два изпарителя - газов инжекцион
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Колега , пишеш че и напечен на 90 градуса изпарителя пак пада темп. на газта , тогава какви опити с температури ще правиш. Не се сърди ама по твоето описание щом имаш достатъчна темп. на охл. течност през редуктора , а не смогва значи той си е проблем. Или нещо не описваш като хората или просто искаш да ни убедиш че трябва да си сложиш два изпарителя и само ни информираш. Аз имах подобен проблем ( макар да не описваш какво се случва , мощност да пада наблюдаваш ли ...) и си го реших просто и ефикасно . Изолирах си изпарителя и тръбите след него за газта . Температурата от максимална 40 градуса на изпарената газ ( това в по-студеното и при натоварване ) се покачи на над 55 и държи доволно , при средни и ниски натоварвания дига 60... Това със сравнително смешен изпарител който бях на косъм да сменя . Следил съм дълго време как се движат температурите при различни натоварвания , със парно и без него ( нямам помпа към парното ) , влиянието е около 4-5 градуса . За втори изпарител ти е необходимо още повече дебит течност , който не знам как ще осигуриш , помисли и над това . 200 коньов мотор не е чак толкоз уникално мощен та да се задъхва редуктора ако е в кондиция .
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: два изпарителя - газов инжекцион
С китайска водна помпа , подсилен радиатор и много як термостат от еврото за 82 градуса така се получава. Колатаа не може да сгрее малкия кръг като хората , а това че стрелката му не мърда вътре нищо не означава.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Няма как изпарителя да е на 90 градуса , а рейката на 6 .Това означава че нищо не се изпарява в изпарителя и всичката газ отива течна в рейката .
Тука изобщо за какъв проблам точно говорим , с вървежа разхода или просто показва ниска температура ?
Тука изобщо за какъв проблам точно говорим , с вървежа разхода или просто показва ниска температура ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Jordana написа:Няма как изпарителя да е на 90 градуса , а рейката на 6 .Това означава че нищо не се изпарява в изпарителя и всичката газ отива течна в рейката .
Тука изобщо за какъв проблам точно говорим , с вървежа разхода или просто показва ниска температура ?
За проблем с пада на диференциалното налягане


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: два изпарителя - газов инжекцион
В крайна сметка да не се окаже че изпарителя е малък 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Jordana написа:В крайна сметка да не се окаже че изпарителя е малък
Както казах , ан същата кола го сложих карах и т.н нямам забележки.
на 190 коня кола тоя изпарител няма как дае малък , освен ако не е с 1,5 метра водни маркучи през капака на клапаните и маркуч 2 метра за изпарената газ , да не показвам снимки на "специалисти" както ги наричат. Че не е като да нямам някоя друга снимка.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: два изпарителя - газов инжекцион
вървежа си е добре...но като падне темп на рейката и изключа от скорост започва да мени обороти и примерно в байр започва да прекъсва ...явно се дави с недозпарена газ...
изолацията на изпарителя и маркучите помага....ще опитам уикенда и това...
а за наляганията какво ви е мнението - не е ли по-добре да се покачва при натоварване вместо да пада...
изолацията на изпарителя и маркучите помага....ще опитам уикенда и това...
а за наляганията какво ви е мнението - не е ли по-добре да се покачва при натоварване вместо да пада...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: два изпарителя - газов инжекцион
я си прегледай сондата и бутилката и тръбата че нещо там ме съмняваш.
При мен няма пад , като я смачкам цепи 2 бара в редуктора , инач на 1.6 работи ,
няма как да гадаем какво е станало ,единствено може ако има дефект в редуктора да го прави това.
При мен няма пад , като я смачкам цепи 2 бара в редуктора , инач на 1.6 работи ,
няма как да гадаем какво е станало ,единствено може ако има дефект в редуктора да го прави това.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: два изпарителя - газов инжекцион
jorji6i6i написа:хора, този форум не е кавото трябва да бъде...
- само обиди и подигравателни подмятания нищо друго не получих....
- благодаря за вниманието...моля модераторите да изтрият темата, ако пресметнат за добре
Радвам се че го разбра аз го направих одавна.


- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: два изпарителя - газов инжекцион
А вие какво направихте, за да бъде такъв, какъвто го искате?\MITETO\ DSB написа:jorji6i6i написа:хора, този форум не е кавото трябва да бъде...
- само обиди и подигравателни подмятания нищо друго не получих....
- благодаря за вниманието...моля модераторите да изтрият темата, ако пресметнат за добре
Радвам се че го разбра аз го направих одавна.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- p01s0n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 17.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E34 540i
- Мечтае да кара: Z4 M
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Понеже съм бил и с 2 изпарителя, а в момента съм с 1 ще дам и моето мнение
Дажа ще говоря с цифри и снимки.
Първоначално си сложих газово Романо, но в последствие се оказа, че само компютъра е Романо, а всичко останало е сбирщайн...
Дадох 2400 лева за това газова понеже е за 8 цилиндров двигател. Реално инжекторите до момента си работят нормално, но са малко по шумни в последно време и мисля, че ще се налага смяна скоро. Двата изпарителя ми правиха следния проблем. Година и половина след слагането на инжекциона мембраните на изпарителите бяха се износили и колата при загрял двигател палеше от 2-3 опит понеже оставало гас в колекторите поне така ми обясниха. Смених мембрати гаранционно и след по - малко от година същия проблем..... реших този път да сменя изпарителя. Забравих да споделя, че също така при работещо парно зимата ми вкарваше миризма на гас в купето и изпарителите много трудно загряваха даже единия понякога беше студен дори и склед като прехвърли на гас. Сега си сложих на БРЦ цена 400 лева и си реших проблема много съм доволен. При атсмосферни температури около 8 градуса сутрин прехвърля от бензин на гас за около 4 минути.
ето снимки с 1 и с 2 изпарителя

Първоначално си сложих газово Романо, но в последствие се оказа, че само компютъра е Романо, а всичко останало е сбирщайн...
Дадох 2400 лева за това газова понеже е за 8 цилиндров двигател. Реално инжекторите до момента си работят нормално, но са малко по шумни в последно време и мисля, че ще се налага смяна скоро. Двата изпарителя ми правиха следния проблем. Година и половина след слагането на инжекциона мембраните на изпарителите бяха се износили и колата при загрял двигател палеше от 2-3 опит понеже оставало гас в колекторите поне така ми обясниха. Смених мембрати гаранционно и след по - малко от година същия проблем..... реших този път да сменя изпарителя. Забравих да споделя, че също така при работещо парно зимата ми вкарваше миризма на гас в купето и изпарителите много трудно загряваха даже единия понякога беше студен дори и склед като прехвърли на гас. Сега си сложих на БРЦ цена 400 лева и си реших проблема много съм доволен. При атсмосферни температури около 8 градуса сутрин прехвърля от бензин на гас за около 4 минути.
ето снимки с 1 и с 2 изпарителя
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани