Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба

Мнение от ивчо » 26 Ное 2014, 11:17

Поредната тема както ще драсне ЗаядливияТ е продиктувана от едно странно явление което наблюдавам напоследък !
Сложих си допълнителна водна помпа (тази която е при клапаните), и в действителност на празен ход не се усеща намаляване на силата на парното както преди да речем ...
Обаче възникна нещо странно с работата на газ - след редене на втора и трета скорост (демек педал ту метал и 60 км/ч :mhihi: ), сякаш вече няма газ в изпарителя ! То има, но не е изпарена ! Оборотите са много ниски, и при подаване на "газ" не тръгва ! Ако я оставя 2-3-5 сек. всичко се нормализира ! Плюс това ми направи впечатление, че при същото упражнение вместо да почне да духа една идея по-топло, то изстина !
Така - релето за помпата го имам, и по всички правила същата помпа уж трябва да спира да върти след някакви си там обороти !
Днес ще проследя какво прави помпата с една пробна лампа ...
Гледам хората по света я слагат таз помпа, и не пишат за такива ядове (те там едно че такива коли не карат, и второ на чесън не се движат) !
Ще и махна релето да видим дали ще го има това явление :confused:
Остава и релето да е сдало багажа, за което ще го сваля и погледна днес, защото просто усещам как става "тапа" в системата ! И понеже изпарителят ми е вързан към парното, той страда от това "явление" !
Управлението ми е от "старите" - с трите врътки като на Раховец и светещ бутон за подгрев на стъклото (ако въобще това има някакво значение) !
Знам че един двама момъка ще се включат с укори че са ми казали това и онова, но искам и тук да го има !
Защото понякога много се дразня като потърся нещо, и намирам мнения от рода на "прочети и ще разбереш" ! Не ме мързи да чета, просто информацията която намирам е объркана спрямо моята кола :mhihi:
И до колкото разбрах друго когато се зарибих за помпата - уж трябва да работи след достигане на определена температура ! При мен си тръгва при първо палене и дори "на контакт" след гаснене на лампите по таблото ! Със Стоян обсъдихме че това го прави (демек след определени градуси) ако имам ИНКА :mhihi: , но аз нямам ... Къде да си закупя ?! :mhihi: :confused:
пп Изпарителят е Ловато Супер в случай че някой спомене че не е достатъчен ! Крановете са отвити колкото да няма дупки на тройника :mhihi:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба

Мнение от cod-cdbp » 26 Ное 2014, 13:13

Маме, IHKA е климатроника, и дори той мисля, че не следи температурата на водата. Поне не и директно, а само по температурата на въздуха, който идва от топлият радиатор.
Помпата нека си бачка нон стоп, не й е дерт. А и да спира след някакви обороти - за какво? :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба

Мнение от The Heartlistener » 26 Ное 2014, 14:06

cod-cdbp написа:Маме, IHKA е климатроника, и дори той мисля, че не следи температурата на водата. Поне не и директно, а само по температурата на въздуха, който идва от топлият радиатор.
Помпата нека си бачка нон стоп, не й е дерт. А и да спира след някакви обороти - за какво? :winky:

:yes: Следи я, "въздушно" разбира се, чрез двата термодатчика при двете камери на радиатора в прасето. Но това с 30-те градуса важи само за климатроника - по информация от западни сайтове. Но там функциите са други, "мозъкът" е друг.
При колите само с парно помпето тръгва с отварянето на клапаните - демек с мърдане на потенциометъра от крайно синьо нагоре - така думат братушките по техните форуми, където тия коли /само парно + доп.помпа/ са болшинство. Същото и за спирането и над 2000 оборота /казват го/, ненапразно терморегулаторът в управлението има тахо-връзка /пин/ от дме-то.
Между другото, моята също тръгва с отварянето на клапаните /или поне вибрира на ръчичка :mhihi:/, а съм с IHKR-климатик :lol:. Но нямам такива дертове с потока към изпарителя, връзването му е аналогично - както трябва да бъде :paranoid: ...
Ивчо, ше си "купиш" ти IHKA...догодина :)...
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба

Мнение от ивчо » 26 Ное 2014, 14:21

The Heartlistener написа:При колите само с парно помпето тръгва с отварянето на клапаните - демек с мърдане на потенциометъра от крайно синьо нагоре - така думат братушките по техните форуми, където тия коли /само парно + доп.помпа/ са болшинство. Същото и за спирането и над 2000 оборота /казват го/, ненапразно терморегулаторът в управлението има тахо-връзка /пин/ от дме-то.

Така е - врътките в положение студено, и помпата не работи !
Обаче имам въпрос - не съм с оем таблото на 20-ката, а такова мома англичанка ?! Има ли значение за връзката, или !?
Сега отивам да го гледам спира ли или не ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба

Мнение от The Heartlistener » 26 Ное 2014, 16:56

Никакво значение. Терморегулаторите при отоплителите нямат разлики в окабеляването и принципа на действие.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 26 Ное 2014, 17:21

Поредната....Турни още една помпа и на изпарителя да изравниш нещата.

Три пъти ми става лошо докато четох темата , не знам как ги пишеш тез неща ама явно бавно сващам??

Турни и един датчик на ловатното и си го следи в купето като даваш газ дали му иЗСтива водата , ако не пада под 75 градуса това дет го пишшеш е плод на въображението ти или вследствие на силното парно на празен ход възоснова на което ти прегрява главата и се чудиш какво да напишеш вече :) .
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба

Мнение от ивчо » 26 Ное 2014, 17:44

:mhihi: Мръсник ...
Питам сериозно, защото нещо не е както трябва !
Таз вечер ще раздам малко без релето, да видим дали ще има разлика !
пп има разлика - на ПХ е по -студено :mhihi:
Но опитите за гаснене ги няма вече :roll:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Циркулация на антифриз и изпарител газова у-ба

Мнение от Jordana » 27 Ное 2014, 22:44

Най добре я махни тая помпичка и си върни системата в първоначалния вид и не се занимавя с глупости .Изстиването на парното е заради калпава водна помпа , менте или не оригинална както искаш я наричай и от вдървеното виско преохлаждащо мотора .
То дори и с такава изпарителя не трябва да ти прави номера на тоя мотор .
На мойто м20 съм сложил големия радиатора от 28ца , маслен радиатор , изпарителя е паралел на парното .Виското е махното и има ел перка .Заради горните неща рядко стрелката стои в средата на 12 , повечето време е малко преди .Колата има парно 1 км след потегляне на тия температури около 0 и - 2,3 градуса.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook