полезно за собствениците на 325i и 330i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Бургас
Кара: много
Мечтае да кара: винаги

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Инаф » 23 Ное 2014, 12:04

С 330i 2006г. съм, и от 2 дена забелязах, че на градско взе да ми се включва вентилатора - външна температура около 10 градуса. Разбрах, че нещо се е променило в състоянието на колата и "зачаках" за други симптоми. И вчера пак по време на градско, пак около 8-9 градуса изписа на i-drive за прегряване първо в жълто, а след 1 минута в червено и да изключа двигателя незабавно поради прегряване. Спрях, влязах в менюто да видя колко точно са градусите и те бяха 124 С.. :shock: Изчаках докато паднаха до 93, запалих нормално, градусите веднага паднаха на 84 и побързах да я паркирам на сигурно място. По време на придвижването не вдигаше градусите даже падаха с малко.
И така, в понеделник ще я гледам с някой, който надявам се й разбира. Иначе има течност в разширитения съд. Вероятни симптоми: водна помпа, термостат или някакви др. идеи ?
E60 ///M5 is the ultimate BMW.

..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от nero_ » 23 Ное 2014, 13:59

до колко са паднали? Ако е под 80 има повече признаци за термостат. Иначе на мен повече ми прилича на помпа. В INPA има тест за помпата - може принудително да се пусне на изгасен мотор. Би трябвало да се чува как работи. Има и избор на различни обороти. Не те съветвам да предприемаш извънградски пътувания докато не се изясни проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Leon » 23 Ное 2014, 22:17

Закарай я на смислена диагностика първо.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от julkata1 » 24 Ное 2014, 10:09

Инаф написа:С 330i 2006г. съм, и от 2 дена забелязах, че на градско взе да ми се включва вентилатора - външна температура около 10 градуса. Разбрах, че нещо се е променило в състоянието на колата и "зачаках" за други симптоми. И вчера пак по време на градско, пак около 8-9 градуса изписа на i-drive за прегряване първо в жълто, а след 1 минута в червено и да изключа двигателя незабавно поради прегряване. Спрях, влязах в менюто да видя колко точно са градусите и те бяха 124 С.. :shock: Изчаках докато паднаха до 93, запалих нормално, градусите веднага паднаха на 84 и побързах да я паркирам на сигурно място. По време на придвижването не вдигаше градусите даже падаха с малко.
И така, в понеделник ще я гледам с някой, който надявам се й разбира. Иначе има течност в разширитения съд. Вероятни симптоми: водна помпа, термостат или някакви др. идеи ?


Колега за да си на 100% сигурен отиди на диагностика, водната ти помпа е електрическа и обикновенно като се счупи ту работи ту спира. Може да минеш и без термостат, но само ако е ок на диагностиката , помпата е 860лв в БМВ но се намира от колеги от форума същата PIERBURG 7.02851.20.8 (BMW 11517586925) за около 500лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Бургас
Кара: много
Мечтае да кара: винаги

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Инаф » 29 Ное 2014, 19:19

Водната помпа беше проблема, ту работеше ту спираше, както julkata1 писа. Сменихме и термостата, тъй като вече беше достъпен (от към труд имам в предвид), така че имам един оригинален в резерв. Помпата Pierburg я намерих за 680лв. от Елит Кар мисля, а термостата BEHR 105лв.
Благодаря на всички за съветите!
E60 ///M5 is the ultimate BMW.

..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 8.11.2014
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от universodamore » 30 Яну 2015, 0:15

Здравейте,
Инсталирах цилиндричен k&n въздушен филтър на 325xi. E-2022. Според вас трябва да се затвори кутията на филтъра или може да се остави отворена за да има повече въздух?
Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от kraska » 30 Яну 2015, 8:39

Да се затвори, конусните външните само са така. Не че не можеш и така да караш...............

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 8.11.2014
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от universodamore » 04 Фев 2015, 18:26

Kraska благодаря.
Имам още едно въпросче. Аз съм с е91XI. На колко километра трябва да сменя маслото в диференциала и какво масло се слага?
Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от kraska » 04 Фев 2015, 20:39

75w90 на която марка си пожелаеш, по спомен предния ти диф събира 0,6 , задния май литър някъде, при всички случаи вземаш 2 л. и си готов. Дават го вечен, но...... аз го смених ей така за кеф. маслото е евтино. Добре е да смениш маслото на раздатъчната кутия, което е около 550мл, бутилката от 1л. е на бмв специално и струва 80лв, но след това е нужен "ресет" който се прави с софтуер dis например,а инпа - няма такава опция. задния диф няма пробка за източване, докато предния има - тоа ти е за инфо :)


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 24.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i LCI
Мечтае да кара: M4

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Qugo » 13 Апр 2015, 10:49

Да ви попитам при N53b30 един или два термостата има и на диагностика може ли да се хване?
Също така колко градуса новмално държи този мотор, понеже моя го загледах от скритото меню 110-114 и ми се струва много високи градуси.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Leon » 14 Апр 2015, 15:39

Писали сме ги тези неща, прочети темата.
Never mistake motion for action...


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 24.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i LCI
Мечтае да кара: M4

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Qugo » 16 Апр 2015, 15:05

Leon написа:Писали сме ги тези неща, прочети темата.

Извинявай, но прочетох темата от край до край и след това писах. Наистина ако някой е споменал тук явно съм го пропуснал но не го видях.
Но пък и след преглед диагностика и оглед се разбра че термостата е само един и го сменихме.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от kraska » 16 Апр 2015, 15:12

Температурата ти е ок за градско шофиране особено. Даде ли грешка на диагностика специално за термостата ?


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 24.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i LCI
Мечтае да кара: M4

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Qugo » 18 Апр 2015, 22:13

Като грешка беше записал в историята преди 400км грешка която гласеше не достатъчно затваряне на студен двг. от което вдигаше грешка и за ламбда сонда. След смяната на термостата температувата спадна с 10 градуса надолу и грешката за сондата изчезна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: E46 330d. E90 LCI 325d

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от kilima » 20 Апр 2015, 19:54

Здравейте! Изчетох темата и в крайна сметка останах объркан. В момента карам 330д е46 и вече цяла година тъжа по предишните си бензинови 6-таци. За броени минути бях решил, че вариантът ми пак да карам динамична бензинова кола с приличен разход е 325i('05-'07), но от това, което прочетох ми се струва, че не е най- надеждният избор. Опровергайте ме, моля! Карам по 50-60 хил.км годиншно, предимно дълги пърувания, всяка година сменям колата и вече ми се иска да задържа нещо 2-3 години, което ще рече мноого каране. Нямам възможност да дам над 16-17хил. лв за кола, та въпросът след всичките пояснения- мога ли и УДАЧНО ли е да се насочвам към този двигател? :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook