ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги помагайте на м43 къде е катализатора?тумбестото голямо гърне по средата или малкото гърне към края(точно преди задния мост) преди крайното гърне.кофти го обясних но все пак ме разбрахте надявам се
- Slobmonster
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 15.10.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, м42
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M-coupe написа:Колеги, кое е по-добре ГИ 2ра употреба или чисто ново АГУ? Предлагат ми АГУ Ловато ново за 500-600лв със инсталирането, ГИ долу горе същите пари ще ми излезе. От познати и приятели чувам двустранни мненияПо-скоро съм се решил да сложа ГИ БРЦ, но на м42 се слага без проблеми и АГУ ... Какво е вашето мнение ги или агу на м42
Преди маса време бях изправен пред същата дилема като теб - ново АГУ, нов ГИ след време или 2ра ръка ГИ сега. Ето ти разбивка на плюсове и минуси за трите варианта:
Вариант 1 - Плюсове: По-евтина първоначална цена (500 лв); не се дават пари за бензин; гаранция. Минуси: малко по-висок разход на газ (10-10,5); усеща се спада в мощността; трябва да е перфектно настроена, иначе прави мизерии (гасне, киха и най-опасното - гърмежи)
Вариант 2 - Плюсове: По-нисък разход на газ спрямо АГУ (9,5-10); по-трудно се усеща спада в мощността, чак след 4500 об./мин ; по-лесно за настройка; може повече да не се видите с газаджията; гаранция. Минуси: по-скъпа първоначална цена (поне 700 лв); дават се пари за бензин (около 50 кила бензин съм прекарал за 10 к км).
Вариант 3 - Плюсове: Ниска първоначална цена (350-500 лв според това което има на пазара); при добра настройка същите плюсове като вариант 2. Минуси: може да е прецакана; няма гаранция; газаджията ще я сложи както му падне и ако не работи добре по негова вина няма как да го докажеш; няма гаранция.
Така изглеждат според мен нещата. Аз избрах вариант 2, но като цяло най-готин е вариант 3 ако можеш сам да си я сложиш и настроиш, което според зависи не е нечовешка мъка, но не е за новобранец.
==========
Всъщност влязох в темата да си задам поредната порция питания

1.) Като запаля за първи път колата държи 1,500-2,000 об. сама. Точно като смукачите на ладите.
2.) Понякога гасне без обективна причина. Това е независимо дали е студена и е на бензин или загрее и вече е прехвърлила на газ. Рядко се случва, но дразни.
3.) Прехвърля към газ леко грубо и понякога гасне, но това е само при първото прехвърляне за деня.
Някакви идеи какво би могло да причинява тези проблеми. Колата е м42 от 95г., с ГИ.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
JoroM43 написа:Колеги помагайте на м43 къде е катализатора?тумбестото голямо гърне по средата или малкото гърне към края(точно преди задния мост) преди крайното гърне.кофти го обясних но все пак ме разбрахте надявам се
Така както си го написал - "тумбестото голямо гърне по средата".
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
~Мишо~ написа:JoroM43 написа:Колеги помагайте на м43 къде е катализатора?тумбестото голямо гърне по средата или малкото гърне към края(точно преди задния мост) преди крайното гърне.кофти го обясних но все пак ме разбрахте надявам се
Така както си го написал - "тумбестото голямо гърне по средата".
мерси много колега
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
здравейте,
моят въпрос е, дали някой от тук
може да ми помогне с намирането на
оригиналното фенерче, което стой в жабката на е36 ?
или да ме насочи от къде мога да си го набавя
благодаря
моят въпрос е, дали някой от тук
може да ми помогне с намирането на
оригиналното фенерче, което стой в жабката на е36 ?
или да ме насочи от къде мога да си го набавя
благодаря
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
durtaka написа:здравейте,
моят въпрос е, дали някой от тук
може да ми помогне с намирането на
оригиналното фенерче, което стой в жабката на е36 ?
или да ме насочи от къде мога да си го набавя
благодаря
дару кар.
към 50 лв е.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Infernius
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19.09.2014
- Местоположение: Дружба 2, София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is '95г.
- Детайли за колата: гоуема джанта
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги, новак съм и от около месец вече си изживявам детската e36 мечта. Все още обаче нямам много опит и мисля че направих груба грешка спрямо самия автомобил, което веднага се отрази в непалене. От добрина взех че дадох ток на един познат. Изгасих си колата, отидох до магазина и след като се върнах - въртя ключа и нищо не се случва. Не се чува стартера да щраква или изобщо да върти - не нищо. На контакт ток има може и дискотека даже да си направим. Бутнахме на 2 пъти арно от стабиляги момчета, но не пали. Повече с бутане не смея да опитвам. Държа да подчертая, че преди да дам ток не е имало никакви проблем с автомобила - работеше си като швейцарски часовник. Палеше веднага, точна е в оборотите и превключва към ГИ безпроблемно. В последствие от тоя оня разбрах, че с определени коли (като е36) и кажи речи всичко след 2000дната година като цяло не се давало ток, защото се трупат грешки в компютъра.
Какво съм предприел до момента:
Свалих клемите на акумулатора за минимум 10 минути, компютърчето изглежда се е ресетнало, защото поне километража вътре се нулира. Без резултат.
Извадих проверих и зачистих всяко едно бушонче. Няма изгорели. Без резултат.
Адски съм заето тези дни и само вечер имам време да й обърна внимание, а за майстор трябва да си освободя време през деня. Направил съм го, но не е толкова скоро, колкото ми се искаше. До колко съм се допитал до различни хора, вероятно е да е нещо дребно, но приемам всякакви теории.
Какво съм предприел до момента:
Свалих клемите на акумулатора за минимум 10 минути, компютърчето изглежда се е ресетнало, защото поне километража вътре се нулира. Без резултат.
Извадих проверих и зачистих всяко едно бушонче. Няма изгорели. Без резултат.
Адски съм заето тези дни и само вечер имам време да й обърна внимание, а за майстор трябва да си освободя време през деня. Направил съм го, но не е толкова скоро, колкото ми се искаше. До колко съм се допитал до различни хора, вероятно е да е нещо дребно, но приемам всякакви теории.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OMLI9S2JWbI[/youtube]
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Защо не пробваш да заредиш акумулатора
или просто вземи от някой акумулатор само да пробваш дали ще запали 


..Bayerische Motoren Werke..


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Infernius написа:Здравейте колеги, новак съм и от около месец вече си изживявам детската e36 мечта. Все още обаче нямам много опит и мисля че направих груба грешка спрямо самия автомобил, което веднага се отрази в непалене. От добрина взех че дадох ток на един познат. Изгасих си колата, отидох до магазина и след като се върнах - въртя ключа и нищо не се случва. Не се чува стартера да щраква или изобщо да върти - не нищо. На контакт ток има може и дискотека даже да си направим. Бутнахме на 2 пъти арно от стабиляги момчета, но не пали. Повече с бутане не смея да опитвам. Държа да подчертая, че преди да дам ток не е имало никакви проблем с автомобила - работеше си като швейцарски часовник. Палеше веднага, точна е в оборотите и превключва към ГИ безпроблемно. В последствие от тоя оня разбрах, че с определени коли (като е36) и кажи речи всичко след 2000дната година като цяло не се давало ток, защото се трупат грешки в компютъра.
Какво съм предприел до момента:
Свалих клемите на акумулатора за минимум 10 минути, компютърчето изглежда се е ресетнало, защото поне километража вътре се нулира. Без резултат.
Извадих проверих и зачистих всяко едно бушонче. Няма изгорели. Без резултат.
Адски съм заето тези дни и само вечер имам време да й обърна внимание, а за майстор трябва да си освободя време през деня. Направил съм го, но не е толкова скоро, колкото ми се искаше. До колко съм се допитал до различни хора, вероятно е да е нещо дребно, но приемам всякакви теории.
Изглежда ти е заминал EWS модула. Най-добре да я погледнеш на диагностика.
- Infernius
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19.09.2014
- Местоположение: Дружба 2, София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is '95г.
- Детайли за колата: гоуема джанта
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M-coupe написа:Защо не пробваш да заредиш акумулатораили просто вземи от някой акумулатор само да пробваш дали ще запали
Опитахме да ми дадат ток. Не стана, но довечера ще пробвам с друг акумулатор.
b00st написа:Изглежда ти е заминал EWS модула. Най-добре да я погледнеш на диагностика.
Най-рано петък

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OMLI9S2JWbI[/youtube]
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
b00st написа:Изглежда ти е заминал EWS модула. Най-добре да я погледнеш на диагностика.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
След като колегата ми помогна и ми каза кое е катализатора и го махнахме колата се отпуши много, катализатора вътре беше на парчета въпроса е че много се влоши звука защото сложихме права тръба , дали едно резонаторно гърне тип пура от 30 лв ще оправи нещата?някой който е махал катализатор да сподели
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
JoroM43 написа:След като колегата ми помогна и ми каза кое е катализатора и го махнахме колата се отпуши много, катализатора вътре беше на парчета въпроса е че много се влоши звука защото сложихме права тръба , дали едно резонаторно гърне тип пура от 30 лв ще оправи нещата?някой който е махал катализатор да сподели
Определено ще звучи по-добре. Само гледай да не е кухо вътре и по възможност вземи най-голямото което може да се събере на мястото. Не знам колко ще издържи такова гърне преди да изгние. По-добре вземи нещо малко по-качествено с гаранция, за да не се занимаваш напролет пак

- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ще отивам да меря и да търся кой е най изгодния вариант а също да попитам в тази тема имам теч на масло от уплътнението между блока и мястото за масления филтър а на м43 ми изглежда доста сложно за оправяне , има ли тема в форума която да помогне аз търсих но не намерих
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Infernius написа:Здравейте колеги, новак съм и от около месец вече си изживявам детската e36 мечта. Все още обаче нямам много опит и мисля че направих груба грешка спрямо самия автомобил, което веднага се отрази в непалене. От добрина взех че дадох ток на един познат. Изгасих си колата, отидох до магазина и след като се върнах - въртя ключа и нищо не се случва. Не се чува стартера да щраква или изобщо да върти - не нищо. На контакт ток има може и дискотека даже да си направим. Бутнахме на 2 пъти арно от стабиляги момчета, но не пали. Повече с бутане не смея да опитвам. Държа да подчертая, че преди да дам ток не е имало никакви проблем с автомобила - работеше си като швейцарски часовник. Палеше веднага, точна е в оборотите и превключва към ГИ безпроблемно. В последствие от тоя оня разбрах, че с определени коли (като е36) и кажи речи всичко след 2000дната година като цяло не се давало ток, защото се трупат грешки в компютъра.
Какво съм предприел до момента:
Свалих клемите на акумулатора за минимум 10 минути, компютърчето изглежда се е ресетнало, защото поне километража вътре се нулира. Без резултат.
Извадих проверих и зачистих всяко едно бушонче. Няма изгорели. Без резултат.
Адски съм заето тези дни и само вечер имам време да й обърна внимание, а за майстор трябва да си освободя време през деня. Направил съм го, но не е толкова скоро, колкото ми се искаше. До колко съм се допитал до различни хора, вероятно е да е нещо дребно, но приемам всякакви теории.
Бръкни под борда или часовника има идна дупка потърси дали има ключе там


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани