полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Инаф
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Бургас
- Кара: много
- Мечтае да кара: винаги
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
С 330i 2006г. съм, и от 2 дена забелязах, че на градско взе да ми се включва вентилатора - външна температура около 10 градуса. Разбрах, че нещо се е променило в състоянието на колата и "зачаках" за други симптоми. И вчера пак по време на градско, пак около 8-9 градуса изписа на i-drive за прегряване първо в жълто, а след 1 минута в червено и да изключа двигателя незабавно поради прегряване. Спрях, влязах в менюто да видя колко точно са градусите и те бяха 124 С..
Изчаках докато паднаха до 93, запалих нормално, градусите веднага паднаха на 84 и побързах да я паркирам на сигурно място. По време на придвижването не вдигаше градусите даже падаха с малко.
И така, в понеделник ще я гледам с някой, който надявам се й разбира. Иначе има течност в разширитения съд. Вероятни симптоми: водна помпа, термостат или някакви др. идеи ?

И така, в понеделник ще я гледам с някой, който надявам се й разбира. Иначе има течност в разширитения съд. Вероятни симптоми: водна помпа, термостат или някакви др. идеи ?
E60 ///M5 is the ultimate BMW.
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
до колко са паднали? Ако е под 80 има повече признаци за термостат. Иначе на мен повече ми прилича на помпа. В INPA има тест за помпата - може принудително да се пусне на изгасен мотор. Би трябвало да се чува как работи. Има и избор на различни обороти. Не те съветвам да предприемаш извънградски пътувания докато не се изясни проблема.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Закарай я на смислена диагностика първо.
Never mistake motion for action...
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Инаф написа:С 330i 2006г. съм, и от 2 дена забелязах, че на градско взе да ми се включва вентилатора - външна температура около 10 градуса. Разбрах, че нещо се е променило в състоянието на колата и "зачаках" за други симптоми. И вчера пак по време на градско, пак около 8-9 градуса изписа на i-drive за прегряване първо в жълто, а след 1 минута в червено и да изключа двигателя незабавно поради прегряване. Спрях, влязах в менюто да видя колко точно са градусите и те бяха 124 С..Изчаках докато паднаха до 93, запалих нормално, градусите веднага паднаха на 84 и побързах да я паркирам на сигурно място. По време на придвижването не вдигаше градусите даже падаха с малко.
И така, в понеделник ще я гледам с някой, който надявам се й разбира. Иначе има течност в разширитения съд. Вероятни симптоми: водна помпа, термостат или някакви др. идеи ?
Колега за да си на 100% сигурен отиди на диагностика, водната ти помпа е електрическа и обикновенно като се счупи ту работи ту спира. Може да минеш и без термостат, но само ако е ок на диагностиката , помпата е 860лв в БМВ но се намира от колеги от форума същата PIERBURG 7.02851.20.8 (BMW 11517586925) за около 500лв.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Инаф
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Бургас
- Кара: много
- Мечтае да кара: винаги
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Водната помпа беше проблема, ту работеше ту спираше, както julkata1 писа. Сменихме и термостата, тъй като вече беше достъпен (от към труд имам в предвид), така че имам един оригинален в резерв. Помпата Pierburg я намерих за 680лв. от Елит Кар мисля, а термостата BEHR 105лв.
Благодаря на всички за съветите!
Благодаря на всички за съветите!
E60 ///M5 is the ultimate BMW.
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
- universodamore
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 8.11.2014
- Пол: Мъж
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте,
Инсталирах цилиндричен k&n въздушен филтър на 325xi. E-2022. Според вас трябва да се затвори кутията на филтъра или може да се остави отворена за да има повече въздух?
Поздрави
Инсталирах цилиндричен k&n въздушен филтър на 325xi. E-2022. Според вас трябва да се затвори кутията на филтъра или може да се остави отворена за да има повече въздух?
Поздрави
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Да се затвори, конусните външните само са така. Не че не можеш и така да караш...............
- universodamore
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 8.11.2014
- Пол: Мъж
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Kraska благодаря.
Имам още едно въпросче. Аз съм с е91XI. На колко километра трябва да сменя маслото в диференциала и какво масло се слага?
Поздрави
Имам още едно въпросче. Аз съм с е91XI. На колко километра трябва да сменя маслото в диференциала и какво масло се слага?
Поздрави
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
75w90 на която марка си пожелаеш, по спомен предния ти диф събира 0,6 , задния май литър някъде, при всички случаи вземаш 2 л. и си готов. Дават го вечен, но...... аз го смених ей така за кеф. маслото е евтино. Добре е да смениш маслото на раздатъчната кутия, което е около 550мл, бутилката от 1л. е на бмв специално и струва 80лв, но след това е нужен "ресет" който се прави с софтуер dis например,а инпа - няма такава опция. задния диф няма пробка за източване, докато предния има - тоа ти е за инфо 

- Qugo
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 24.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Да ви попитам при N53b30 един или два термостата има и на диагностика може ли да се хване?
Също така колко градуса новмално държи този мотор, понеже моя го загледах от скритото меню 110-114 и ми се струва много високи градуси.
Също така колко градуса новмално държи този мотор, понеже моя го загледах от скритото меню 110-114 и ми се струва много високи градуси.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Писали сме ги тези неща, прочети темата.
Never mistake motion for action...
- Qugo
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 24.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Leon написа:Писали сме ги тези неща, прочети темата.
Извинявай, но прочетох темата от край до край и след това писах. Наистина ако някой е споменал тук явно съм го пропуснал но не го видях.
Но пък и след преглед диагностика и оглед се разбра че термостата е само един и го сменихме.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Температурата ти е ок за градско шофиране особено. Даде ли грешка на диагностика специално за термостата ?
- Qugo
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 24.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Като грешка беше записал в историята преди 400км грешка която гласеше не достатъчно затваряне на студен двг. от което вдигаше грешка и за ламбда сонда. След смяната на термостата температувата спадна с 10 градуса надолу и грешката за сондата изчезна.
- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте! Изчетох темата и в крайна сметка останах объркан. В момента карам 330д е46 и вече цяла година тъжа по предишните си бензинови 6-таци. За броени минути бях решил, че вариантът ми пак да карам динамична бензинова кола с приличен разход е 325i('05-'07), но от това, което прочетох ми се струва, че не е най- надеждният избор. Опровергайте ме, моля! Карам по 50-60 хил.км годиншно, предимно дълги пърувания, всяка година сменям колата и вече ми се иска да задържа нещо 2-3 години, което ще рече мноого каране. Нямам възможност да дам над 16-17хил. лв за кола, та въпросът след всичките пояснения- мога ли и УДАЧНО ли е да се насочвам към този двигател? 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани