353554744355%22%3A%22og.likes%22}&action_ref_map
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Значи колега, ще ти кажа първо това, като принцип от който тръгвам. Ако един човек лъже за едно, то той лъже и за друго. Нека да приложим този принцип за конкретната ситуация. От горната обява човека твърди, че всичко било заводско и излизало по VIN. Продавача пише, че колата имала адаптивни светлини. Това не е вярно. Освен ако продавача няма предвид регулирането по вертикала, в зависимост от натоварването на задната ос. Но това не са адаптивни светлини, които са налични в Е60. Пише, че имала USB свързване. Такова не е налично заводско в Е39. Даже мисля, че и в Е60 няма, но може и да греша. Също така, Е39 заводски не излиза с DPF филтър, както е писал продавача. Той е опция за последващо инсталиране по желание на клиента. Километрите въобще не ги коментирам. Така че, само по тези три точки, продавача е уличен като лъжец. Ти сам реши какво още е скрил в тази обява или преувеличил. Колата безспорно изглежда добре на пръв поглед, но дали тази кола е добра наистина, никой в този форум не може да ти каже без подробно оглеждане и проверка.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
L0wTeCh написа:Да не отварям друга тема, искам да Ви попитам какво мислите за тази 39-ка 530д.Днеска ходих да я огледам, като работа на мотора и автомата, всичко изглеждаше добре привидно. Има си външни забележки по боята, предната и задната броня, пукнато стъкло.Доста добре е оборудвана, ел седла с мемори и надуване, голямата навигация, м волан и окачване (по вин). http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... bject_map={%22919353554744355%22%3A779101672127803}&action_type_map={%22919353554744355%22%3A%22og.likes%22}&action_ref_map
Колата е топ оферта, ако е само това, което описваш. Според мен я закарай на диагностика - проверете дюзите, окачването, течове и т.н. Ако всичко е наред, я взимай.




е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Тая кола я карат едни симпатяги из квартала, оня ден бая попързаляха в снега 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
колата е прилична.. каквото и да и е добавено колата е ок поне на пръв поглед ..
ако е изправна за 6000 лв. е добро нещо
ако е изправна за 6000 лв. е добро нещо
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Колебания при първи Баварец - е46 vs e39 vs e39
Нека я погнедне отдолу евентуалния купувач.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани