Сняг, лед, задно и DSC
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Сняг, лед, задно и DSC
omegaart написа:valeri_ignatov написа:Здравейте колеги.Искам дава попитам значи аз съм с ASC когато го натисна бутона се включва свети на таблото постоянно при повторно натискане изгася това какво значи незнам че е в режим на готовност,а като го задържа за 7 10 секунди изгася напълно а после го натискам не функционира колкото и да го натискам бутона не се включва ASC трябва да изгася колата и пак да запаля че да избера на какъв режим да съм това честно е мн.тъпо примерно реша да се пързалям малко ОК изключва се а когато реша да я върна пак в режим готовност или каквото там трябва да изгася и пак да запаля аз ли нещо не мога да го разгадая това ASC и ли си е така
само да добавя когато е в режим готовност когато я по настъпя и премигва на таблото ASC то мисля че това така трябва да е
Прочети малко нагоре темата и ще разбереш каквото питаш.
всичко ми е ясно колега само не мога да разбера когато съм си изключил ASC напълно как да го включа пак /без да изгасям и паля колата/

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Сняг, лед, задно и DSC
valeri_ignatov написа:omegaart написа:valeri_ignatov написа:Здравейте колеги.Искам дава попитам значи аз съм с ASC когато го натисна бутона се включва свети на таблото постоянно при повторно натискане изгася това какво значи незнам че е в режим на готовност,а като го задържа за 7 10 секунди изгася напълно а после го натискам не функционира колкото и да го натискам бутона не се включва ASC трябва да изгася колата и пак да запаля че да избера на какъв режим да съм това честно е мн.тъпо примерно реша да се пързалям малко ОК изключва се а когато реша да я върна пак в режим готовност или каквото там трябва да изгася и пак да запаля аз ли нещо не мога да го разгадая това ASC и ли си е така
само да добавя когато е в режим готовност когато я по настъпя и премигва на таблото ASC то мисля че това така трябва да е
Прочети малко нагоре темата и ще разбереш каквото питаш.
всичко ми е ясно колега само не мога да разбера когато съм си изключил ASC напълно как да го включа пак /без да изгасям и паля колата/
Не можеш,АСЦ работи така
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Сняг, лед, задно и DSC
valeri_ignatov написа:omegaart написа:valeri_ignatov написа:Здравейте колеги.Искам дава попитам значи аз съм с ASC когато го натисна бутона се включва свети на таблото постоянно при повторно натискане изгася това какво значи незнам че е в режим на готовност,а като го задържа за 7 10 секунди изгася напълно а после го натискам не функционира колкото и да го натискам бутона не се включва ASC трябва да изгася колата и пак да запаля че да избера на какъв режим да съм това честно е мн.тъпо примерно реша да се пързалям малко ОК изключва се а когато реша да я върна пак в режим готовност или каквото там трябва да изгася и пак да запаля аз ли нещо не мога да го разгадая това ASC и ли си е така
само да добавя когато е в режим готовност когато я по настъпя и премигва на таблото ASC то мисля че това така трябва да е
Прочети малко нагоре темата и ще разбереш каквото питаш.
всичко ми е ясно колега само не мога да разбера когато съм си изключил ASC напълно как да го включа пак /без да изгасям и паля колата/
ASC-то като е изключено му свети лампата на таблото т.е. НЕ РАБОТИ !!!
Щом лампата не свети или е изгоряла , или разпоена ( джамбази ) , или просто работи. Вече на какъв "мод" работи зависи от това дали е стандартно включено или сте задържали копчето 7-10 секунди и е спряло да дърпа дросела т.е. да ви спира горивото п.с. не съм сигурен дали през дросела или спира директно подаването на гориво.
Re: Сняг, лед, задно и DSC
totopz написа:Виждам, че темата се е развила и се обсъжда как работят спомагателните системи при Е39, в което няма нищо лошо.
Аз все пак искам да попитам - някой карал ли е Е36 без шпер и след това да е минал на Е39 с DSC?
В смисал - заради DSC-то мога ли да очаквам 5-цада да драпа повече по изкачването, когато е заснежено или заледено в сравнение с 3-ката?
Моя опит,е36 без шпер и без ASC,с добри зимни гуми колата си върви нормално.Е39 с ASC със зимни гуми също върви добре,една идея по добре от е36.
Миналата зима е46 с ASC летни гуми и чист лед изминах около 30км.Това обаче главно на равен път,и не бих повторил ако не се налага.
Този сезон ще пробвам DSC при е46 как ще се държи.Това ASC дето го плюете толкова пробвайте някой мерц с по старата ASR и пак ще си говорим

- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Сняг, лед, задно и DSC
И моето DSC май ги няма тези режими или е включено и работи с двигателя и спирачките или изключено и се спасяваш сам 

- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Сняг, лед, задно и DSC
omegaart написа:valeri_ignatov написа:omegaart написа:valeri_ignatov написа:Здравейте колеги.Искам дава попитам значи аз съм с ASC когато го натисна бутона се включва свети на таблото постоянно при повторно натискане изгася това какво значи незнам че е в режим на готовност,а като го задържа за 7 10 секунди изгася напълно а после го натискам не функционира колкото и да го натискам бутона не се включва ASC трябва да изгася колата и пак да запаля че да избера на какъв режим да съм това честно е мн.тъпо примерно реша да се пързалям малко ОК изключва се а когато реша да я върна пак в режим готовност или каквото там трябва да изгася и пак да запаля аз ли нещо не мога да го разгадая това ASC и ли си е така
само да добавя когато е в режим готовност когато я по настъпя и премигва на таблото ASC то мисля че това така трябва да е
Прочети малко нагоре темата и ще разбереш каквото питаш.
всичко ми е ясно колега само не мога да разбера когато съм си изключил ASC напълно как да го включа пак /без да изгасям и паля колата/
ASC-то като е изключено му свети лампата на таблото т.е. НЕ РАБОТИ !!!
Щом лампата не свети или е изгоряла , или разпоена ( джамбази ) , или просто работи. Вече на какъв "мод" работи зависи от това дали е стандартно включено или сте задържали копчето 7-10 секунди и е спряло да дърпа дросела т.е. да ви спира горивото п.с. не съм сигурен дали през дросела или спира директно подаването на гориво.
всичко ми е ясно вече колеги благодаря ви много за отговорите но дави кажа честно наистина е тъпо направено може да се изключва напълно но не може да се включва,но това не го знаех че като свети постоянно на таблото е изключено винаги сам си мислил че е обратното
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Сняг, лед, задно и DSC
valeri_ignatov написа:omegaart написа:valeri_ignatov написа:omegaart написа:valeri_ignatov написа:Здравейте колеги.Искам дава попитам значи аз съм с ASC когато го натисна бутона се включва свети на таблото постоянно при повторно натискане изгася това какво значи незнам че е в режим на готовност,а като го задържа за 7 10 секунди изгася напълно а после го натискам не функционира колкото и да го натискам бутона не се включва ASC трябва да изгася колата и пак да запаля че да избера на какъв режим да съм това честно е мн.тъпо примерно реша да се пързалям малко ОК изключва се а когато реша да я върна пак в режим готовност или каквото там трябва да изгася и пак да запаля аз ли нещо не мога да го разгадая това ASC и ли си е така
само да добавя когато е в режим готовност когато я по настъпя и премигва на таблото ASC то мисля че това така трябва да е
Прочети малко нагоре темата и ще разбереш каквото питаш.
всичко ми е ясно колега само не мога да разбера когато съм си изключил ASC напълно как да го включа пак /без да изгасям и паля колата/
ASC-то като е изключено му свети лампата на таблото т.е. НЕ РАБОТИ !!!
Щом лампата не свети или е изгоряла , или разпоена ( джамбази ) , или просто работи. Вече на какъв "мод" работи зависи от това дали е стандартно включено или сте задържали копчето 7-10 секунди и е спряло да дърпа дросела т.е. да ви спира горивото п.с. не съм сигурен дали през дросела или спира директно подаването на гориво.
всичко ми е ясно вече колеги благодаря ви много за отговорите но дави кажа честно наистина е тъпо направено може да се изключва напълно но не може да се включва,но това не го знаех че като свети постоянно на таблото е изключено винаги сам си мислил че е обратното
Разбрал си грънци

Не можеш да включиш т.е. върнеш отнемането на газта , а не че ти е спряно. Просто ще си караш с разцъкване на спирачките и без отнемане на газта , което не го смятам за някакъв кой знае какъв проблем.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Сняг, лед, задно и DSC
omegaart написа:valeri_ignatov написа:omegaart написа:valeri_ignatov написа:Здравейте колеги.Искам дава попитам значи аз съм с ASC когато го натисна бутона се включва свети на таблото постоянно при повторно натискане изгася това какво значи незнам че е в режим на готовност,а като го задържа за 7 10 секунди изгася напълно а после го натискам не функционира колкото и да го натискам бутона не се включва ASC трябва да изгася колата и пак да запаля че да избера на какъв режим да съм това честно е мн.тъпо примерно реша да се пързалям малко ОК изключва се а когато реша да я върна пак в режим готовност или каквото там трябва да изгася и пак да запаля аз ли нещо не мога да го разгадая това ASC и ли си е така
само да добавя когато е в режим готовност когато я по настъпя и премигва на таблото ASC то мисля че това така трябва да е
Прочети малко нагоре темата и ще разбереш каквото питаш.
всичко ми е ясно колега само не мога да разбера когато съм си изключил ASC напълно как да го включа пак /без да изгасям и паля колата/
ASC-то като е изключено му свети лампата на таблото т.е. НЕ РАБОТИ !!!
Щом лампата не свети или е изгоряла , или разпоена ( джамбази ) , или просто работи. Вече на какъв "мод" работи зависи от това дали е стандартно включено или сте задържали копчето 7-10 секунди и е спряло да дърпа дросела т.е. да ви спира горивото п.с. не съм сигурен дали през дросела или спира директно подаването на гориво.
При дизела няма дросел - всичко става от компа и модула...

- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Колеги и то тия които за първа зима ще карат е39.
Колата и вие се нуждае от хубави зимни гуми, малко опит и доста разум от ваша страна, и да не изключвате системата, освен ако не сте сигурни какво правите.
Относно варвенето и поведението на сняг, е36 не сам карал много на сняг, но карах доста е34 535и без шпер- не сам доволен и е доста трудно по нагорнищата.после същото го карах с шпер и пак с хубави зимни гуми-уникална машина, никакви проблеми с закасване.после минах на е39 540и 2002 с ДСЦ и хубави гуми сащо е много добре на моменти е една идея по зле от е34 с шпер, но все пак старата беше с рачни скорости и малки гуми и джанти а 540 ката беше автомат. Но ако и тя беше с шпер сам сигурен че няма да отстапи
Колата и вие се нуждае от хубави зимни гуми, малко опит и доста разум от ваша страна, и да не изключвате системата, освен ако не сте сигурни какво правите.
Относно варвенето и поведението на сняг, е36 не сам карал много на сняг, но карах доста е34 535и без шпер- не сам доволен и е доста трудно по нагорнищата.после същото го карах с шпер и пак с хубави зимни гуми-уникална машина, никакви проблеми с закасване.после минах на е39 540и 2002 с ДСЦ и хубави гуми сащо е много добре на моменти е една идея по зле от е34 с шпер, но все пак старата беше с рачни скорости и малки гуми и джанти а 540 ката беше автомат. Но ако и тя беше с шпер сам сигурен че няма да отстапи
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Зима иде, а аз от куатро минах на задно... Миналата зима газих 50см сняг без ядове, а за тази зима съм изпаднал в треска как ще е
Някой слагал ли е шпер на е39 530д и за какви жълтици?

- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Сняг, лед, задно и DSC
И без шпер вървят зимата е39-ки 

Re: Сняг, лед, задно и DSC
Хрuсто написа:... Някой слагал ли е шпер на е39 530д и за какви жълтици?
1800лв. - 1900лв. ми казаха на мен за 540i, а 540i и 530d са с еднакви диференциали, така да се каже.
https://www.facebook.com/bmwshperstudio/
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Ясно. Прекалено солено идва на фона на това каква е колата. За зимата По-широки гуми ли да и слагам или по-тесни?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Хрuсто написа:Ясно. Прекалено солено идва на фона на това каква е колата. За зимата По-широки гуми ли да и слагам или по-тесни?
Слагаш си каквито е казал Ханс

Прочети и за халф мод режима на дсц-то

- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Сняг, лед, задно и DSC
Четох за въпросния режим. Честно казано имам повече доверие на механиката отколкото на електрониката, но тази зима ще видим 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани