Проблем с M52B20, не пали студен.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 759
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Проблем с M52B20, не пали студен.
Здравейте, имам проблем с колата. Не пали студена - само препуква в колекторите и се дави(пали на дърпане/бутане трудно и прекъсва докато загрее). Топла си върви добре и пали от раз. На диагностика ми дава само грешка Camshaft Sensor.
Та въпроса ми е, може ли от него да са такива симптомите или е нещо друго.
п.с Извинявам се ако има подобна тема, но не можах да намеря, със сходни на мойте симптоми.
Благодаря предварително на отзовалите се, и приятно посрещане на новата година!
Та въпроса ми е, може ли от него да са такива симптомите или е нещо друго.
п.с Извинявам се ако има подобна тема, но не можах да намеря, със сходни на мойте симптоми.
Благодаря предварително на отзовалите се, и приятно посрещане на новата година!

Последна промяна DoesNot на 31 Мар 2015, 17:49, променена общо 1 път
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
Като имаш проблем с датчика ходи си вземай чисто нов датчик и го слагай за да ти е мирна главата 

- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 759
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
Съмнява ме да го сменя, и пак да не пали. :/
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
Не са типични симптоми на дат на разпр вал ,но щом го пише,смени го,все пак трябва да има причина да го изписва като грешка и ако проблема продължи ,ще го търсиш.Освен ако не е бил някой измислен четец.В еврото има на Ера Италиански-слагал съм вече два и няма ядове-струва 50 лв. без отстъпка.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
откачи му буксата замери му съпротивлението и ще разбереш дали е заминал 

Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
Не е толкова просто-мерил съм ги до полуда и дават едно и също,а единия работи,другия -не.Другото което можеш е -измъкни буксата и я извади навън.После заголи маншона на буксата и виж изолацията на кабелчетата-на оригиналните датчици е някаква еко изолация,която се разпада и трите кабелчета дават на късо.По някога ги изолираш с тиксо и проблема изчезва.
- bmw_e30i
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: Под капака
- Пол: Мъж
- Кара: само бмв
- Мечтае да кара: бмв с работещи стакла:-)
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
Може да е самата шаиба прпблема не датчика да сее е изместила и затова да засича датчика. В сериза сам попадал на такав проблем
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 759
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
Проблема си остана, дори след смяна на датчика със оригинален такъв + датчик температурата на главата, на диагностика не дава никаква грешка, колата работи перфектно като е топла, държи си оборотите, ускорява, и има добра мощност като за 20ка. Обаче студена ли е... едвам пали от 100тния път, само препуква докато завъртя, и после само си върти без признаци. После пали и прекъсва малко докато загрее, и всичко е 6.
Таа въпроса ми е какво да погледна като следващ възможен проблем?
Таа въпроса ми е какво да погледна като следващ възможен проблем?

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
DoesNot написа:Проблема си остана, дори след смяна на датчика със оригинален такъв + датчик температурата на главата, на диагностика не дава никаква грешка, колата работи перфектно като е топла, държи си оборотите, ускорява, и има добра мощност като за 20ка. Обаче студена ли е... едвам пали от 100тния път, само препуква докато завъртя, и после само си върти без признаци. После пали и прекъсва малко докато загрее, и всичко е 6.
Таа въпроса ми е какво да погледна като следващ възможен проблем?
Температурата на антифриза гледайте на диагностиката, каква стойност показва, да не би да работи на показания от сорта на -20/30.
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 759
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
k-hristov написа:DoesNot написа:Проблема си остана, дори след смяна на датчика със оригинален такъв + датчик температурата на главата, на диагностика не дава никаква грешка, колата работи перфектно като е топла, държи си оборотите, ускорява, и има добра мощност като за 20ка. Обаче студена ли е... едвам пали от 100тния път, само препуква докато завъртя, и после само си върти без признаци. После пали и прекъсва малко докато загрее, и всичко е 6.
Таа въпроса ми е какво да погледна като следващ възможен проблем?
Температурата на антифриза гледайте на диагностиката, каква стойност показва, да не би да работи на показания от сорта на -20/30.
Показваше -60, но със новия датчик всичко е наред. :/
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
DoesNot написа:k-hristov написа:DoesNot написа:Проблема си остана, дори след смяна на датчика със оригинален такъв + датчик температурата на главата, на диагностика не дава никаква грешка, колата работи перфектно като е топла, държи си оборотите, ускорява, и има добра мощност като за 20ка. Обаче студена ли е... едвам пали от 100тния път, само препуква докато завъртя, и после само си върти без признаци. После пали и прекъсва малко докато загрее, и всичко е 6.
Таа въпроса ми е какво да погледна като следващ възможен проблем?
Температурата на антифриза гледайте на диагностиката, каква стойност показва, да не би да работи на показания от сорта на -20/30.
Показваше -60, но със новия датчик всичко е наред. :/
Сваляйте свещите да видите какво се случва с тях, защото ако дълго време е работила много богата от тия свещи не става нищо.
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 759
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
Свещите поне на вид изглеждат добре, а и колата си работи супер като е топла, и пали от четвърт оборот както се казва, но изтине ли напълно няма палене, днес студена запали като
откачих ТПС-а и дебитомера, и завъртях 2-3 пъти така, след което ги закачих отново, и запали от първия опит, и пак същите симптоми докато загрее, и после всичко си е ОК. Оставих я
3-4 часа, след което пак пробвах - стрелката на температурата беше точно по средата на синьото, и запали перфектно.
откачих ТПС-а и дебитомера, и завъртях 2-3 пъти така, след което ги закачих отново, и запали от първия опит, и пак същите симптоми докато загрее, и после всичко си е ОК. Оставих я
3-4 часа, след което пак пробвах - стрелката на температурата беше точно по средата на синьото, и запали перфектно.
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
DoesNot написа:Свещите поне на вид изглеждат добре, а и колата си работи супер като е топла, и пали от четвърт оборот както се казва, но изтине ли напълно няма палене, днес студена запали като
откачих ТПС-а и дебитомера, и завъртях 2-3 пъти така, след което ги закачих отново, и запали от първия опит, и пак същите симптоми докато загрее, и после всичко си е ОК. Оставих я
3-4 часа, след което пак пробвах - стрелката на температурата беше точно по средата на синьото, и запали перфектно.
Компресия на цилиндри, гориво, дюзи ( ток или запушени ), ЕКУ, закарай я на хубава диагностика, а не като повечето " с едно приятелче пред блока"



на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
Има ли някакво развитие по проблема, понеже и аз съм с горе-долу същите симптоми?
- bmw_e30i
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: Под капака
- Пол: Мъж
- Кара: само бмв
- Мечтае да кара: бмв с работещи стакла:-)
Re: Проблем с датчик разпределителен вал М52В20.
Хора щом в студъ пали трудно сменете демпферната шаиба тя е на тампон и в студеното тампона се свива и не дава сигнал на датчик коланов вал.Можете да го проверитекато завтртиш няколко пъти и колата като не запали извадете една свещ и ги вижте дали ст мокри акосъ яасно няма ток до тях ако:)
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани