два изпарителя - газов инжекцион

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от vladobate » 05 Ное 2014, 8:42

Колега , пишеш че и напечен на 90 градуса изпарителя пак пада темп. на газта , тогава какви опити с температури ще правиш. Не се сърди ама по твоето описание щом имаш достатъчна темп. на охл. течност през редуктора , а не смогва значи той си е проблем. Или нещо не описваш като хората или просто искаш да ни убедиш че трябва да си сложиш два изпарителя и само ни информираш. Аз имах подобен проблем ( макар да не описваш какво се случва , мощност да пада наблюдаваш ли ...) и си го реших просто и ефикасно . Изолирах си изпарителя и тръбите след него за газта . Температурата от максимална 40 градуса на изпарената газ ( това в по-студеното и при натоварване ) се покачи на над 55 и държи доволно , при средни и ниски натоварвания дига 60... Това със сравнително смешен изпарител който бях на косъм да сменя . Следил съм дълго време как се движат температурите при различни натоварвания , със парно и без него ( нямам помпа към парното ) , влиянието е около 4-5 градуса . За втори изпарител ти е необходимо още повече дебит течност , който не знам как ще осигуриш , помисли и над това . 200 коньов мотор не е чак толкоз уникално мощен та да се задъхва редуктора ако е в кондиция .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 05 Ное 2014, 10:33

С китайска водна помпа , подсилен радиатор и много як термостат от еврото за 82 градуса така се получава. Колатаа не може да сгрее малкия кръг като хората , а това че стрелката му не мърда вътре нищо не означава.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от Jordana » 05 Ное 2014, 11:02

Няма как изпарителя да е на 90 градуса , а рейката на 6 .Това означава че нищо не се изпарява в изпарителя и всичката газ отива течна в рейката .
Тука изобщо за какъв проблам точно говорим , с вървежа разхода или просто показва ниска температура ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 05 Ное 2014, 11:24

Jordana написа:Няма как изпарителя да е на 90 градуса , а рейката на 6 .Това означава че нищо не се изпарява в изпарителя и всичката газ отива течна в рейката .
Тука изобщо за какъв проблам точно говорим , с вървежа разхода или просто показва ниска температура ?



За проблем с пада на диференциалното налягане :mhihi: . Да слага два изпарителя и да каже как е .
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от Jordana » 05 Ное 2014, 11:43

В крайна сметка да не се окаже че изпарителя е малък :mhihi:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 05 Ное 2014, 12:07

Jordana написа:В крайна сметка да не се окаже че изпарителя е малък :mhihi:



Както казах , ан същата кола го сложих карах и т.н нямам забележки.

на 190 коня кола тоя изпарител няма как дае малък , освен ако не е с 1,5 метра водни маркучи през капака на клапаните и маркуч 2 метра за изпарената газ , да не показвам снимки на "специалисти" както ги наричат. Че не е като да нямам някоя друга снимка.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от jorji6i6i » 05 Ное 2014, 16:28

вървежа си е добре...но като падне темп на рейката и изключа от скорост започва да мени обороти и примерно в байр започва да прекъсва ...явно се дави с недозпарена газ...
изолацията на изпарителя и маркучите помага....ще опитам уикенда и това...

а за наляганията какво ви е мнението - не е ли по-добре да се покачва при натоварване вместо да пада...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 05 Ное 2014, 16:32

я си прегледай сондата и бутилката и тръбата че нещо там ме съмняваш.

При мен няма пад , като я смачкам цепи 2 бара в редуктора , инач на 1.6 работи ,

няма как да гадаем какво е станало ,единствено може ако има дефект в редуктора да го прави това.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от \MITETO\ DSB » 06 Дек 2014, 18:50

jorji6i6i написа:хора, този форум не е кавото трябва да бъде...
- само обиди и подигравателни подмятания нищо друго не получих....
- благодаря за вниманието...моля модераторите да изтрият темата, ако пресметнат за добре

Радвам се че го разбра аз го направих одавна. :clap:
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от Митко Стоянов » 07 Дек 2014, 17:49

\MITETO\ DSB написа:
jorji6i6i написа:хора, този форум не е кавото трябва да бъде...
- само обиди и подигравателни подмятания нищо друго не получих....
- благодаря за вниманието...моля модераторите да изтрият темата, ако пресметнат за добре

Радвам се че го разбра аз го направих одавна. :clap:
А вие какво направихте, за да бъде такъв, какъвто го искате?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 17.01.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E34 540i
Мечтае да кара: Z4 M

Re: два изпарителя - газов инжекцион

Мнение от p01s0n » 07 Дек 2014, 18:02

Понеже съм бил и с 2 изпарителя, а в момента съм с 1 ще дам и моето мнение :) Дажа ще говоря с цифри и снимки.
Първоначално си сложих газово Романо, но в последствие се оказа, че само компютъра е Романо, а всичко останало е сбирщайн...
Дадох 2400 лева за това газова понеже е за 8 цилиндров двигател. Реално инжекторите до момента си работят нормално, но са малко по шумни в последно време и мисля, че ще се налага смяна скоро. Двата изпарителя ми правиха следния проблем. Година и половина след слагането на инжекциона мембраните на изпарителите бяха се износили и колата при загрял двигател палеше от 2-3 опит понеже оставало гас в колекторите поне така ми обясниха. Смених мембрати гаранционно и след по - малко от година същия проблем..... реших този път да сменя изпарителя. Забравих да споделя, че също така при работещо парно зимата ми вкарваше миризма на гас в купето и изпарителите много трудно загряваха даже единия понякога беше студен дори и склед като прехвърли на гас. Сега си сложих на БРЦ цена 400 лева и си реших проблема много съм доволен. При атсмосферни температури около 8 градуса сутрин прехвърля от бензин на гас за около 4 минути.

ето снимки с 1 и с 2 изпарителя
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook