Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба
Поредната тема както ще драсне ЗаядливияТ е продиктувана от едно странно явление което наблюдавам напоследък !
Сложих си допълнителна водна помпа (тази която е при клапаните), и в действителност на празен ход не се усеща намаляване на силата на парното както преди да речем ...
Обаче възникна нещо странно с работата на газ - след редене на втора и трета скорост (демек педал ту метал и 60 км/ч
), сякаш вече няма газ в изпарителя ! То има, но не е изпарена ! Оборотите са много ниски, и при подаване на "газ" не тръгва ! Ако я оставя 2-3-5 сек. всичко се нормализира ! Плюс това ми направи впечатление, че при същото упражнение вместо да почне да духа една идея по-топло, то изстина !
Така - релето за помпата го имам, и по всички правила същата помпа уж трябва да спира да върти след някакви си там обороти !
Днес ще проследя какво прави помпата с една пробна лампа ...
Гледам хората по света я слагат таз помпа, и не пишат за такива ядове (те там едно че такива коли не карат, и второ на чесън не се движат) !
Ще и махна релето да видим дали ще го има това явление
Остава и релето да е сдало багажа, за което ще го сваля и погледна днес, защото просто усещам как става "тапа" в системата ! И понеже изпарителят ми е вързан към парното, той страда от това "явление" !
Управлението ми е от "старите" - с трите врътки като на Раховец и светещ бутон за подгрев на стъклото (ако въобще това има някакво значение) !
Знам че един двама момъка ще се включат с укори че са ми казали това и онова, но искам и тук да го има !
Защото понякога много се дразня като потърся нещо, и намирам мнения от рода на "прочети и ще разбереш" ! Не ме мързи да чета, просто информацията която намирам е объркана спрямо моята кола
И до колкото разбрах друго когато се зарибих за помпата - уж трябва да работи след достигане на определена температура ! При мен си тръгва при първо палене и дори "на контакт" след гаснене на лампите по таблото ! Със Стоян обсъдихме че това го прави (демек след определени градуси) ако имам ИНКА
, но аз нямам ... Къде да си закупя ?!

пп Изпарителят е Ловато Супер в случай че някой спомене че не е достатъчен ! Крановете са отвити колкото да няма дупки на тройника
Сложих си допълнителна водна помпа (тази която е при клапаните), и в действителност на празен ход не се усеща намаляване на силата на парното както преди да речем ...
Обаче възникна нещо странно с работата на газ - след редене на втора и трета скорост (демек педал ту метал и 60 км/ч

Така - релето за помпата го имам, и по всички правила същата помпа уж трябва да спира да върти след някакви си там обороти !
Днес ще проследя какво прави помпата с една пробна лампа ...
Гледам хората по света я слагат таз помпа, и не пишат за такива ядове (те там едно че такива коли не карат, и второ на чесън не се движат) !
Ще и махна релето да видим дали ще го има това явление

Остава и релето да е сдало багажа, за което ще го сваля и погледна днес, защото просто усещам как става "тапа" в системата ! И понеже изпарителят ми е вързан към парното, той страда от това "явление" !
Управлението ми е от "старите" - с трите врътки като на Раховец и светещ бутон за подгрев на стъклото (ако въобще това има някакво значение) !
Знам че един двама момъка ще се включат с укори че са ми казали това и онова, но искам и тук да го има !
Защото понякога много се дразня като потърся нещо, и намирам мнения от рода на "прочети и ще разбереш" ! Не ме мързи да чета, просто информацията която намирам е объркана спрямо моята кола

И до колкото разбрах друго когато се зарибих за помпата - уж трябва да работи след достигане на определена температура ! При мен си тръгва при първо палене и дори "на контакт" след гаснене на лампите по таблото ! Със Стоян обсъдихме че това го прави (демек след определени градуси) ако имам ИНКА



пп Изпарителят е Ловато Супер в случай че някой спомене че не е достатъчен ! Крановете са отвити колкото да няма дупки на тройника

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба
Маме, IHKA е климатроника, и дори той мисля, че не следи температурата на водата. Поне не и директно, а само по температурата на въздуха, който идва от топлият радиатор.
Помпата нека си бачка нон стоп, не й е дерт. А и да спира след някакви обороти - за какво?
Помпата нека си бачка нон стоп, не й е дерт. А и да спира след някакви обороти - за какво?


- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба
cod-cdbp написа:Маме, IHKA е климатроника, и дори той мисля, че не следи температурата на водата. Поне не и директно, а само по температурата на въздуха, който идва от топлият радиатор.
Помпата нека си бачка нон стоп, не й е дерт. А и да спира след някакви обороти - за какво?

При колите само с парно помпето тръгва с отварянето на клапаните - демек с мърдане на потенциометъра от крайно синьо нагоре - така думат братушките по техните форуми, където тия коли /само парно + доп.помпа/ са болшинство. Същото и за спирането и над 2000 оборота /казват го/, ненапразно терморегулаторът в управлението има тахо-връзка /пин/ от дме-то.
Между другото, моята също тръгва с отварянето на клапаните /или поне вибрира на ръчичка



Ивчо, ше си "купиш" ти IHKA...догодина

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба
The Heartlistener написа:При колите само с парно помпето тръгва с отварянето на клапаните - демек с мърдане на потенциометъра от крайно синьо нагоре - така думат братушките по техните форуми, където тия коли /само парно + доп.помпа/ са болшинство. Същото и за спирането и над 2000 оборота /казват го/, ненапразно терморегулаторът в управлението има тахо-връзка /пин/ от дме-то.
Така е - врътките в положение студено, и помпата не работи !
Обаче имам въпрос - не съм с оем таблото на 20-ката, а такова мома англичанка ?! Има ли значение за връзката, или !?
Сега отивам да го гледам спира ли или не ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба
Никакво значение. Терморегулаторите при отоплителите нямат разлики в окабеляването и принципа на действие.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба
Поредната....Турни още една помпа и на изпарителя да изравниш нещата.
Три пъти ми става лошо докато четох темата , не знам как ги пишеш тез неща ама явно бавно сващам??
Турни и един датчик на ловатното и си го следи в купето като даваш газ дали му иЗСтива водата , ако не пада под 75 градуса това дет го пишшеш е плод на въображението ти или вследствие на силното парно на празен ход възоснова на което ти прегрява главата и се чудиш какво да напишеш вече
.
Три пъти ми става лошо докато четох темата , не знам как ги пишеш тез неща ама явно бавно сващам??
Турни и един датчик на ловатното и си го следи в купето като даваш газ дали му иЗСтива водата , ако не пада под 75 градуса това дет го пишшеш е плод на въображението ти или вследствие на силното парно на празен ход възоснова на което ти прегрява главата и се чудиш какво да напишеш вече


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба

Питам сериозно, защото нещо не е както трябва !
Таз вечер ще раздам малко без релето, да видим дали ще има разлика !
пп има разлика - на ПХ е по -студено

Но опитите за гаснене ги няма вече

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба
Най добре я махни тая помпичка и си върни системата в първоначалния вид и не се занимавя с глупости .Изстиването на парното е заради калпава водна помпа , менте или не оригинална както искаш я наричай и от вдървеното виско преохлаждащо мотора .
То дори и с такава изпарителя не трябва да ти прави номера на тоя мотор .
На мойто м20 съм сложил големия радиатора от 28ца , маслен радиатор , изпарителя е паралел на парното .Виското е махното и има ел перка .Заради горните неща рядко стрелката стои в средата на 12 , повечето време е малко преди .Колата има парно 1 км след потегляне на тия температури около 0 и - 2,3 градуса.
То дори и с такава изпарителя не трябва да ти прави номера на тоя мотор .
На мойто м20 съм сложил големия радиатора от 28ца , маслен радиатор , изпарителя е паралел на парното .Виското е махното и има ел перка .Заради горните неща рядко стрелката стои в средата на 12 , повечето време е малко преди .Колата има парно 1 км след потегляне на тия температури около 0 и - 2,3 градуса.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани