NCS expert
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: NCS expert
Сваляш DUMMY-ТО
datens e60
Резархивираш datens, и на ncs dummy-то му даваш да сочи в датените.
Иначе кажи какво те интересува, ако мога да помогна?
Едит: Резархивират се, в datens правиш нова папка Е60, слагаш файловете вътре, и на ncs dummy-то му даваш да сочи в датените.
datens e60
Резархивираш datens, и на ncs dummy-то му даваш да сочи в датените.
Иначе кажи какво те интересува, ако мога да помогна?
Едит: Резархивират се, в datens правиш нова папка Е60, слагаш файловете вътре, и на ncs dummy-то му даваш да сочи в датените.
- bmwpt
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E60
- Мечтае да кара: Всички BMW-та на този свят
Re: NCS expert
Колеги искам да ви попитам от къде мога да си закупя NCS expert съответно и кабела, който върви с него ?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: NCS expert
da6ip написа:колеги някой има ли програмата NCSDummy?
искам да помоля за една услуга - трябват ми възможните стойности на няколко функции за Е60.
благодаря
Имам я

Пиши ми на ЛС какво ти трябва точно.
- nyankov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 8.04.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530XD '05
Re: NCS expert
Колеги, появи ми се следният проблем след като рових и прекодирах различни опции по колата
(колата е Е61 530 XD - '05)
Преди в IDrive-a се в Settings RDC беше активно, сега не е активно и съответно незнам работи ли Flat Tire Monitor-a.
Проверих настроиките в CCC_APP, KMBI i DSC модулите и всичко изглежда ок. Ето и какви са настройките свързани в RDC:
CCC_APP модул
RDC_CCC: aktiv
KMBI модул
RDC_VERBUT - aktiv
RDC_APPL_MONITOR - nicht_aktiv - пробвах да го направя актив, но тогава при запалване на таблото светла жълтата лампа за налягане на гумите, мига известно време и остава светнала за постоянно. В IDrive излиза грешка свързана с TPM not found - или от сорта.
DSC модул
AUSSTATTUNG_RPA - aktiv
По принцип нищо от тези не съм променял и идея нямам защо е изчезнал RDC от IDrive (неактивен е). Преди си работеше, реинициализирал съм го няколко пъти при смяна на гуми.
Ще съм благодарен на всякакви идеи.
Благодаря.



(колата е Е61 530 XD - '05)
Преди в IDrive-a се в Settings RDC беше активно, сега не е активно и съответно незнам работи ли Flat Tire Monitor-a.
Проверих настроиките в CCC_APP, KMBI i DSC модулите и всичко изглежда ок. Ето и какви са настройките свързани в RDC:
CCC_APP модул
RDC_CCC: aktiv
KMBI модул
RDC_VERBUT - aktiv
RDC_APPL_MONITOR - nicht_aktiv - пробвах да го направя актив, но тогава при запалване на таблото светла жълтата лампа за налягане на гумите, мига известно време и остава светнала за постоянно. В IDrive излиза грешка свързана с TPM not found - или от сорта.
DSC модул
AUSSTATTUNG_RPA - aktiv
По принцип нищо от тези не съм променял и идея нямам защо е изчезнал RDC от IDrive (неактивен е). Преди си работеше, реинициализирал съм го няколко пъти при смяна на гуми.
Ще съм благодарен на всякакви идеи.
Благодаря.
- nyankov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 8.04.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530XD '05
Re: NCS expert
nyankov написа:Колеги, появи ми се следният проблем след като рових и прекодирах различни опции по колата![]()
![]()
![]()
(колата е Е61 530 XD - '05)
Преди в IDrive-a се в Settings RDC беше активно, сега не е активно и съответно незнам работи ли Flat Tire Monitor-a.
Проверих настроиките в CCC_APP, KMBI i DSC модулите и всичко изглежда ок. Ето и какви са настройките свързани в RDC:
CCC_APP модул
RDC_CCC: aktiv
KMBI модул
RDC_VERBUT - aktiv
RDC_APPL_MONITOR - nicht_aktiv - пробвах да го направя актив, но тогава при запалване на таблото светла жълтата лампа за налягане на гумите, мига известно време и остава светнала за постоянно. В IDrive излиза грешка свързана с TPM not found - или от сорта.
DSC модул
AUSSTATTUNG_RPA - aktiv
По принцип нищо от тези не съм променял и идея нямам защо е изчезнал RDC от IDrive (неактивен е). Преди си работеше, реинициализирал съм го няколко пъти при смяна на гуми.
Ще съм благодарен на всякакви идеи.
Благодаря.
В крайна сметка се оправих и всичко работи както преди. Настройките, с които тръгна са:
CCC_APP модул
RDC_CCC: nicht_aktiv
KMBI модул
RDC_VERBUT - nicht_aktiv
RDC_APPL_MONITOR - nicht_aktiv - пробвах да го направя актив, но тогава при запалване на таблото светла жълтата лампа за налягане на гумите, мига известно време и остава светнала за постоянно. В IDrive излиза грешка свързана с TPM not found - или от сорта.
DSC модул
AUSSTATTUNG_RPA - aktiv
След прекодирането, задължително рестарт на CCC-то с двата eject-а и volume бутона.
Ако правилно съм разбрал от това което намерих в нета при Е60/Е61 има две системи за следене на налягането на гумите. Едната е през DSC/ABS модула, а другата е с датчици в самите винтили на джантите. Точно това второто е RDC и затова при мен трябва да е спряно за да се ползва Tire pressure monitor-a през DSC/ABS модула. Те и надписите в IDrive->Settings са различни в единия случай пише Flat Tire Monitor, а в другия - RDC.
Пак казвам това са само мои изводи и заключения от това което съм прочел и от борбата два дни да го подкарам

Поздрави!
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: NCS expert
Така е колега,в единия случай ти ги мери през датчици в гумите и ти показва дори при минимална разлика в наляганията.А втория случай използва предцизноста на абс-сензорите.
- ChampioNbg
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2014
Re: NCS expert
Здравейте,
моля много за помощ, че се случи голяма беля с NCSExpert!!
Купих кабел от склад66 K-DAN и след няколко дни четене в интернет реших да опитам нещо просто в NCSExpert. Колата е от 6/2006 година.
Докато се опитвах да си направя BackUp файл на всички възможни настройки на модулите и да ги разгледам само чрез командата CODIERDATEN_LESEN на всеки от модулите, по-точно бях на ДСЦ модула в този момент, изведнъж светнаха всички лампи за проблеми в АБС контрола и тези системи. Реших, че е само някаква малка грешка, защото изчезна веднага и Check Controla даде ОК.
След това се опитах със съвсем проста команда в CAPPL модула да пусна звук при аларма ACOUSTIC -> aktiv и в SHD модула при дъжд да затваря автоматично люка REGENSCHLIESSEN -> aktiv. Първо давах на всеки от модулите CODIERDATEN_LESEN, после променях споменатата настройка в TRC файла и след което го запаметявах и копирах съдържанието в МАN файл и него го запаметях и после давах SG_Codieren. Нямаше никакъв резултат в поведението на колата после, а стойностите бяха запаметени в файловете като дам ги четях после. Затова реших да върна заводските като кача чисто празен МАН файл на двата модула CAPPL и SHD, защото така бях чел че става.
Като потеглих усетих, че активното управлението в ниската скорост не работи и волана е по-тежък. Като се прибрах след 1-2 км пак се свързах с ДСЦ модула и чрез CODIERDATEN_LESEN и за изненада в ТRC файла излязоха при неговото четене настройките за SHD модула с REGENSCHLIESSEN. От Backup който си мисля, че все пак успях да направя на настройките на DSC преписах ръчно настройките:
AUSSTATTUNG_RPA
aktiv
US_VARIANTE
nicht_aktiv
ASL
aktiv
BSW
aktiv
EVB
aktiv
HBA_DXC_8
wert_03
HHC
aktiv
HPS
aktiv
HVV
aktiv
SST
aktiv
VCH
aktiv
HILLDESC_DXC_8_0C
nicht_aktiv
RPA_WARNSCHWELLW_1
wert_01
wert_03
wert_04
wert_05
RPA_WARNSCHWELLW_2
wert_01
wert_03
wert_04
wert_05
RPA_WARNSCHWELLW_3
wert_03
wert_04
RPA_WARNSCHWELLW_4
wert_03
И се опитах пак да ги кодирам на ДСЦ модула. Това вече въобще не му хареса на компютара и този път освен ДСЦ светна и за Динамик Драйва, чв е извън линия и ако се кара да е съвсем бавно и грешката остана.
Интересното е, че когато и преди и след това опитвах да прочета ДСЦ модула ми излиза ТРЦ файла настройките на SHD модула.
Като кодирам празен МАН файл, а в трц стоят SHD настройките, нали кодира от МАН файла?
Много странна работа, че не иска да ги презапише ДСЦ настройките. Дали ако не изтрия от Fahrzeugauftrag / Vehicle order модулите за ДСЦ, Динамик Драйв, Активно управление и АБС и после ги добавя отново няма да ги запише с дефаулт настройки?
Има ли някаква вероятност и да гръмнат модулите след като запише така грешната информация от друг модул в ДСЦ или само прекъсва комуникацията с тях?
Някой има ли си прочетени настройките или може ли да си ги прочете безопасно от ДСЦ модула да видим какво точно стои там и дали съвпада с това което постнах по-горе?
Използвам Еxpertenmodus, койото го разширих да чете МАН файлове през Прфил Едит , парола REPXET, FSW_PSW в средата дясно (https://www.youtube.com/watch?v=3qTVWPkF3x4) и най-последната настройка за МАН файлове. Така го ъпдейтнах профила което доколкото прочетох в интернет Revtors е точно това. Така направих защото нямам Revtors на програмта от склад66. Дали от това е проблема - може ли да ми го прати някой този профил?
Моля много за помощ, как може да си оправя сега настройките и какво за бога се обърка?
Мерси много предварително!
моля много за помощ, че се случи голяма беля с NCSExpert!!








Купих кабел от склад66 K-DAN и след няколко дни четене в интернет реших да опитам нещо просто в NCSExpert. Колата е от 6/2006 година.
Докато се опитвах да си направя BackUp файл на всички възможни настройки на модулите и да ги разгледам само чрез командата CODIERDATEN_LESEN на всеки от модулите, по-точно бях на ДСЦ модула в този момент, изведнъж светнаха всички лампи за проблеми в АБС контрола и тези системи. Реших, че е само някаква малка грешка, защото изчезна веднага и Check Controla даде ОК.
След това се опитах със съвсем проста команда в CAPPL модула да пусна звук при аларма ACOUSTIC -> aktiv и в SHD модула при дъжд да затваря автоматично люка REGENSCHLIESSEN -> aktiv. Първо давах на всеки от модулите CODIERDATEN_LESEN, после променях споменатата настройка в TRC файла и след което го запаметявах и копирах съдържанието в МАN файл и него го запаметях и после давах SG_Codieren. Нямаше никакъв резултат в поведението на колата после, а стойностите бяха запаметени в файловете като дам ги четях после. Затова реших да върна заводските като кача чисто празен МАН файл на двата модула CAPPL и SHD, защото така бях чел че става.
Като потеглих усетих, че активното управлението в ниската скорост не работи и волана е по-тежък. Като се прибрах след 1-2 км пак се свързах с ДСЦ модула и чрез CODIERDATEN_LESEN и за изненада в ТRC файла излязоха при неговото четене настройките за SHD модула с REGENSCHLIESSEN. От Backup който си мисля, че все пак успях да направя на настройките на DSC преписах ръчно настройките:
AUSSTATTUNG_RPA
aktiv
US_VARIANTE
nicht_aktiv
ASL
aktiv
BSW
aktiv
EVB
aktiv
HBA_DXC_8
wert_03
HHC
aktiv
HPS
aktiv
HVV
aktiv
SST
aktiv
VCH
aktiv
HILLDESC_DXC_8_0C
nicht_aktiv
RPA_WARNSCHWELLW_1
wert_01
wert_03
wert_04
wert_05
RPA_WARNSCHWELLW_2
wert_01
wert_03
wert_04
wert_05
RPA_WARNSCHWELLW_3
wert_03
wert_04
RPA_WARNSCHWELLW_4
wert_03
И се опитах пак да ги кодирам на ДСЦ модула. Това вече въобще не му хареса на компютара и този път освен ДСЦ светна и за Динамик Драйва, чв е извън линия и ако се кара да е съвсем бавно и грешката остана.
Интересното е, че когато и преди и след това опитвах да прочета ДСЦ модула ми излиза ТРЦ файла настройките на SHD модула.
Като кодирам празен МАН файл, а в трц стоят SHD настройките, нали кодира от МАН файла?
Много странна работа, че не иска да ги презапише ДСЦ настройките. Дали ако не изтрия от Fahrzeugauftrag / Vehicle order модулите за ДСЦ, Динамик Драйв, Активно управление и АБС и после ги добавя отново няма да ги запише с дефаулт настройки?
Има ли някаква вероятност и да гръмнат модулите след като запише така грешната информация от друг модул в ДСЦ или само прекъсва комуникацията с тях?
Някой има ли си прочетени настройките или може ли да си ги прочете безопасно от ДСЦ модула да видим какво точно стои там и дали съвпада с това което постнах по-горе?
Използвам Еxpertenmodus, койото го разширих да чете МАН файлове през Прфил Едит , парола REPXET, FSW_PSW в средата дясно (https://www.youtube.com/watch?v=3qTVWPkF3x4) и най-последната настройка за МАН файлове. Така го ъпдейтнах профила което доколкото прочетох в интернет Revtors е точно това. Така направих защото нямам Revtors на програмта от склад66. Дали от това е проблема - може ли да ми го прати някой този профил?
Моля много за помощ, как може да си оправя сега настройките и какво за бога се обърка?



Мерси много предварително!
- ChampioNbg
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2014
Re: NCS expert
Благодаря за помощта!
Сега всичко се оправи - лампите изгаснаха и активното управление отново работи.
Установих обаче, че всичко това става винаги при Codierdaten_LESEN на DSC модула
Освен това при четене на АRS модула програмата НЦСЕксперт крашва. Започвам да се чудя причината за тези грешки дали е интерфейса К+Дкан / програмите на склад66? Имате ли подобни проблеми?
Също забелязвам, че и като кодирам някоя настройка като например да изчезнат АМ вълнитеми, те или да пусна звук при алармата, настройката се запаметява и после като я чета стой настина катко я кодирам, но автомобила не прави абсолютно нищо. АМ вълните стоят и ни звук ни стон от алармата
В търсенията из нета попаднах на един много хубав сайт, където са събрани всички практични кодировки според модела и практично описание на немски - http://www.obdexpert.de/codieren/
Другото което се опитвам да настроя в автомобила е да отуча каката, която говори на гласовите команди, от италиянският език.
Прочетох много теми ,според които това може да стане само чрез флашване на софтуера и че това крие опасности.
Според тази тема, обаче става и чрез НЦСексперта - http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1783860-New-MULF-module-installed-voice-recognition-in-German-how-to-change-using-SSS със смяната на настройката Sprache от italienisch на deutsch в MULF модула. При мен подобен модул няма, а настройка Sprache имам в ARS и ТCUM модули. При промяната има автомобила продължава да говори на италиянски. Както казах по-горе, и другите настройки които запаметявам, не правят видими промени в автомобила и незнам дали метода действа или просто автомобила някакси не изпълнява командите.
Тъй като има и друга настройка AKTIVE_Sprache_08 -> Leitsprache (разбирам го нещо активен език е главният език) в ARS модула се съмнявам и дали защото в $855 подредбата е италиянски, немски, англ, да не би да взима от там италиянския постоянно? Ако запиша $851 (немски) вместо $855 дали ще се промени и има ли опасност за някой модул при подобна операция?
Какво мислите и някой има опит в подобна операция?


Сега всичко се оправи - лампите изгаснаха и активното управление отново работи.
Установих обаче, че всичко това става винаги при Codierdaten_LESEN на DSC модула

Също забелязвам, че и като кодирам някоя настройка като например да изчезнат АМ вълнитеми, те или да пусна звук при алармата, настройката се запаметява и после като я чета стой настина катко я кодирам, но автомобила не прави абсолютно нищо. АМ вълните стоят и ни звук ни стон от алармата

В търсенията из нета попаднах на един много хубав сайт, където са събрани всички практични кодировки според модела и практично описание на немски - http://www.obdexpert.de/codieren/
Другото което се опитвам да настроя в автомобила е да отуча каката, която говори на гласовите команди, от италиянският език.
Прочетох много теми ,според които това може да стане само чрез флашване на софтуера и че това крие опасности.
Според тази тема, обаче става и чрез НЦСексперта - http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1783860-New-MULF-module-installed-voice-recognition-in-German-how-to-change-using-SSS със смяната на настройката Sprache от italienisch на deutsch в MULF модула. При мен подобен модул няма, а настройка Sprache имам в ARS и ТCUM модули. При промяната има автомобила продължава да говори на италиянски. Както казах по-горе, и другите настройки които запаметявам, не правят видими промени в автомобила и незнам дали метода действа или просто автомобила някакси не изпълнява командите.
Тъй като има и друга настройка AKTIVE_Sprache_08 -> Leitsprache (разбирам го нещо активен език е главният език) в ARS модула се съмнявам и дали защото в $855 подредбата е италиянски, немски, англ, да не би да взима от там италиянския постоянно? Ако запиша $851 (немски) вместо $855 дали ще се промени и има ли опасност за някой модул при подобна операция?
Какво мислите и някой има опит в подобна операция?

- ChampioNbg
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2014
Re: NCS expert
Значи горният метод за промяна чрез Sprache в MULF модула подейства на още една кола.
При мене имам TCUM модул и някак си не иска да го слуша. Каква е разликата между двета модула и TCUM някакъв по-стар модул ли е, така че да не няма други езици на него запаметени и да иска ъпдейт?

При мене имам TCUM модул и някак си не иска да го слуша. Каква е разликата между двета модула и TCUM някакъв по-стар модул ли е, така че да не няма други езици на него запаметени и да иска ъпдейт?
- krispd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60,530d 04'
- Мечтае да кара: Eleanor
- Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7
Re: NCS expert
Колеги,възможно ли е да се кодира по този начин таблото или не?
https://m.youtube.com/watch?v=V8MjqUyfsrg
Гледам колата е М-ка,само за тях ли важи?
Много искам да ми се вижда на коя скорост е колата без да цъкам ръчния режим,а намирам кодиране само за обикновения дигитален скоростомер.
https://m.youtube.com/watch?v=V8MjqUyfsrg
Гледам колата е М-ка,само за тях ли важи?
Много искам да ми се вижда на коя скорост е колата без да цъкам ръчния режим,а намирам кодиране само за обикновения дигитален скоростомер.
Work hard in silence,let success make the noise.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани